Na osnovu člana 19. stav (1), a u vezi sa članom 21. Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 335. sjednici, održanoj 20.10.2022. godine, donosi
UREDBU
O IZMJENAMA I DOPUNI UREDBE O GENERALNOM SEKRETARIJATU VLADE FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE (PREČIŠĆENI TEKST)
Član 1.
U Uredbi o Generalnom sekretarijatu Vlade Federacije Bosne i Hercegovine (Prečišćeni tekst) ("Službene novine Federacije BiH", br. 13/17 i 19/20), član 2. mijenja se i glasi:
"Član 2.
(Djelokrug Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine)
Generalni sekretarijat vrši stručne poslove za potrebe Vlade Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Vlada), radnih tijela Vlade, premijera/predsjednika Vlade (u daljem tekstu: premijer), zamjenika premijera i članova Vlade, koji se odnose na:
- organizaciju sjednica Vlade i radnih tijela Vlade;
- pripremanje materijala na zahtjev Vlade, premijera i zamjenika premijera;
- osiguravanje dokumentacionih materijala i podataka od značaja za rad Vlade, premijera, zamjenika premijera i članova Vlade;
- uspostavljanje saradnje i koordinacije rada između institucija Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Federacije) i nadležnih odjela Vlade Brčko Distrikta i drugih institucija Brčko Distrikta;
- poslove upravljanja Informacionim sistemom Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine;
- neposredno prevođenje i osiguravanje prevođenja pisanih tekstova na strane i sa stranih jezika za potrebe premijera, zamjenika premijera i Generalnog sekretarijata;
- stručne poslove u vezi sa objavljivanjem propisa i drugih akata u "Službenim novinama Federacije BiH";
- lektoriranje propisa i drugih akata za potrebe premijera, zamjenika premijera i Generalnog sekretarijata;
- poslove koordinacije korporativnog nadzora, odnosno korporativnog upravljanja nad privrednim društvima sa učešćem državnog kapitala Federacije, kao i uspostavljanja centraliziranog prikupljanja i obrade informacija o društvima sa učešćem državnog kapitala za potrebe Vlade;
- administrativno-tehničke i operativno-tehničke poslove, ukoliko vršenje tih poslova nije organizirano na drugi način i
- druge poslove koje utvrdi Vlada".
Član 2.
U članu 4. naziv člana mijenja se i glasi:
"(Koordinator Vlade Federacije Bosne i Hercegovine za Brčko Distrikt Bosne i Hercegovine - savjetnik premijera Federacije Bosne i Hercegovine)"
U stavu (1) riječi: "samostalni izvršilac u Generalnom sekretarijatu sa sjedištem u Brčko Distriktu" zamjenjuju se riječima: "koordinator Vlade Federacije Bosne i Hercegovine za Brčko Distrikt Bosne i Hercegovine - savjetnik premijera Federacije Bosne i Hercegovine".
U stavu (2) alineja 4. iza riječi: "Vlada
" dodaju se riječi: "i premijer Federacije Bosne i Hercegovine".
Član 3.
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenim novinama Federacije BiH".