Prezentiran Prijedlog zakona o fiskalizaciji transakcija u Federaciji BiH
Federalno ministarstvo financija je na današnjoj sjednici Vlada Federacije BiH u Mostaru prezentiralo Prijedlog zakona o fiskalizaciji transakcija u Federaciji BiH.
Vlada Federacije BiH će se nakon obavljene rasprave i ugrađivanja sugestija iznesenih na sjednici sutra izjasniti o ovom najvažnijem fiskalnom zakonu u Federaciji BiH i proslijediti ga u daljnju parlamentarnu proceduru.
Ovaj zakon podrazumijeva primjenu suvremenih tehničko-tehnoloških rješenja, te će osigurati obuhvatnost podataka i omogućiti da fiskalizacija postane pouzdan izvor informacija o makroekonomskim kretanjima i trendovima.
Svrha je uspostavljanje sveobuhvatnog sustava izvještavanja Porezne uprave o poslovnim transakcijama, pružanje besplatnih aplikacija za male obveznike fiskalizacije, smanjenje porezne evazije kroz unakrsnu provjeru podataka u Poreznoj upravi. Također, usklađivanje sa europskim direktivama i modernizacija poreznog sustava, povećanje efikasnosti naplate poreza i suzbijanje sive ekonomije su ciljevi ovog zakona. Na taj način se precizno utvrđuje iznos PDV-a koji se prikuplja unutar Federacije BiH, te točno određuju druge porezne obveze koje proizlaze iz tih transakcija.
Uspostavljanjem ovog sustava nadzora nad transakcijama osigurava se viša razina fiskalne stabilnosti javnih financija, jer se povećava efikasnost u naplati, kako indirektnih, tako i direktnih poreza čime se smanjuje prostor za poreznu evaziju i neformalnu ekonomiju, što pak doprinosi stabilnijem i pravednijem poreznom sustavu.
Predstavljanju Prijedloga zakona o fiskalizaciji transakcija u Federaciji BiH prethodila je javna rasprava o Nacrtu zakona u razdoblju od 1. siječnja do 8. svibnja 2025. godine.
U ovoj javnoj raspravi sudjelovalo je ukupno 60 subjekata i to 14 zastupnika i delegata oba doma Parlamenta Federacije BiH, 22 fizičke osobe, 16 udruženja, agencija, fondacija i organa uprave, te osam gospodarskih društava. Kao rezultat ove objedinjene i kvalitetne javne rasprave, svaki član ovog zakona je dodatno revidiran i unaprijeđen, čime je postignut inovativan i kvalitetniji zakon prilagođen potrebama i izazovima fiskalizacije u Federaciji BiH.
Utvrđene izmjene i dopune Zakona o hraniteljstvu u FBiH
Na prijedlog Federalnog ministarstva rada i socijalne politike Vlada Federacije BiH danas je utvrdila Nacrt zakona o izmjenama i dopunama Zakona o hraniteljstvu u Federaciji BiH, koji će biti upućen u parlamentarnu proceduru.
Predlagač u obrazloženju navodi da se reforma sistema socijalne zaštite u Federaciji BiH temelji na potrebi usklađivanja pravnih okvira s potrebama i dobrim praksama kako bi se unaprijedila kvaliteta života i socijalne inkluzije, zagarantovala kvaliteta i raznovrsnost socijalnih usluga pod jednakim uslovima za sve stanovnike. U skladu sa programskim opredjeljenjem Vlade Federacije, jedan od strateških ciljeva Federalnog ministarstva rada i socijalne politike je unaprijediti sistem socijalne zaštite i zaštite porodica s djecom koji će garantirati osnovna i ujednačena prava koja osiguravaju zaštitu socijalno ugroženih kategorija.
Nakon početka primjene Zakona o hraniteljstvu u Federaciji BiH 2018. godine utvrđeni su različiti razlozi za poboljšanje uspostavljenog zakonodavnog okvira s posebnim fokusom na visinu hraniteljske naknade i naknade za izdržavanje hranjenika, kao i na potrebu uvođenja servisa za podršku hraniteljskim porodicama.
Predlagač pojašnjava da prema postojećem zakonodavnom rješenju, mjesečna naknada hranitelju u praksi dovodi do neravnopravnog materijalnog položaja hraniteljskih porodica s obzirom na to da su porodice s jednim hranjenikom u povoljnijem položaju u odnosu na porodice s dvoje ili više hranjenika, iako su potrebe drugog hranjenika iste kao i prvog. Također, angažman hranitelja može biti realno daleko veći za zadovoljavanje razvojnih potreba drugog hranjenika u odnosu na prvog pri čemu za navedenu uslugu dobija simbolično povećani iznos naknade.
Nadalje, zbog povećanja troškova života i podrške razvoju hraniteljstva ocijenjeno je potrebnim povećati iznos naknade za izdržavanje hranjenika. Predloženim zakonskim rješenjima bi se potaknuo veći broj ljudi na bavljenje hraniteljstvom.
Dodatni argument za predložene izmjene i dopune Zakona o hraniteljstvu predstavlja identificirana potreba za uspostavljanjem kontinuirane podrške hranitelju i hraniteljskoj porodici. U tom kontekstu, predloženim je zakonskim rješenjima predviđeno uspostavljanje dodatne usluge stručne podrške i savjetovanja namijenjene hraniteljskim porodicama i hranjenicima u vidu posebnog servisa za ovu vrstu socijalne usluge. Servis za podršku hraniteljskim porodicama pružao bi uslugu kontinuirane podrške i praćenje hraniteljskih porodica što uključuje usluge stručnog socijalnog rada, stručnog savjetovanja, psihosocijalne podrške i druge vidove podrške neophodne hranitelju, hranjeniku i hraniteljskoj porodici za potrebe prijema, adaptacije, boravka, razvoja, zaštite, rehabilitacije, resocijalizacije i reintegracije hranjenika s posebnim fokusom na razvijanje i očuvanje kapaciteta i mogućnosti hranjenika individualno ili u korelaciji s hraniteljskom porodicom i zajednicom unutar koje živi s ciljem osiguravanja potpunog ili djelomičnog osposobljavanja hranjenika za samostalan život i rad. Navedeni bi servisi bili licencirani i finansirani iz budžeta Federacije i u velikoj bi mjeri rasteretili tijela starateljstva.
Imajući u vidu sve što je prethodno navedeno, te na temelju svakodnevne komunikacije s centrima za socijalni rad i općinskim ili gradskim službama socijalne zaštite, resornim kantonalnim ministarstvima, hraniteljskim porodicama i drugim zainteresiranim subjektima, Federalno ministarstvo rada i socijalne politike je ocijenilo neophodnim sačiniti izmjene i dopune Zakona o hraniteljstvu.
Utvrđen Prijedlog zakona o društvenom poduzetništvu u Federaciji BiH
Na prijedlog Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta, danas je Vlada Federacije BiH utvrdila Prijedlog zakona o društvenom poduzetništvu u Federaciji BiH, koji će biti upućen Parlamentu Federacije BiH.
Ovim zakonom uređuju se pojam, ciljevi i načela društvenog poduzetništva, pojam, pravna forma i uslovi za sticanje statusa društvenog preduzeća, vođenje registra društvenih preduzeća, strateška podrška razvoju društvenog poduzetništva, te nadzor i druga pitanja od značaja za društveno poduzetništvo i društvena preduzeća u Federaciji Bosne i Hercegovine.
Razvoj društvenog poduzetništva u Federaciji BiH treba da omogući ostvarivanje dugoročnih ciljeva održivog ekonomskog i društvenog rasta i razvoja Federacije BiH, putem inovativnog pristupa postojećim ekonomskim, društvenim i ekološkim izazovima, koristeći potencijale društvene ekonomije, društvenog poduzetništva i društvenih preduzeća.
Društveno preduzeće bi, prema utvrđenom prijedlogu, trebalo da ima pravo na posebne poreske i carinske povlastice i oslobađanja, kao i pravo na posebne povlastice i oslobađanja od drugih vrsta naknada, taksi ili članarina. Također, navedeno je da razvoj društvenog poduzetništva u Federaciji BiH treba da omogući ostvarivanje dugoročnih ciljeva održivog ekonomskog i društvenog rasta i razvoja Federacije BiH putem inovativnog pristupa postojećim ekonomskim, društvenim i ekološkim izazovima, koristeći potencijale društvene ekonomije, društvenog poduzetništva i društvenih preduzeća. Zakon predviđa i osnivanje Savjeta za društveno poduzetništvo Federacije kao savjetodavnog tijela i kontakt tačku na nivou Federacije BiH.
Predlagač u obrazloženju za donošenje zakona ističe da je povećanje zaposlenosti stanovništva osnovni uslov za podizanje životnog standarda, smanjenje siromaštva i socijalne isključenosti, te da je društveno poduzetništvo, kao segment tržišne ekonomije, od ključnog značaja za ekonomsku i socijalnu stabilnost svake zemlje. Dodaje da u BiH društvena preduzeća nisu u dovoljnoj mjeri pozicionirana, jer nisu orijentisana na profit, a da ona, koja su počela s radom, u mnogim slučajevima teško opstaju na tržištu. Navodi da je osnovni razlog zbog koga se pristupilo izradi ovog rješenja taj što postojeće stanje u oblasti društvenog poduzetništva u Federaciji BiH nije zakonski uređeno. Također je istaknuto da je Evropska komisija društveno preduzeće definisala kao subjekt u ekonomiji čiji je glavni cilj da ostvari društveni uticaj, prije nego da donosi profit svojim vlasnicima ili akcionarima.
Ovaj zakon je usklađen sa Strategijom razvoja Federacije BiH 2021-2027. godina, a društveno poduzetništvo je prepoznato i u Strategiji razvoja male privrede Federacije BiH za period 2022-2027. godina, te je donošenje ovog zakona jedan od strateških ciljeva Ministarstva prema trogodišnjem programu rada za 2023-2025. godinu.
Odluka o odobravanju plasmana kredtnih sredstava Razvojne banke za poticaj razvoja, poduzetništva i obrta
Vlada Federacije BiH donijela je danas, na prijedlog Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta, Odluku o odobravanju plasmana sredstava koja se vode kod Razvojne banke Federacije BiH na kontu „Obaveze za primljene depozite Vlade Federacije Bosne i Hercegovine - komision Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta“ za realizaciju Programa „Kreditni poticaj razvoja, poduzetništva i obrta“. Kreditni poticaji, kao državna pomoć male vrijednosti, dodjeljivat će se na period do sedam godina, s grejs periodom do dvije godine i kamatnom stopom od 0,9 posto.
Kreditni program provodi se s ciljem pružanja finansijske pomoći subjektima male privrede za produktivnije poslovanje i rast privrednih aktivnosti kojim su neophodna dodatna ulaganja u osnovna sredstva. Ulaganja trebaju omogućiti pokretanje nove i održavanje postojeće proizvodnje, pružanje usluga postojećeg broja subjekata male privrede i novo zapošljavanje. Kredit se daje na bazi komisione kreditne linije koja će se koristiti putem Banke. Subjekti male privrede do 30 posto odobrenih kreditnih sredstava moći će koristiti za nabavku repromaterijala.
Kriteriji za raspodjelu sredstava su vrsta djelatnosti, namjena utroška sredstava, povećanje zaposlenosti, broj zaposlenih, ravnomjerniji regionalni razvoj, pripadnost ciljnoj skupini i dosadašnji poticaji Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta u posljednjih pet godina.
Korisnici sredstava su subjekti male privrede definisani po Zakonu o poticanju razvoja male privrede registrovani u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima u FBiH ili Zakonu o privrednim društvima koji imaju sjedište na području FBiH, te imaju najmanje dva zaposlena na neodređeno vrijeme.
Javni konkurs za dodjelu finansijskih sredstava raspisat će Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta i bit će objavljen u Službenim novinama FBiH, na web stranici Ministarstva i u najmanje dvije dnevne novine dostupne na teritoriji FBiH.
Zahtjevi za dodjelu kreditnih sredstava podnose se Ministarstvu, obradu zahtjeva će vršiti komisija koju imenuje federalni ministar razvoja, poduzetništva i obrta. Komisija će na osnovu kriterija za izbor programa, javnog konkursa i Pravilnika o postupcima u provođenju programa razvoja male privrede utvrditi rang-listu potencijalnih korisnika kreditnih sredstva. Sa utvrđene rang-liste, Ministarstvo će Banci dostaviti podnesene zahtjeve za dodjelu kreditnih sredstava na dalju obradu. Konačne odluke o dodjeli kreditnih sredstava donosi federalni ministar razvoja, poduzetništva i obrta.
Rezultati konkursa bit će objavljeni u „Službenim novinama FBiH“ i na web stranici Ministarstva. Ugovore s korisnicima kredita zaključit će Banka, kao i njihovo osiguranje. Ministarstvo će vršiti nadzor i provjeru namjenskog utroška ovih sredstava, u saradnji s Bankom. O utrošenim sredstvima Ministarstvo će izvještavati Federalno ministarstvo finansija koje će izvještavati Vladu Federacije BiH.
Predložena izmjena Zakona o utvrđivanju i ostvarivanju potraživanja građana u postupku privatizacije
Vlada Federacije BiH je, na prijedlog Federalnog ministarstva finansija, utvrdila Prijedlog zakona o izmjeni Zakona o utvrđivanju i ostvarivanju potraživanja građana u postupku privatizacije, te ga uputila na usvajanje Parlamentu FBiH po skraćenom postupku.
Ovom izmjenom se rok 30. juni 2025. godine koji je predviđen sadašnjim zakonom, zamjenjuje 30. junom 2027. godine. Radi se o produženju roka kojim se propisuje važenje i korištenje certifikata kao platežnog sredstva za kupovinu stanova na kojima postoji stanarsko pravo.
Predlagač je obrazložio da bi istekom sadašnjeg zakonskog roka licima kojima se po okončanju procedure za povrat stanova dodijeli stan ili koja ostvare povrat stanova po osnovu stanarskog prava, bila uskraćena mogućnost otkupa za certifikate u skladu sa ovim zakonom, te da je dostavljena i inicijativa Agencije za privatizaciju u Federaciji BiH za produženje roka narednih dvije godine za otkup stanova u certifikatima.
Istaknuto je da je osnovanost ove izmjene utvrđena navedenim zakonom, jer je u njemu ostavljena mogućnost da se rok za kupovinu stanova na kojima postoji stanarsko pravo može produžavati zavisno od promjena propisa iz oblasti restitucije.
S obzirom da izmjena ovog zakona nije složena i da je manjeg obima, usvajanje je predloženo po skraćenoj proceduri.
Utvrđene izmjene i dopune Zakona o krivičnom postupku FBiH
Na prijedlog Federalnog ministarstva pravde, Vlada Federacije BiH danas je utvrdila Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o krivičnom postupku Federacije BiH, te će ga u skraćenom postupku uputiti Parlamentu Federacije BiH.
Predlagač je u razlozima za donošenje zakona obrazložio da je Federalno ministarstvo pravde primilo inicijativu članova Advokatske/Odvjetničke komore FBiH koja se odnosi na reformiranje sistema odbrana po službenoj dužnosti, koji je uspostavljen u Federaciji BiH na osnovu Zakona o krivičnom postupku Federacije Bosne i Hercegovine (ZKP FBiH). Imajući u vidu nesrazmjer u broju dodijeljenih odbrana po službenoj dužnosti advokatima u krivičnim postupcima pred sudovima u Federaciji BiH, predlagač ističe nužnim uvođenje sistema dodjele odbrana po službenoj dužnosti, što podrazumijeva procesne situacije u kojima osumnjičeni, odnosno optuženi, u skladu s odredbama ZKP-a FBiH mora imati branitelja ili situaciju u kojoj isti ne može, usljed slabog imovinskog stanja, priuštiti branitelja.
Predloženim Nacrtom zakona o izmjenama i dopunama Zakona o krivičnom postupku Federacije BiH, sistem se koncipira na transparentan način koji svim braniteljima koji se nalaze na listi branitelja osigurava ravnopravno sudjelovanje u dodjeli odbrana po službenoj dužnosti. Naime, liste branitelja se utvrđuju rješenjem koje donosi nadležni kantonalni ministar pravde u saradnji sa nadležnom advokatskom komorom za branitelje koji imaju sjedište na području odnosnog kantona. Lista se formira po abecednom redosljedu prema prezimenu branitelja, a u konkretnom krivičnom postupku će za branitelja biti izabran naredni advokat sa liste koji do tada nije postavljen kao branitelj pred sudom pred kojim se postupak vodi. Prema tome, predloženim normativnim rješenjem isključena je mogućnost zloupotrebe prilikom postavljenja branitelja po službenoj dužnosti, a Nacrtom je propisano da će se način i postupak postavljenja branitelja dodatno bliže urediti pravilnikom kojeg donosi federalni ministar pravde. Imajući u vidu da se radi o manje složenim i obimnim izmjenama i dopunama Zakona o krivičnom postupku Federacije Bosne i Hercegovine, predloženo je njegovo donošenje po skraćenom postupku.
Reforma tržišta rada u FBiH: Utvrđen zakon o posredovanju u zapošljavanju i socijalnoj sigurnosti nezaposlenih osoba, te izmjene i dopune Zakona o zapošljavanju stranaca
Vlada Federacije BiH danas je, na prijedlog Federalnog ministarstva rada i socijalne politike, utvrdila Prijedlog zakona o posredovanju u zapošljavanju i socijalnoj sigurnosti nezaposlenih osoba i Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zapošljavanju stranaca. Utvrđeni prijedlozi zakona će biti upućeni u daljnju parlamentarnu proceduru.
Kako je pojasnio predlagač, ovi zakoni su dio šire reforme tržišta rada u Federaciji BiH, čiji je cilj preciznije definiranje evidencija nezaposlenih i efikasnije usmjeravanje budžetskih sredstava za aktivne mjere zapošljavanja, kao i pojednostavljenje i ubrzanje administrativne procedure, što će omogućiti poslodavcima da lakše angažuju potrebnu radnu snagu, posebno u deficitarnim sektorima.
Prijedlogom zakona o posredovanju u zapošljavanju i socijalnoj sigurnosti nezaposlenih osoba uređuju se prava i obaveze Federacije BiH u utvrđivanju i provođenju ukupnih mjera kojima se pospješuju i unapređuju uslovi za zapošljavanje, osnovni principi u posredovanju za zapošljavanje, status nezaposlene osobe, te materijalna i socijalna sigurnost. Uređuje se i aktivna politika zapošljavanja, organizacija i rad Federalnog zavoda za zapošljavanje, javnih službi za zapošljavanje kantona, finansiranje ukupne djelatnosti zapošljavanja, te druga pitanja u vezi sa posredovanjem u zapošljavanju, poštujući nadležnosti kantona i njihove različitosti. Kako je pojasnio predlagač donošenje ovog zakona predstavlja dio reforme zakonodavstva u oblasti zapošljavanja s ciljem unapređivanja prava nezaposlenih osoba i uređenja sistema posredovanja u zapošljavanju u Federaciji BiH.
Kada je riječ o Prijedlogu zakona o posredovanju u zapošljavanju i socijalnoj sigurnosti nezaposlenih osoba, predlagač u obrazloženju napominje da je BiH kao članica Međunarodne organizacije rada dužna implementirati ratificirane konvencije ove organizacije. Prilikom izrade ovog zakona izvršeno je usklađivanje sa Konvencijom o tripartitinim konsultacijama, Konvencijom o najnižoj dobi zapošljavanja, Konvencijom o nezaposlenosti, Konvencijom o službi za zapošljavanje, Konvencijom o diskriminaciji i Konvencijom o politici zapošljavanja.
Utvrđenim Prijedlogom zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zapošljavanju stranaca predviđa se pojednostavljenje i ubrzanje administrativnih procedura za izdavanje dozvola stranim radnicima, a što će omogućiti poslodavcima da lakše angažuju potrebnu radnu snagu, posebno u deficitarnim sektorima, te bez ugrožavanja prioriteta zapošljavanja domaće radne snage.
Predlagač u obrazloženjima također podsjeća da su tekstove nacrta ovih zakona prihvatila oba doma Parlamenta Federacije BiH, te donijeli zaključke da tekstovi nacrta zakona predstavljaju dobru osnovu za izradu prijedloga zakona i zadužili predlagača da organizuje i provede javnu raspravu u trajanju od 60 dana. Shodno navedenom, Federalno ministarstvo rada i socijalne politike provelo je javne rasprave u trajanju od 60 dana, te nakon toga formiralo radne grupe za izradu konačnih tekstova oba zakona u koji su bili uključena resorna federalna ministarstva, zavodi i službe za zapošljavanje, Udruženje poslodavaca u FBiH i Savez samostalnih sindikata BiH u Ekonomsko – socijalnom vijeću FBiH.
Izrada ovih zakona planirana je Strategijom zapošljavanja u Federaciji BiH 2023-2030. godina i Programom rada Federalnog ministarstva rada i socijalne politike.
Uvezivanje staža radnika rudnika
Vlada Federacije BiH je, na prijedlog Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije, donijela Odluku o uplati zaostalih neuplaćenih obaveza za penzijsko i invalidsko osiguranje za uvezivanje radnog staža radnicima zavisnih društava – rudnika uglja u Koncernu EP BiH.
Odlukom se odobrava Rudniku uglja „Kreka“ d.o.o. Tuzla uvezivanje radnog staža za neuplaćene doprinose za PIO/MIO za 43 radnika koji su stekli uslove za penzionisanje u ukupnom iznosu od 1.976.341,15 KM.
Ova sredstva isplatit će se iz sredstava Rudnika uglja „Kreka“ d.o.o. Tuzla.
Za realizaciju ove odluke zadužuju se Javno preduzeće Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo, Rudnik uglja „Kreka“ d.o.o. Tuzla, Federalni zavod za penzijsko i invalidsko osiguranje i Porezna uprava Federacije BiH.
Drugom odlukom odobrava se Rudniku mrkog uglja Breza d.o.o. Breza uvezivanje radnog staža za neuplaćene doprinose za PIO/MIO za dva radnika koji su stekli uslove za penzionisanje u ukupnom iznosu od 127.189,48 KM i za devet radnika koji ostvaruju pravo po sudskim presudama, a nisu stekli uslove za penzionisanje u ukupnom iznosu od 196.657,69 KM.
Ova sredstva isplatit će se iz sredstava Rudnika mrkog uglja Breza d.o.o. - Breza.
Za realizaciju ove odluke zadužuju se Javno preduzeće Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo, Rudnik mrkog uglja Breza d.o.o. Breza, Federalni zavod za penzijsko i invalidsko osiguranje, te Porezna uprava Federacije Bosne i Hercegovine.
Utvrđen koeficijent naknade demobilisanim braniocima i članovima njihovih porodica u FBiH
Vlada Federacije BiH danas je, na prijedlog Federalnog ministarstva za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata, donijela Odluku kojom se utvrđuje koeficijent 1 (jedan) za obračun i isplatu mjesečne egzistencijalne naknade demobilisanim braniocima i članovima njihovih porodica za period juli - septembar 2025. godine (III kvartal).
Kako je navedeno u obrazloženju, Federalnom ministarstvu su u ovogodišnjem Budžetu FBiH za ovu namjenu odobrena sredstva u iznosu od 69.600.000 KM.
Riječ je o Transferu za implementaciju Zakona o pravima demobiliziranih branilaca i članova njihovih porodica - novčana egzistencijalna naknada, koji je utvrđen Budžetom Federacije BiH za 2025. godinu. Na osnovu ovog koeficijenta i utvrđenog iznosa u članu 22. Zakona o pravima demobiliziranih branilaca i članova njihovih porodica, biće utvrđena visina mjesečne naknade.
Obezbjeđenjem ovih sredstava uređuju se prava, uslovi i postupak za ostvarivanje prava demobiliziranih branilaca i članova njihovih porodica.
Kadrovska rješenja
Vlada Federacije BiH dala je prethodnu saglasnost Skupštini Privrednog društva Tehnički remontni zavod Hadžići d.d. Hadžići za imenovanje Rijada Bolobana i Adnana Frljka za vršilaca dužnosti članova Nadzornog odbora ovog privrednog društva uime državnog kapitala, do okončanja konkursne procedure, a najduže do tri mjeseca. Prije toga data je prethodna saglasnost Skupštini Privrednog društva Tehnički remontni zavod Hadžići d.d. Hadžići za razrješenje vršilaca dužnosti članova Nadzornog odbora ovog privrednog društva uime državnog kapitala, radi isteka perioda na koji su imenovani.
Federalna vlada je donijela Rješenje kojim se za člana Upravnog odbora Fondacije za kinematografiju imenuje Alma Cerić. Prethodno je doneseno Rješenje kojim se razrješava dužnosti privremeno imenovani član ovog upravnog odbora.
Doneseno je i Rješenje kojim se za vršioca dužnosti predsjednika Nadzornog odbora JP Filmski centar Sarajevo d.o.o. imenuje Nikolina Topić, do okončanja konkursne procedure, a najduže do tri mjeseca. Prethodno je doeseno Rješenje kojim se razrješava vršilac dužnosti predsjednika ovog nadzornog odbora.
Također, doneseno je Rješenje kojim se za predsjednika i članove Upravnog odbora Fondacije za sport imenuju Adnan Džindo (predsjednik), te Jasenko Elezović i Tanja Vučić (članovi). Prethodno je doneseno Rješenje kojim se razrješavaju dužnosti privremeno imenovani predsjednik i članovi ovog upravnog odbora.
Vlada Federacije BiH je donijela Rješenje o razrješenju dužnosti zamjenika direktora Kazneno-popravnog zavoda poluotvorenog tipa u Sarajevu, zbog sticanja uslova za penzionisanje.
Za učešće u radu i odlučivanju na predstojećoj Skupštini Privrednog društva JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo danas je ovlašten Darko Pranjić.