Ministrica Duraković na obilježavanju 48. godišnjice Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru

  • 14.02.2025.
  • Ministrica Duraković na obilježavanju 48. godišnjice Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru

    Federalna ministrica obrazovanja i nauke Jasna Duraković prisustvovala je danas svečanoj sjednici Senata Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, kojom je obilježena 48. godišnjica postojanja i rada ove značajne visokoškolske ustanove.

    Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke saopćilo je da je ministrica ovom prilikom čestitala rukovodstvu, profesorima, studentima i svim uposlenicima Univerziteta na predanom radu i ostvarenim rezultatima. U svom obraćanju je istakla da je Univerzitet „Džemal Bijedić“ od neprocjenjive vrijednosti za akademsku zajednicu i društvo u cjelini, te da njegovo kontinuirano unapređenje treba ostati zajednički cilj svih relevantnih institucija.

    - Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke nastavit će pružati podršku projektima obrazovanja i naučno-istraživačkog rada, kao i poboljšanju studentskog standarda. U tom kontekstu, ministrica je naglasila značaj međunarodnih projekata i programa mobilnosti, istaknuvši povećanje broja garantiranih CEEPUS stipendija sa 100 na 140 za akademsku 2025/26. godinu, što će dodatno unaprijediti prilike za studente i nastavno osoblje - navodi se u saopćenju.

    Istaknuto je i da Ministarstvo aktivno radi na unapređenju studentske prakse u organima državne službe Federacije BiH, s ciljem pružanja kvalitetnog praktičnog iskustva studentima. Do sada su 22 institucije izrazile spremnost za uključivanje u ovaj program.

    - Ministrica Duraković je pozvala akademsku zajednicu i sve nivoe vlasti na nastavak strateškog ulaganja u obrazovanje, digitalizaciju i inovacije, kako bi se osigurala kvalitetna budućnost za mlade generacije. Istakla je da Ministarstvo ostaje posvećen partner Univerzitetu „Džemal Bijedić“, te da će nastaviti podržavati njegov razvoj i unapređenje obrazovnih procesa – saopćeno je iz Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke.