Generalni sekretarijat Vlade Federacije BiH
Hamdije Čemerlića 2,
Sarajevo
Telefon: + 387 33 556-615; 556- 616; 556- 617
Fax: + 387 33 667 269
sekretar@fbihvlada.gov.ba
Sekretarka Vlade FBiH: mr.sci. Edita Kalajdžić
Rođena 1.10.1974. godine
Diplomirala na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2003. godine,
Stručni upravni ispit položila 2004. godine,
Pravosudni ispit položila 2006. godine,
Advokatski ispit položila 2016. godine.
Magistrirala na Građanskoj katedri Pravnog fakulteta Univerziteta u Sarajevu 2015. godine, a akademske 2016/2017. godine upisala doktorski studij na Građanskoj katedri Pravnog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.
Na poslovima namještenika bila zaposlena u Okružnom sekretarijatu za privredu Sarajevo od 1993. do 1995.godine, od 1995-1996. u Kabinetu guvernera Kantona Sarajevo, a od 1997. do 2003.godine u Kabinetu Premijera Federacije BiH.
Nakon završetka studija u periodu od 2003.-2009. godine obavljala poslove stručnog saradnika za pravna pitanja u Uredu Premijera, višeg stručnog saradnika za pravna pitanja, stručnog savjetnika za koordinaciju politika, a zatim poslove šefa Odsjeka za koordinaciju politika i institucionalnu saradnju u Generalnom sekretarijatu Vlade FBiH.
Od aprila 2009. do januara 2012. godine obavljala poslove pomoćnika sekretara Vlade Federacije BiH, te istovremeno obavljala i poslove v.d. direktora Ureda premijera FBiH.
U oktobru 2011.godine imenovana za v.d. sekretara, a u januaru 2012. godine za sekretara Vlade FBiH.
Udata, majka jednog djeteta.
Generalni sekretarijat Vlade Federacije Bosne i Hercegovine
Djelokrug:
Generalni sekretarijat vrši stručne poslove za potrebe Vlade Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Vlada), radnih tijela Vlade, premijera/predsjednika Vlade Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: premijer), zamjenika premijera i članova Vlade, koji se odnose na:
- organizaciju sjednica Vlade i radnih tijela Vlade;
- pripremanje materijala na zahtjev Vlade, premijera i zamjenika premijera;
- koordinaciju pripreme prijedloga, usvajanje i nadzor nad implementacijom programa rada Vlade za mandatni period i godišnjih operativnih planova rada Vlade
- praćenje izvršavanja programa rada Vlade i obaveza Vlade po zaključcima Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Parlament Federacije);
- koordinaciju izrade izvještaja i analiza koje se odnose na implementaciju aktivnosti u vezi sa izvršavanjern programa rada Vlade;
- izradu i praćenje izvršavanja zaključaka Vlade;
- izradu i praćenje izvršavanja rješenja i drugih akata u vezi sa radom radnih tijela Vlade, kao i kadrovskim poslovirna iz nadležnosti Vlade (imenovanja, postavljenja, razrješenja i drugi poslovi iz nadležnosti Vlade);
- osiguravanje stručnih i organizacionih osnova za uvođenje metodologije analize uticaja propisa;
- koordinaciju saradnje federalnih ministarstava i drugih federalnih organa uprave i federalnih upravnih organizacija, kao i organizacija koje vrše javna ovlaštenja sa poslovnom zajednicom i civilnim društvom, radi provođenja procedura analize uticaja propisa;
- uspostavljanje i vođenje elektronskog registra administrativnih postupaka u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Elektronski registar);
- koordinaciju saradnje Vlade sa organizacijama civilnog društva;
- osiguravanje dokumentacionih materijala i podataka od značaja za rad Vlade, premijera, zamjenika premijera i članova Vlade;
- uspostavljanje saradnje i koordinacije rada između institucija Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Federacija) i nadležnih odjela Vlade Brčko Distrikta i drugih institucija Brčko Distrikta;
- 1) praćenje realizacije projekata koji se odnose na informacioni sistem Vlade: koordinacija i pomaganje razvoja e-Uprave u federalnim organima uprave, a posebno: izgradnju, razvijanje, održavanje i nadziranje infrastrukture interoperabilnosti, poput: biblioteka dokumenata interoperabilnosti, repozitorija poslovnih procesa, metarječnika i rječnika podataka, biblioteke XML (Exstensible Markup Language - prošireni označeni jezik), shema dokumenata, servisne sabirnice javne uprave, PKI infrastrukture (Public Key Infrastructure - infrastruktura javnih ključeva), kataloga javnih registara i elektroničkih usluga, portala dobrih e-praksi;
- 2) pružanje tehničke, stručne i administrativne pomoći Koordinaciji za interoperabilnost i mjerenje uspješnosti primjene interoperabilnosti;
- 3) izradu godišnjih operativnih planova za provođenje dugoročnih provedbenih planova interoperabilnosti;
- 4) objavljivanje relevantnih standarda, preporuka i arhitektura u skladu sa važećim pravnim propisima;
- 5) pružanje stručne pomoći institucijama u pripremi projekata, izradi pravilnika, pripremi tenderske dokumentacije i dizajnu rješenja, uz korištenje standarda i preporuka Okvira interoperabilnosti;
- 6) implementaciju projekata razvoja i primjene tipskih sporazuma i protokola za interoperabilnost;
- 7) učestvovanje u održavanju Okvira interoperabilnosti;
- 8) analizu, standardizaciju i unapređenje informacija i usluga koje pružaju federalni organi putem web-a;
- 9) promoviranje i uvođenje softvera zasnovanog na otvorenom kodu;
- 10) stručnu podršku za održavanje Okvira interoperabilnosti i vlastitih specifičnosti (procesne, semantičke, tehničke) za institucije Vlade, praćenje razvoja elektronskih usluga, elektronskih javnih registara i primjene interoperabilnosti;
- 11) praćenje primjene Vodilja i standarda za arhitekturu sistema i razvoj aplikacija u organima i institucijama Federacije prilikom izgradnje novih ili nadogradnje postojećih informacionih sistema, te prilikom uspostave novih elektronskih usluga i elektronske razmjene podataka i prilikom izgradnje novih ili nadogradnje postojećih elektronskih javnih registara i pripadajuće elektronske razmjene podataka;
- 12) objavljivanje najbolje prakse na odgovarajućem portalu (mjerenje uspješnosti primjene elektronskih javnih usluga);
- 13) primjenjivanje "benchmarking" metode, odnosno modela, te preporučivanje korištenja modela Statističke kancelarije Evropske unije (Statistical Office of the European Communities - EUROSTAT), odnosno modela drugih općih uprava Evropske komisije (Directorate General - DG);
- 14) predlaganje i koordinaciju izrade i uvođenja informatičkih projekata koji uključuju više organa;
- informatičku podršku u korištenju zajedničkih informatičkih projekata;
- priprema i provođenje ugovora iz oblasti informatike;
- informatičku podršku korisnicima informacionog sistema Vlade;
- izradu video prezentacija i tehnička podrška prezentacijama;
- neposredno prevođenje i osiguravanje prevođenja pisanih tekstova na strane i sa stranih jezika;
- stručne poslove u vezi sa objavljivanjem propisa i drugih akata u "Službenim novinama Federacije BiH";
- lektoriranje propisa i drugih akata za potrebe premijera, zamjenika premijera i Generalnog sekretarijata;
- administrativno-tehničke i operativno-tehničke poslove, ukoliko vršenje tih poslova nije organizirano na drugi način, i
- druge poslove koje utvrdi Vlada.
Poslovi i zadaci iz nadležnosti Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine vrše se u okviru osnovnih i unutrašnjih organizacionih jedinica i samostalnih izvršioca.
U sastavu Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine su:
Ured premijera Federacije Bosne i Hercegovine je posebna organizaciona jedinica Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine koja vrši struďż˝ne i druge poslove u vezi sa ostvarivanjem funkcije premijera Federacije Bosne i Hercegovine.
Direktor Ureda premijera Federacije Bosne i Hercegovine rukovodi radom Ureda premijera Federacije Bosne i Hercegovine.
- Direktor Ureda premijera Federacije Bosne i Hercegovine: Sead Lisak Telefon: 033/650-457
Generalnim sekretarijatom Vlade Federacije Bosne i Hercegovine rukovodi sekretar Vlade Federacije Bosne i Hercegovine koji ima više pomoćnika osnovnih organizacionih jedinica:
- Pomoćnik sekretara Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sektoru za pripremu sjednica Vlade i radnih tijela Vlade, zaključaka Vlade i institucionalnu saradnju
Pomoćnik sekretara Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sektoru za koordinaciju politika
Telefon: 033/ 656-679
- Pomoćnik sekretara Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sektoru za koordinaciju poslova detažiranih ureda Generalnog sekretarijata
Dijana Smailagić
Telefon: 033/ 556-726
- Pomoćnik sekretara Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sektoru za pravne i opće poslove:
Azra Alkalaj
Telefon: 033/ 212 405
- Pomoćnik sekretara Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sektoru za materijalno-finansijsko poslovanje:
Danica Gogalić
Telefon: 033/ 204-006
danica.gogalic@fbihvlada.gov.ba
- Pomoćnik sekretara Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sektoru za informatiku:
Hasmir Selimović
Telefon: 033/ 212-875