Koristeci se ovlastenjima koja su mi data u Clanu V Aneksa
10. (Sporazum o civilnom provodjenju Mirovnog ugovora) Opceg okvirnog
sporazuma za mir u Bosni i Hercegovini, prema kojem je Visoki predstavnik
konacni autoritet u zemlji u pogledu tumacenja navedenog Sporazuma o
provodjenju civilnog dijela Mirovnog ugovora; i posebno uzimajuci u
obzir clan II. 1. (d) istog sporazuma prema kojem je Visoki predstavnik
ovlasten da "pruza pomoc, kada to ocijeni neophodnim u iznalazenju
rjesenja za sve probleme koji se jave u vezi s civilnim provodjenjem";
Pozivajuci se na tacku XI. 2. Zakljucaka Vijeca za implementaciju mira
koje se sastalo u Bonu 9. i 10. decembra 1997. godine, u kojoj je Vijece
pozdravilo namjeru Visokog predstavnika da iskoristi svoj konacni autoritet
u zemlji u pogledu tumacenja Sporazuma o civilnom provodjenju Mirovnog
ugovora kako bi pomogao u iznalazenju rjesenja za probleme, kako je
prethodno receno, "donosenjem konacnih odluka, kada to bude smatrao
neophodnim", u vezi sa odredjenim pitanjima, ukljucujuci (u skladu
sa podtackom (c) ove tacke) "mjere u svrhu obezbjedjenja implementacije
Mirovnog sporazuma na citavoj teritoriji Bosne i Hercegovine i njenih
entiteta;"
Imajuci u vidu da je Vijece za implementaciju mira na sastanku u Madridu,
16. decembra 1998. godine, pozvalo organe vlasti da u potpunosti i bez
rezerve saradjuju sa medjunarodnom zajednicom na sveobuhvatnoj i dosljednoj
reformi platnog sistema, koja se treba okoncati do 31. decembra 2000.
godine, sto se podudara sa ukidanjem Zavoda za platni promet do tog
datuma;
Konstatirajuci da ce ulogu i nadleznosti zavoda za platni promet u oblasti
privatizacije preuzeti Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne
i Hercegovine, i da su zbog toga potrebne izmjene i dopune u Zakonu
o privatizaciji preduzeca;
Smatrajuci da je neophodno da Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o
privatizaciji preduzeca stupi na snagu kako bi se utvrdio neophodan
zakonski okvir za spomenutu reformu platnog sistema opcenito, a konkretno
za prenosenje funkcije Zavoda za platni promet u procesu privatizacije
na Agenciju za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine.
Na osnovu svega iznesenog, ovim donosim slijedecu odluku.
Zakon koji je sastavni dio ove odluke stupa na snagu kao sto je utvrdjeno
u clanu 2. Zakona o privremenoj osnovi, sve dok Parlament Federacije
Bosne i Hercegovine ne usvoji ovaj zakon u propisanoj formi, bez izmjena
i dopuna i bez postavljanja uvjeta.
Ova odluka stupa na snagu odmah i bice bez odlaganja objavljena u "Sluzbenim
novinama Federacije BiH".
O D L U K A O ZAKONU O IZJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA
O PRIVATIZACIJI PREDUZECA
Zakon o privatizaciji preduzeca ("Sluzbene novine Federacije BiH",
br. 27/97, 8/99, 32/00 i 45/00), mijenja se i dopunjuje kako slijedi:
Clan 1.
U clanu 25. stav 2. rijeci: "Zavoda za platni promet Federacije
Bosne i Hercegovine", zamjenjuje se rijecima: "Agencija za
privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine".
Clan 2.
Ovaj zakon se bez odlaganja objavljuje u "Sluzbenim novinama Federacije
BiH" i stupa na snagu 1. januara 2001. godine ili danom objavljivanja
ako objavljivanje nastupi kasnije, a primjenjuje se od dana kada Zavod
za platni promet Federacije BiH prestaje da obavlja poslove vezane za
proces privatizacije.
Broj 70/00
20. decambra 2000. godine
Sarajevo
Visoki predstavnik
Wolfgang Petritsch, s.r.