39. sjednica Vlade FBiH

  • 01.08.2024.
  • 39. sjednica Vlade FBiH

    Rok za subvencioniranje električne energije produžen do 30. juna naredne godine

    Vlada Federacija Bosne i Hercegovine je, na današnjoj sjednici u Mostaru, izmijenila Odluku o provođenju mjera za smanjenje troškova električne energije domaćinstvima i stimulaciji energetske učinkovitosti, kojom je rok njene primjene produžen do 30. juna 2025. godine.

    Odlukom je utvrđeno da pravo na subvencioniranje ostvaruju određene kategorije sa najnižim primanjima, penzioneri s minimalnom penzijom i korisnici stalne novčane pomoći koji imaju izdata rješenja od nadležnih službi i centara za socijalni rad u FBiH. Osnovni kriterij za subvenciju je potrošnja električne energije, koja mora biti ispod prosječne (manja od 268 kWh mjesečno kod JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo, odnosno manja od 348 kWh kod JP Elektroprivreda HZHB d.d. Mostar).

    Inače, Odluka o provođenju mjera za smanjenje troškova električne energije domaćinstvima i stimulaciji energetske efikasnosti u primjeni je od 2011. godine, a prosječan broj korisnika subvencija po godinama iznosio oko 70 hiljada.

    Za poticaje pri kupovini električnih automobila milion KM

    Vlada Federacije BiH je danas na prijedlog Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije donijela odluke o usvajanju dva programa utroška sredstava tekućih transfera i drugih tekućih rashoda iz Federalnog budžeta za 2024. godinu, namijenjenih ovom ministarstvu za subvencioniranje kupovine električnih automobila, u ukupnom iznosu od 1.000.000 KM.

    U skladu s programima, 500.000 KM namijenjeno je privatnim preduzećima i poduzetnicima za poticaje pri kupovini električnih automobila, te isti iznos i za subvencije pojedincima (fizičkim licima). Visina iznosa koji se dodjeljuje kao poticaj privatnim preduzećima i poduzetnicima, kao i pojedincima je 10.000 KM za električna vozila, te 7.000 KM za hibridna električna „plug-in“ vozila. Sredstva privatnim preduzećima i poduzetnicima moći će se dodijeliti za kupovinu najviše dva, a pojedincima jednog vozila.

    Obrazloženo je da je cilj subvencija neposredno podsticanje kupovine i upotrebe električnih vozila, u okviru sprovođenja mjera za poboljšanje kvaliteta vazduha i unapređenja kvaliteta životne sredine, a Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije je jedan od nosilaca provedbe mjere smanjenja negativnog uticaja sektora transporta na okoliš, definirane u ciljevima Strategije razvoja FBiH 2021-2027. godina. Sufinansiranjem kupovine električnih i hibridnih automobila Vlada Federacije BiH direktno utiče na poboljšanje kvaliteta vazduha, kao i smanjenje izvora zagađenja vazduha, odnosno emisija gasova sa efektom staklene bašte u cestovnom saobraćaju.

    Grant sredstva Ministarstva dodjeljivat će se u skladu s danas usvojenim programima i raspisanim javnim pozivima.

    Namjena ova dva programa je dodjela subvencija za kupovinu novih automobila, registriranih u FBiH u periodu od 1.1. do 30.11.2024. godine, koji imaju isključivo električni pogon i automobila koja uz motor sa unutrašnjim sagorijevanjem, pokreće i električni pogon („plug-in“ hibridni automobili). Obrazloženo je da se pod novim automobilom smatra putničko vozilo koje nije bilo u upotrebi i nikada, nigdje nije bilo registrirano, odnosno vozilo kojem prva registracija nakon proizvodnje nije izvršena prije 1.1.2024. godine. Također, vozila za koja se dodjeljuje subvencija su ona koja imaju najviše devet mjesta za sjedenje, uključujući i sjedište vozača (putnička vozila kategorije M1). Tehnički uslovi za prihvatljiva vozila su električna vozila sa emisijom CO2 0 g/km, te hibridna „plug-in“ vozila sa emisijom CO2 manjom od 50 g/km.

    U obrazloženju ova dva programa navedeno je da je BiH potpisnica Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama, kao i Sofijske deklaracije o zelenom planu za Zapadni Balkan, te da je u strategijama i direktivama EU naglašena potreba za dekarbonizacijom transportnog sektora i smanjenjem emisija iz trasporta, posebno u urbanim područjima.

    Za realizaciju današnjih odluka Vlade Federacije BiH zadužena su federalna ministarstva energije, rudarstva i industrije, te finansija, svako u okviru svoje nadležnosti.

     

    Donesena Uredba o kvotama za obnovljive izvore energije i efikasnu kogeneraciju

     

    Vlada Federacije Bosne i Hercegovine je na prijedlog Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije donijela Uredbu o kvotama za obnovljive izvore energije i efikasnu kogeneraciju.

     

    Ovom uredbom bliže se uređuju tehnološke kvote sa definisanim udjelom rezervisanim za zajednice obnovljive energije, termini i obimi FIP aukcija, te procjena doprinosa prosumera, kao i odredbe za utvrđivanje nivoa tehnoloških kvota u zavisnosti od doprinosa prosumera. Također, bliže se uređuju metodologija dodjeljivanja nedodijeljenih tehnoloških kvota i obima aukcija, iz jedne tehnologije u drugu, te ostale odredbe u vezi tehnoloških kvota, obima aukcija i doprinosa prosumera.

     

    Kako je obrazloženo u razlozima za donošenje, cilj Uredbe je da se Vlada Federacije BiH odredi u smislu veličina tehnoloških kvota i obima aukcija, a koje će biti predmet podsticaja putem tržišnih postupaka nadmetanja, odnosno putem aukcija. Uzimajući u obzir da Zakon o korištenju obnovljivih izvora energije i efikasne kogeneracije nije propisao period na koji se odnosi Uredba, navedenim prijedlogom je obuhvaćen period do 2030. godine.

     

     

    O realizaciji projekata javnog prijevoza u Sarajevu

    Javni prijevoz Sarajevo - e Mobility

    Vlada Federacije BiH je na prijedlog Federalnog ministarstva finansija utvrdila Prijedlog odluke o prihvatanju dodatnog zaduženja po osnovu Ugovora broj 1 o amandmanu na Ugovor o zajmu od 12. aprila 2022. godine između Bosne i Hercegovine i Evropske banke za obnovu i razvoj za realizaciju Projekta „Javni prevoz Sarajevo - e Mobility“. Prijedlog odluke bit će upućen Parlamentu Federacije BiH na donošenje. Ovom odlukom prihvata se dodatno zaduženje Federacije BiH po osnovu ovog ugovora o amandmanu u iznosu do 5.000.000 eura, za realizaciju Projekta „Javni prijevoz Sarajevo - e Mobility”.

    Sredstva Ugovora o amandmanu koristit će se za nabavku savremenog sistema za upravljanje i nadzor nad saobraćajem koji uključuje komponente inteligentnog sistema upravljanja sa prioritetima javnog prijevoza, video nadzornog sistema i video detekcije incidenata zasnovane na najnovijim tehnologijama.

    Odlukom je propisano, između ostalog, da se sredstva odobravaju Federaciji BiH s rokom otplate od 15 godina, te trogodišnjim grace periodom koji je uključen u rok otplate. Odlukom je propisano i da će ova dodatna sredstva zajma Federacija BiH prenijeti na osnovu zajma na Kanton Sarajevo, koje je krajnji korisnik i dužnik po ovom zaduženju. U periodu implementacije Projekta u Budžetu Federacije BiH nije potrebno osigurati finansijska sredstva za dodatno sufinansiranje.

    Kako je obrazloženo, za realizaciju Projekta već je osigurano 17 miliona eura na osnovu Ugovora o zajmu između BiH i EBRD-a, ali da je prvobitna procjena investicije pripremljena 2020. godine, te je za realizaciju ove komponente potrebno osigurati dodatnih pet miliona eura iz kreditnog zaduženja.

    Također, Projekt podrazumijeva i izradu centra za upravljanje, gdje bi se mogla pratiti situacija na saobraćajnicama u svakom trenutku, te poduzimati odgovarajuće mjere za rješenje saobraćajnih gužvi na pojedinim raskrsnicama, kao i rješavanje incidentnih situacija.

    Izgradnja tramvajske pruge Ilidža - Hrasnica

    Vlada Federacije BiH je na prijedlog Federalnog ministarstva finansija utvrdila Prijedlog odluke o prihvatanju dodatnog zaduženja po osnovu Ugovora broj 1 o amandmanu na Ugovor o zajmu od 1. februara 2023. godine između Bosne i Hercegovine i Evropske banke za obnovu i razvoj, za realizaciju Projekta „Izgradnja tramvajske pruge Ilidža - Hrasnica“. Prijedlog odluke bit će upućen Parlamentu Federacije BiH na donošenje. Ovom odlukom prihvata se dodatno zaduženje Federacije BiH po ovom ugovoru o amandmanu u iznosu do 5.000.000 eura, za realizaciju Projekta „Izgradnja tramvajske pruge Ilidža-Hrasnica”.

    Sredstva će se koristiti za finansiranje dodatnih radova koji su potrebni za realizaciju Projekta, te plaćanja usljed izmijenjenih cijena građevinskih materijala i radova na tržištu.

    Odlukom je propisano, između ostalog, da se sredstva odobravaju Federaciji BiH s rokom otplate od 15 godina, te trogodišnjim grace periodom koji je uključen u rok otplate. Odlukom je propisano i da će ova dodatna sredstva Federacija BiH prenijeti na osnovu zajma na Kanton Sarajevo, koje je krajnji korisnik i dužnik po ovom zaduženju. U periodu implementacije Projekta u Budžetu Federacije BiH nije potrebno osigurati finansijska sredstva za dodatno sufinansiranje.

    Kako je obrazloženo, za realizaciju ovog projekta već je osigurano 25 miliona eura, ali je usljed izmijenjenih cijena građevinskih materijala i radova na tržištu, te utvrđenih dodatnih radova koji su potrebni za realizaciju ovog projekta, potrebno osigurati dodatnih pet miliona eura iz kreditnog zaduženja. S obzirom na trenutne okolnosti u transportnoj infrastrukturi u gradu, izgradnja pruge Ilidža - Hrasnica je prioritetna aktivnost s obzirom na ukupnu mobilnost građana, ekonomske troškove i zagađenje okoliša.

    Projektom se pospješuje dovođenje kvaliteta javnog linijskog prijevoza putnika na evropske standarde, zaštita prirodnog okoliša, sigurnost radnog osoblja i korisnika usluga u saobraćaju, te povećanje ekonomske konkurentnosti.

    O realizaciji Projekta Geoprostorne infrastrukture i procjene vrijednosti nekretnina

    Vlada Federacije BiH je na prijedlog Federalnog ministarstva finansija utvrdila Prijedlog odluke o prihvatanju zaduženja po Sporazumu o zajmu između Bosne i Hercegovine i Međunarodne banke za obnovu i razvoj za realizaciju Projekta Geoprostorne infrastrukture i procjene vrijednosti nekretninakoja će biti upućena Parlamentu Federacije BiH na donošenje. Ovom odlukom prihvata se zaduženje Federacije BiH po ovom sporazumu u iznosu do 23.100.000 eura.

    Sredstva zajma koristit će se za finansiranje unapređenja tačnosti i dostupnosti informacija o zemljišnoj administraciji u Federaciji BiH. Projekt se sastoji od četiri dijela, i to podrška za uspostavljanje infrastrukture prostornih podataka, uspostavljanje registra zgrada, procjena vrijednosti nekretnina, te izgradnja kapaciteta i upravljanje projektom.

    Odlukom je propisano, između ostalog, da se sredstva zajma odobravaju Federaciji BiH s rokom otplate od 32 godine, te sedmogodišnjim grace periodom koji je uključen u rok otplate. Također, propisano je da se potvrđuje da je razmatrana dokumentacija prihvatljiva za Federaciju BiH, a posebno usaglašeni zapisnik sa pregovora, sporazum o zajmu, te projektni sporazum. U periodu implementacije Projekta u Budžetu Federacije nije potrebno osigurati finansijska sredstva za dodatno sufinansiranje.

    Odlukom se daje i saglasnost za zaključivanje Supsidijarnog sporazuma između BiH i Federacije BiH za ova sredstva, a za njegovo potpisivanje ovlašćuje se federalni ministar finansija.

    U Informaciji je, između ostalog navedeno, da će se kroz provođenje Projekta odrediti procijenjene vrijednosti za nekretnine na području Federacije BiH na osnovu tržišnih pokazatelja. Potom će se razviti integralni sistem utvrđivanja vrijednosti nekretnina za Federaciju BiH, a kao preduslov izvršiti će se sistematsko prikupljanje podataka o nekretninama u Federaciji BiH. Projektom će se prikupiti podaci o svim nekretninama, koje su upisane u zvanične registre, ali i ostalim nekretninama koje nisu dio službene katastarske ili zemljišno - knjižne evidencije, a koji će služiti i u svrhu smanjenja sivog tržišta nekretnina. Također, kako je istaknuto, Projektom će se omogućiti investitorima i ostalim akterima na tržištu nekretnina donošenje pravilnih odluka o investicijama, te sigurnost samih investicija i poticati će se mala i srednja preduzeća koja koriste nekretnine kao zalog, odnosno poboljšati će efikasnost poslovanja. 

    Prihvaćen Okvirni plan prevencije i sprečavanja  nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama u FBiH

    Vlada FBiH danas je, na prijedlog Federalnog ministarstvo obrazovanja i nauke, zaključkom prihvatila Informaciju o izradi „Okvirnog plana prevencije i sprečavanja nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama u Federaciji Bosne i Hercegovine“. Istovremeno je prihvaćen i „Okvirni plan prevencije i sprečavanja nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama u FBiH“.

    Predlagač u Informaciji zaključuje da je dokument „Okvirnog plana prevencije i sprečavanja nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama u Federaciji BiH“ sačinjen kao sveobuhvatan, interresorni okvirni plan prevencije i sprečavanja nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama u Federaciji BiH, koji treba poslužiti kantonalnim ministarstvima obrazovanja kao osnova za izradu kantonalnog akcionog plana u koji će biti integrirane aktivnosti koje se procijene kao prioritetne i potrebne na području kantona, u skladu sa specifičnostima svakoga od njih, finansijskim mogućnostima i zakonskim propisima.

    Također, predlagač navodi da je ovaj dokument osnova za planiranje i realizaciju aktivnosti Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke u oblasti prevencije i sprečavanja nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama u FBiH, kao i osnova za planiranje i realizaciju aktivnosti u ovoj oblasti za četiri ostala federalna ministarstva koja su bila uključena u Interresorni stručni tim za izradu Okvirnog plana prevencije i sprečavanja nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama u Federaciji BiH. Ovaj dokument prezentiran je na prvoj sjednici koordinacije ministara obrazovanja u FBiH, te je usaglašen od prisutnih.

    U Okvirnom planu su pomno isplanirane tri oblasti, devet mjera i 48 aktivnosti čijom realizacijom se može postići visoki standard u oblasti prevencije nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama, učiniti pozitivan pomak u očuvanju fizičkog i mentalnog zdravlja učenika i nastavnika, izvršiti snažna afirmacija zdravih životnih stilova, a sve primjenjujući naučno utemeljene i dokazano efikasne metode, a pri tome, adresirajući ključne potrebe djece i mladih u 21. stoljeću.

    Pažnja je usmjerena na promociju aktuelnih i kreiranje budućih preventivnih programa koji su fokusirani na faktore rizika koji egzistiraju među djecom i mladima, a koji mogu efektivno biti umanjeni ili eliminirani primjenom sveobuhvatnih obrazovnih pristupa koji doprinose jačanju psihosocijalnih kompetencija djece kroz socio- emocionalno učenje unutar sistema formalnog i neformalnog obrazovanja.

    Na taj način se nastoje ojačati kapaciteti djece i mladih kako bi bili sposobni razumjeti informacije koje dobijaju kroz preventivne programe, da donose informirane odluke, da komuniciraju efektivno i nenasilno, da prepoznaju rizike u realnom i virtualnom svijetu, da budu spremni na izazove koje generira globalna transformacija svijeta u kojem žive, uče, igraju se i razvijaju.

    Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke je zaduženo da Okvirni plan objavi na svojoj internet stranici i da o tome obavijesti relevantne institucije, a Vlada predlaže kantonalnim vladama da na osnovu Okvirnog plana izrade vlastite akcione planove za prevenciju i sprečavanje nasilja u odgojno-obrazovnim ustanovama.

    Veleprodajna cijena prirodnog gasa manja za 3,69 posto od 1. jula

    Vlada Federacije BiH je na prijedlog Federalnog ministarstva trgovine danas donijela Odluku kojom se daje saglasnost na veleprodajnu cijenu prirodnog gasa za distributivna privredna društva na području Federacije BiH, počevši od 1.7.2024. godine, koja iznosi 837,08 KM/1.000 Sm³, odnosno 0,83708 KM/Sm³. U cijenu prirodnog gasa nije uračunat porez na dodanu vrijednost. Riječ je o smanjenju od 3,69 posto veleprodajne cijena prirodnog gasa za distributivne kompanije (povlaštene tarifne kupce).

    Za realizaciju ove odluke zaduženi su Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije i Federalno ministarstvo trgovine, svako u okviru svoje nadležnosti.

    Kako je obrazloženo, Federalnom ministarstvu trgovine upućen je zahtjev privrednog društva Energoinvest d.d. Sarajevo za promjenu veleprodajne cijene prirodnog gasa prema distributivnim kompanijama u Federaciji BiH, te pozitivno mišljenje Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije. Energoinvest d.d. Sarajevo u zahtjevu, između ostalog, navodi da bi se nova veleprodajna cijena prirodnog gasa za distributivne kompanije (povlaštene tarifne kupce) trebala smanjiti za 3,69 posto, odnosno sa dosadašnjih 869,15 KM/1.000 Sm³ (0,86915KM/Sm³), na 837,08 KM/1.000 Sm³ (0,83708 KM/Sm³). Prodajna cijena od 837,08 KM/Sm³ primjenjivala bi se od 1.7.2024. godine i jedinstvena je za sve distributivne kompanije na području Federacije BiH.

    Također, u zahtjevu se navodi da je na smanjenje cijene gasa na iznos od 837,08 KM/1.000 Sm³ uticalo smanjenje cijene gasa na svjetskom tržištu, kao i da je smanjenje cijena za treći kvartal uslovljeno dešavanjima na svjetskom tržištu gasa i nafte. 

    Općinama i gradovima 50 miliona KM iz Budžeta FBiH

    Vlada Federacije BiH, na prijedlog Federalnog ministarstva finansija, donijela je Odluku o raspodjeli sredstava kapitalnih transfera drugim nivoima vlasti i fondovima - kantoni i općine, utvrđenih Budžetom FBiH za 2024. ovom ministarstvu, u iznosu od 50.000.000 KM.

    Raspodjela ovih sredstava utvrđuje se na osnovu Odluke o utvrđivanju načina raspodjele i procedure za dodjelu sredstava iz ovogodišnjeg budžeta Federalnom ministarstvu finansija i Javnog poziva za podnošenje prijava za finansiranje i sufinansiranje projekata, zahtjeva, inicijativa i ostalih aktivnosti od značaja za jedinice lokalne samouprave u FBiH.

    Ovom odlukom, na osnovu propisanih kriterija i na prijedlog Komisije za dodjelu sredstava općinama i gradovima iz Budžeta FBiH, iznos od 49.995.471 KM raspodjeljuje se na 68 općina i gradova u FBiH, a za ukupno 161 projekt namijenjen rješavanju pitanja komunalne i putne infrastrukture, zatim izgradnje objekata obrazovnog i sportskog karaktera, kao i kulturnog značaja, te ostalih objekata od značaja za jedinice lokalne samouprave.

    Korisnici sredstava Odlukom se zadužuju da u roku od 15 dana otvore poseban transakcijski račun na koji će se doznačiti sredstva za finansiranje i sufinansiranje projekata, zahtjeva, inicijativa i o tome obavijeste Federalno ministarstvo finansija. Također, korisnici se zadužuju da izvještaj o utrošku ovih sredstava dostave Federalnom ministarstvu finansija najkasnije do 31. decembra 2025. godine.

    Odlukom je precizirano da će Vlada Federacije BiH sa načelnicima i gradonačelnicima općina i gradova zaključiti pojedinačne ugovore o dodjeli i korištenju sredstava, kojima će se regulirati međusobna prava i obaveze. Federalni ministar finansija ovlašten je da uime Vlade FBiH potpiše ugovore o dodjeli, uslovima i načinu korištenja sredstava. Za realizaciju ove odluke zaduženo je Federalno ministarstvo finansija.

    Kako je obrazloženo, od ukupno 80 općina, njih 68 je zadovoljilo kriterije i dostavilo kompletnu dokumentaciju, 10 ih nije dostavilo traženu dokumentaciju ili ista nije dostavljena u zadatom roku, dok dvije općine nisu opravdale dodijeljena sredstva iz ranijeg perioda te nisu ostvarile pravo na apliciranje za ovaj javni poziv.

    Ministar Kraljević informirao Vladu o statusu pripreme seta fiskalnih zakona

    Zamjenik premijera FBiH i federalni ministar finansija Toni Kraljević informirao je danas Vladu Federacije BiH sa procesom izrade seta fiskalnih zakona i njihovom upućivanju u Parlament Federacije BiH.

    Istaknuto je da su do sada poduzete ključne aktivnosti na izradi sveobuhvatne fiskalne reforme u Federaciji BiH. Opredjeljenje Vlade Federacije BiH je upućivanje ovih zakonskih rješenja u redovnu parlamentarnu proceduru u toku ovog kalendarskog ljeta.

    Premijer Federacije BiH Nermin Nikšić i ministar Kraljević informirali su Vladu da set fiskalnih zakona uključuje najoptimalnija rješenja ka postizanju tri cilja, a koji podrazumijevaju poboljšanje standarda radnika, rasterećenje privrednika, te zadržavanje fiskalne stabilnosti.

    Mjere fiskalne politike Vlade Federacije zasnovane su na nastavku reformskih aktivnosti u pet najznačajnijih segmenta. To su smanjenje opterećenja rada, kao i restruktuiranje poreznog opterećenja, zatim unapređenje pružanja javnih usluga, te suzbijanje neformalne ekonomije i kontinuirano unapređenje koordinacije i fiskalne odgovornosti između svih nivoa vlasti u FBiH.

    Također, bitnim je navedeno očuvanje finansijske stabilnosti, te jačanje održivog, učinkovitog i stabilnog ekonomskog rasta, kao i povećanje konkurentnosti privrede.

    Federalno ministarstvo finansija intenzivno radi na setu zakonskih rješenja koja će pomiriti obje strane, i poslodavce i radnike, a istovremeno će osigurati neometanu isplatu zagarantiranih prava penzionera i socijalnih kategorija. S obzirom da je riječ o sistemskim zakonima, naglašeno je potrebnim otvoriti širu javnu raspravu kako bi svi imali priliku uložiti amandmane i iznijeti svoje prijedloge. Set ovih zakona bi trebao stvoriti preduslove za novi ekonomski i investicijski ciklus koji je potreban svim građanima.

    Nakon što prednacrti ovih reformskih zakona budu upućeni u parlamentarnu proceduru, svi zainteresirani moći će se uključiti u javnu raspravu, a sve kako bi se došlo do najboljih rješenja.

    Kadrovska rješenja

    Vlada Federacije BiH donijela je Rješenje o razrješenju i privremenom imenovanju predsjednika i članova Nadzornog odbora ustanova socijalne zaštite Federacije BiH. Ovim rješenjem razrješavaju se dužnosti privremeno imenovani predsjednik i članovi Nadzornog odbora u ustanovama socijalne zaštite Federacije BiH. Također, privremeno se imenuju predsjednik i članovi ovog nadzornog odbora do okončanja konkursne procedure, a najviše do tri mjeseca u sastavu Šahim Kahrimanović (predsjednik), te Miroslav Grubišić, Tomislav Martinović, Amir Softić i Nikola Papac (članovi).

    Donesena su i rješenja o razrješenju i privremenom imenovanju predsjednika i članova Nadzornog i Upravnog odbora Instituta za medicinsko vještačenje zdravstvenog stanja. U Nadzorni odbor ovog instituta na period do okončanja postupka konačnog imenovanja, a najviše tri mjeseca, privremeno se imenuju Nihad Omerović za predsjednika, te Nihad Kukavica i Vlatka Martinović za članove. U Upravni odbor Instituta na period do okončanja postupka konačnog imenovanja, a najviše tri mjeseca, privremeno se imenuju Damir Husić (predsjednik), Maja Bjelan Karičić, Edim Šator, Nikica Bubalo i Ronald Jarak (članovi). Ovim rješenjima razrješavaju se dužnosti dosadašnji predsjednik i članovi Nadzornog i Upravnog odbora Instituta za medicinsko vještačenje zdravstvenog stanja.

    Vlada Federacije BiH dala je prethodnu saglasnost da se za vršioce dužnosti članova Nadzornog odbora Razvojne banke Federacije BiH, do okončanja konkursne procedure, a najduže do tri mjeseca, imenuju Zoran Zeljko za v.d. predsjednika, te Mirsada Kadribašić, Admir Softić, Mario Gadžić, Safet Sinanović, Igor Živko i Muris Junuzović za v.d. članove. Prije toga data je prethodna saglasnost Skupštini Razvojne banke FBiH za razrješenje vršilaca dužnosti članova Nadzornog odbora, zbog isteka mandata.

    Danas je doneseno Rješenje o izmjeni i dopuni Rješenja o formiranju Antikorupcionog tima Vlade Federacije BiH, te se za članove ovog tima imenuju Jasenko Muharemagić (predsjednik), te Marica Bulić, Fadil Mandal, Ivana Prvulović, Munib Isaković, Emir Bašić, Amel Topalović, Damir Šapina i Dijana Smailagić (članovi).

    Vlada Federacije BiH dala je prethodnu saglasnost Nadzornom odboru JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar za donošenje Odluke o imenovanju članova Uprave ovog društva na period od četiri godine i to Denisa Lasića za direktora, Kristijana Milasa za izvršnog direktora za ekonomsko-finansijske poslove, Mirka Rogića za izvršnog direktora za upravljanje i održavanje, Asmira Dževlana za izvršnog direktora za projektovanje i građenje, te Mirnese Agić za izvršnog direktora za opće, pravne i kadrovske poslove. Prije toga data je prethodna saglasnost Nadzornom odboru JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar za donošenje Odluke o razrješenju vršioca dužnosti članova Uprave ovog društva, radi završene konkursne procedure.

    Danas je doneseno i Rješenje kojim se rukovodilac Kantonalnog poreznog ureda Tuzla – pomoćnik direktora Admir Omerbašić ovlašćuje da organizira sve poslove iz nadležnosti radnog mjesta direktora Porezne uprave Federacije BiH i potpisuje sve akte iz nadležnosti ovog radnog mjesta, do imenovanja direktora. Prethodno je doneseno Rješenje o razrješenju direktora Porezne uprave Federacije BiH radi isteka mandata.