Нова академска 2022/2023. година у Федерацији БиХ

  • 07.10.2022.
  • Нова академска 2022/2023. година у Федерацији БиХ

    Нова академска 2022/2023. година у Федерацији БиХ почела је на четири јавне високошколске установе - универзитетима у Сарајеву и Тузли, те Свеучилишту у Мостару и Универзитету „Џемал Биједић“ у Мостару 3.10.2022. године, саопћено је из Федералног министарства образовања и науке/знаности. У понедјељак, 10.10.2022. године, нова академска година почиње и на два јавна универзитета, у Зеници и Бихаћу.

     

    Овом приликом, Федерално министарство образовања и науке/знаности честита почетак нове академске 2022/2023. године, а свим студентима, особито бруцошима, жели да буду успјешни у остварењу својих академских задаћа на путу особног и професионалног развоја.

     

    Такођер, из Министарства позивају студенте, студентске организације и високошколске установе на партнерство и сарадњу у провођењу свих промјена које за циљ имају осавремењивање образовног процеса и побољшање студентског стандарда, те унапређење услова рада на високошколским установама, посебно у смислу осигурања квалитете студијских програма и подршке пројектима повезивања с потребама тржишта рада, за што је у овој години осигурано 200 хиљада КМ.

     

    За основни и проширени студентски стандард издвојено је 900 хиљада КМ, у оквиру чега је Министарство и ове године субвенционирало смјештај и исхрану за око 300 студената који долазе из Посавског, Босанско-подрињског и Кантона 10, те Републике Српске. Подржани су и пројекти студентских организација високошколских јавних установа, а ускоро ће бити расписан Јавни позив за подршку студентима са инвалидитетом и потицај школовању Рома, држављана БиХ с пребивалиштем на подручју Федерације БиХ, који студирају на јавним високошколским установама.

     

    Истовремено ће бити упућен и позив свим јавим универзитетима у Федерацији БиХ да кандидирају најбоље студенте за додјелу једнократних новчаних подршки, које сваке године додјељује Федерално министарство образовања и науке/знаности.