Федерални министар трговине Амир Хасичевић одржао је састанак с представницима Привредене коморе ФБиХ, Удружења послодаваца ФБиХ, Удружења “'Купујмо и користимо домаће-квалитетно произведено у БиХ”', Удружења “'Радио Камелеон-отворена мрежа људских права и демократија”. Теме састанка биле су економски патриотизам, брендирање производа, те супституција увоза.
Министар Хасичевић казао је овом приликом да је потрошачки патриотизам важан предуслов привредног развоја и да у том смислу ово министарство настоји кроз планирану израду стратегије развоја трговине, управо кроз брендирање и супституцију увоза, ставити нагласак на домаће производе.
Нагласио је да је вањскотрговински дефицит у БиХ премашио цифру од шест милијарди КМ, те да треба сагледати све могућности како би се помогло домаћим произвођачима, нарочито извозницима да повећају свој пласман, саопћено је из Федералног министарства трговине.
Привредна комора ФБиХ и ова удружења покренули су пројекте цертифицирања домаћих производа у настојању да омогуће домаћим произвођачима бољи пласман на страна тржишта.
Адмир Капо из Удружења “Купујмо и користимо домаће - квалитетно произведено у БиХ” информирао је министра Хасичевића да је Удружење усвојило јединствен знак бх. квалитете “Звијезда” који су прихватиле фирме чланице, те га почеле штампати на амбалажи својих производа.
Такођер, ово удружење заједно са чланицама покренуло је у мају 2023. године једанаесту кампању с циљем промоције домаћих фирми и њихових производа/услуга под називом “Купујмо домаће-купујмо звијезде”. У кампањи је судјеловало 12 фирми из свих дијелова БиХ – Сарајева, Брчког, Бихаћа, Широког Бријега, Читлука, Чапљине и Источног Сарајева.
Потпредсједник Привредне комора ФБиХ Марко Шантић говорио је о Пројекту визуалног означавања квалитетних домаћих производа путем којег ће се домаћим производима додјељивати знакови "БХ квалитета" и "Изворно домаће".
На захтјев Привредне коморе ФБиХ, Институт за интелектуално власништво Босне и Херцеговине је издао Исправу о жигу БХ квалитета и Изворно домаће Привредној комори Федерације БиХ те заштитио визуални идентитет кампање. Такођер је планиран Регистар корисника знакова, те групација за унапрјеђење квалитете и промоцију домаћих производа и услуга.
Златко Бербић из Удружења ''Радио Камелеон-отворена мрежа људских права и демократије'' подијелио је искуство пројекта ''Маде ин БиХ'', којим је настојао сачинити дигитални регистар домаћих произвођача са свим подацима о врстама и квалитети производа који би био доступан заинтересираним купцима у иностранству. Током реализације ових пројеката показало се да треба више радити на едукацији домаћих произвођача, али и партнерском односу привредника и власти за ефикасније постизање циља.
Министар Хасичевић је предложио да један од задатака буде и синергија овог министарства, Привредне коморе и удружења који ће заједно радити на брендирању и промоцији домаће привреде.