​Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke/znanosti i Marbo Product uručili prvu donaciju lopti

  • 22.05.2018.
  • Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke/znanosti i kompanija PepsiCo potpisali su danas u Mostaru Protokol o saradnji o doniranju lopti za ekipne sportove (nogomet, rukomet, košarka i odbojka) osnovnim školama i odgojno-obrazovnim ustanovama za djecu s posebnim potrebama u Federaciji BiH.



    Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke/znanosti i kompanija PepsiCo potpisali su danas u Mostaru Protokol o saradnji o doniranju lopti za ekipne sportove (nogomet, rukomet, košarka i odbojka) osnovnim školama i odgojno-obrazovnim ustanovama za djecu s posebnim potrebama u Federaciji BiH.
     
    Cilj donacije jeste populariziranje sporta, te poticanje rasta i razvoja djece na principima zdravih životnih stilova, kao i prevencija prekomjerne težine među djecom školskog uzrasta.
     
    - Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke/znanosti uključeno je u razne programe i projekte s ciljem unapređenja zdravih stilova života i uopće zdravlja djece i mladih predškolskog i školskog uzrasta, poput izuzetno uspješnog programa „Zdravo jedi, zdravo rasti“ i drugih koji su usmjereni razvijanju pozitivnih stavova naših najmlađih prema zdravim stilovima života te odgovornosti za svoje zdravlje - podsjetila je federalna ministrica obrazovanja i nauke/znanosti Elvira Dilberović i istaknula da je upravo škola ključno mjesto u kojem djeca i mladi stječu kompetencije za cjeloživotno održavanje i unapređivanje zdravlja, kao i neophodne informacije o njemu.


     
    - Stoga podržavamo i ovaj projekt, u okviru kojeg će biti donirane lopte za preko 350 škola i obrazovnih ustanova u Federaciji BiH. Posebno sam radosna što je prva donacija uručena štićenicima Centra za djecu i omladinu s posebnim potrebama „Los Rosales“ u Mostaru, kako bi i oni što više vremena provodili u aktivnostima na otvorenom ili baveći se sportom - rekla je federalna ministrica.
     
    - Naš brend Chipsy, kroz svoju novu kampanju „Pokaži fudbalsku strast“, uoči Svjetskog prvenstva u fudbalu, želi da promoviše zdrav navijački duh i potakne, prije svega mlade, da prepoznaju istinske sportske vrijednosti. Naravno, sve to treba da rezultira time da se što više mladih motiviše za bavljenje sportom, a krajnji cilj je zdrav rast i razvoj djece i omladine. Želim našim đacima da postanu najbolji ambasadori sporta, fer pleja i timskog duha, u čemu će im sigurno pomoći i naše lopte i nadam se da će ih što više koristiti - istakao je komercijalni menadžer za BiH  PepsiCo Zapadni Balkan Igor Grbić, saopćeno je iz Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke/znanosti.