Zamjenik premijera Federacije Bosne i Hercegovine i federalni ministar razvoja, poduzetništva i obrta Vojin Mijatović prisustvovao je danas svečanom otvaranju 26. generalnog BH sajma ZEPS 2024, koji se održava do 5. oktobra na lokalititetu Kamberovića polje u Zenici.
Zamjenik premijera Mijatović goste i izlagače pozdravio je i uime federalnog premijera Nermina Nikšića, te u obraćanju napomenuo da su Vlada Federacije BiH i Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta opredijeljeni za podršku svim sajmovima na području Federacije.
Podsjetio je da su nakon preuzimanja dužnosti, već u prvoj godini mandata Federalne vlade uvećani poticaji za jačanje konkurentnosti institucija koje čine ekonomski sistem za razvoj malih i srednjih preduzeća, i to sa sedam miliona KM na 26 miliona KM.
- Samo ove je godine u Zenicu došlo 1,3 miliona KM. Od toga je 300.000 KM za razvoj poduzetničke zone, a milion KM su grant sredstva koja su dobile firme, mala i srednja preduzeća u Zenici - kazao je zamjenik premijera Mijatović.
Istakao je da je Vlada za godinu i po dana madata, učešće duga Federacije BiH u BDP-u smanjila sa zatečenih 24 na 20 posto. Dodao je da su sve mjere koje se poduzimaju, a koje će posebno biti vidljive kroz izmjene fiskalnih zakona, usmjerene na jačanje konkurentnosti naših firmi, koje su, kako je naglasio ministar Mijatović, motor razvoja Federacije BiH i Bosne i Hercegovine.
- Drago mi je da poželim dobrodošlicu i našim prijateljima iz Turske. Nadam se da će i ovaj ZEPS biti moment kada ćemo okrenuti naše odnose, da sa svojim prijateljskim, koji su neosporno takvi, konačno krenemo u poslovne odnose. Mi ćemo uraditi sve što je do nas da napravimo sve uslove da, konačno, turski investitori dođu u BiH u mnogo većem broju - kazao je zamjenik premijera Mijatović.
Zemlja partner ovogodišnje sajmske manifestacije je Republika Turska.
Otvaranju Sajma ZEPS 2024 prisustvovao je i federalni ministar trgovine Amir Hasičević.
Zenički sajam održava se na 30. godišnjicu njegovog pokretanja, te prvi put nakon petogodišnje pauze, a na ukupno 20.000 kvadratnih metara izložbenog prostora, od čega je 8.000 metara zatvorenog prostora. Privukao je više od 400 kompanija iz 12 zemalja, s oko 1.200 brendova, prenijela je Federalna novinska agencija.