Koristeci se ovlastenjima koja su mi data u Clanu V Aneksa 10. (Sporazum o civilnom provodjenju Mirovnog ugovora) Opceg okvirnog sporazuma za mir u Bosni i Hercegovini, prema kojem je Visoki predstavnik konacni autoritet u zemlji u pogledu tumacenja navedenog Sporazuma o provodjenju civilnog dijela Mirovnog ugovora; i posebno uzimajuci u obzir clan II. 1. (d) istog sporazuma prema kojem je Visoki predstavnik ovlasten da "pruza pomoc, kada to ocijeni neophodnim u iznalazenju rjesenja za sve probleme koji se jave u vezi s civilnim provodjenjem";
Pozivajuci se na tacku XI. 2. Zakljucaka Vijeca za implementaciju mira koje se sastalo u Bonu 9. i 10. decembra 1997. godine, u kojoj je Vijece pozdravilo namjeru Visokog predstavnika da iskoristi svoj konacni autoritet u zemlji u pogledu tumacenja Sporazuma o civilnom provodjenju Mirovnog ugovora kako bi pomogao u iznalazenju rjesenja za probleme, kako je prethodno receno, "donosenjem konacnih odluka, kada to bude smatrao neophodnim", u vezi sa odredjenim pitanjima, ukljucujuci (u skladu sa podtackom (c) ove tacke) "mjere u svrhu obezbjedjenja implementacije Mirovnog sporazuma na citavoj teritoriji Bosne i Hercegovine i njenih entiteta;"
Imajuci u vidu da je Vijece za implementaciju mira na sastanku u Madridu, 16. decembra 1998. godine, pozvalo organe vlasti da u potpunosti i bez rezerve saradjuju sa medjunarodnom zajednicom na sveobuhvatnoj i dosljednoj reformi platnog sistema, koja se treba okoncati do 31. decembra 2000. godine, sto se podudara sa ukidanjem Zavoda za platni promet do tog datuma;
Konstatirajuci da ce ulogu i nadleznosti zavoda za platni promet u oblasti privatizacije preuzeti Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine, i da su zbog toga potrebne izmjene i dopune u Zakonu o privatizaciji preduzeca;
Smatrajuci da je neophodno da Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o privatizaciji preduzeca stupi na snagu kako bi se utvrdio neophodan zakonski okvir za spomenutu reformu platnog sistema opcenito, a konkretno za prenosenje funkcije Zavoda za platni promet u procesu privatizacije na Agenciju za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine.
Na osnovu svega iznesenog, ovim donosim slijedecu odluku.
Zakon koji je sastavni dio ove odluke stupa na snagu kao sto je utvrdjeno u clanu 2. Zakona o privremenoj osnovi, sve dok Parlament Federacije Bosne i Hercegovine ne usvoji ovaj zakon u propisanoj formi, bez izmjena i dopuna i bez postavljanja uvjeta.
Ova odluka stupa na snagu odmah i bice bez odlaganja objavljena u "Sluzbenim novinama Federacije BiH".


O D L U K A O ZAKONU O IZJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O PRIVATIZACIJI PREDUZECA


Zakon o privatizaciji preduzeca ("Sluzbene novine Federacije BiH", br. 27/97, 8/99, 32/00 i 45/00), mijenja se i dopunjuje kako slijedi:


Clan 1.


U clanu 25. stav 2. rijeci: "Zavoda za platni promet Federacije Bosne i Hercegovine", zamjenjuje se rijecima: "Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine".


Clan 2.


Ovaj zakon se bez odlaganja objavljuje u "Sluzbenim novinama Federacije BiH" i stupa na snagu 1. januara 2001. godine ili danom objavljivanja ako objavljivanje nastupi kasnije, a primjenjuje se od dana kada Zavod za platni promet Federacije BiH prestaje da obavlja poslove vezane za proces privatizacije.


Broj 70/00
20. decambra 2000. godine
Sarajevo

Visoki predstavnik
Wolfgang Petritsch, s.r.