Kupovati domaće proizvode

  • 28.06.2012.
  • Dopremijer Federacije Bosne i Hercegovine i federalni ministar poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva, Jerko Ivanković-Lijanović susreo se u Sarajevu s Admirom Kapom, predsjednikom Udruženja „Kupujmo i koristimo domaće, proizvedeno u BiH“.

    Dopremijer Federacije Bosne i Hercegovine i federalni ministar poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva, Jerko Ivanković-Lijanović susreo se u Sarajevu s Admirom Kapom, predsjednikom Udruženja „Kupujmo i koristimo domaće, proizvedeno u BiH“.

    Razgovarano je o temama koje se tiču podizanja svijesti o važnosti domaće poljoprivredne i proizvodnje uopće, kao i podpori projektima ovog udruženja od strane Federalnog ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva. Admir Kapo je priliku da u ime udruženja koje predstavlja, dao punu podporu programu ''Od našeg polja do našeg stola“ i svim naporima Federalnog ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva za ostvarenje što bolje položaja domaćih proizvođača na tržištu BiH.

    - Akcija „Od našeg polja do našeg stola“ i kampanja „Kupuj domaće, kupuj srcem“, koje su pokrenulo Federalno ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva, a kojima se podiže svijest o kupovini domaćih proizvoda, za svaku su pohvalu. Ovo je nešto što je trebalo našim proizvođačima i našim potrošačima. U budućnosti svakako očekujem zajedničko djelovanje kao i dobre efekte ove akcije i projekata koji u prvom redu imaju zaštitu domaćih proizvođača i naših građana - rekao je Kapo.

    - Domaću poljoprivrednu ukupnu domaću proizvodnju država mora adekvatno zaštititi. Proizvođači iz Euvropske unije nemjerljivo su spremniji za utakmicu koja očekuje i naše proizvođače, a zaštita domaće proizvodnje i podizanje svijesti o bitnosti kupovine domaćih proizvoda, zadaća je svih nas koji želimo ostati na svojoj rodnoj grudi, u Bosni i Hercegovini. Ukoliko želimo osigurati svijetlu budućnost, , nužno je da boljitak domaćoj ekonomiji osiguravamo na sve demokratske načine, uvažavajući mišljenja svih sudionika u izgradnji društva što su svakako i nevladine organizacije. Uz podizanje svijesti o važnosti domaće proizvodnje, ovo ministarstvo je opredijeljeno za uvezivanje sustava proizvodnje i potrošnje od našeg polja do našeg stola. Zbog toga je Federalno ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva i krenulo u medijsku kampanju „Kupuj domaće, kupuj srcem“ – kazao je ovom Jerko Ivanković-Lijanović.