Federalno ministarstvo: Čestitka povodom 10. novembra/studenog - Svjetskog dana nauke/znanosti za mir i razvoj

  • 10.11.2025.
  • Federalno ministarstvo: Čestitka povodom 10. novembra/studenog - Svjetskog dana nauke/znanosti za mir i razvoj

    Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke/znanosti priopćilo je da povodom Svjetskog dana nauke za mir i razvoj, koji se svake godine 10. novembra/studenog obilježava pod pokroviteljstvom UNESCO-a, Ministarstvo i federalna ministrica obrazovanja i nauke /znanosti Jasna Duraković upućuju iskrene čestitke svim članovima akademske i naučne zajednice u Bosni i Hercegovini.

     

    U priopćenju Ministarstva se navodi da ovaj dan podsjeća na neprocjenjivu ulogu nauke/znanosti u razumijevanju svijeta koji nas okružuje, ali i u izgradnji društva zasnovanog na znanju, povjerenju i solidarnosti. Dodaju da je nauka/znanost jedan od najsnažnijih alata mira i razvoja, da ona povezuje ljude, ruši barijere i otvara put novim idejama, saradnji i napretku.

     

    - Svjetski dan nauke za mir i razvoj prilika je da još jednom potvrdimo koliko su znanje, istraživanje i inovacije temelj svakog društva koje želi napredovati. Nauka nas uči da dijalog, argument i istina vode ka razumijevanju i miru, a ne podjelama. Naša je obaveza da jačamo naučnu zajednicu, podržavamo istraživače i otvaramo prostor mladima da razvijaju svoje potencijale u domovini – poručila je ministrica Duraković.

     

    Dodaju da Federalno ministarstvo ostaje opredijeljeno da, kroz svoje programe i aktivnosti, promovira značaj nauke/znanosti, istraživanja i inovacija, te da doprinosi razvoju društva utemeljenog na znanju, kritičkom mišljenju i održivom razvoju.

     

    - Ovaj dan je i podsjetnik na važnost međunarodne saradnje i razmjene znanja, jer nauka nadilazi granice i pripada cijelom čovječanstvu. Neka nas inspirira da zajedno gradimo društvo mira, solidarnosti i stvaralaštva, u kojem će nauka i obrazovanje imati mjesto koje zaslužuju – priopćeno je iz Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke/znanosti.