Na osnovu člana 19. stav (2) Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 110. hitnoj sjednici, održanoj 05.04.2018. godine, donosi

 

 

O D L U K U

 

O USPOSTAVI WEB PORTALA E-UPRAVA

FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE

 

 

I

 

 

(1)    Ovom odlukom se uspostavlja i propisuje sadržaj web portala E-uprava Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Portal E-uprava FBiH).

(2)   Adresa internet-stranice Portala E-uprava FBiH je: www.eupravafbih.gov.ba.

 

 

II

 

 

Cilj uspostavljanja i funkcioniranja Portala E-uprava F BiH je da se javno i transparentno, najednom mjestu, tj. na zasebnoj internet stranici Vlade Federacije Bosne i Hercegovine navedenoj u stavu (2) tačke I ove odluke, osigura komunikacija zainteresi­rane javnosti sa organima federalne uprave i time poveća stepen transparentnosti rada organa uprave u pružanju javnih usluga.

 

 

III

 

 

Organ uprave u smislu ove odluke je svaki federalni organ uprave i federalna upravna organizacija koja u okviru svoje nadležnosti postupa u skladu sa odredbama Zakona o upravnom postupku ("Službene novine Federacije BiH", br. 2/98 i 48/99).

 

 

IV

 

 

(1)    Portal E-uprava F BiH sadrži četiri modula, i to:

a)     Početna stranica

b)     e - Servisi za građane

c)     Registar administrativnih postupaka

d)     e - Konsultacije

(2)   Na početnoj stranici se nalaze najnovije vijesti koje je mo­guće kreirati i ažurirati kroz administracijski dio aplikacije, s tim da je moguće ove informacije objavljivati odmah prilikom kreiranja ili naknadno.

(3)    Modulu "e-Servisi za građane" posjetioci mogu pristupiti uslugama elektronske uprave, kao i dobiti sve potrebne informacije o uslugama elektronske uprave kao što je korištenje elektronskih usluga u oblasti premjera i katastra nekretnina (izdavanje kopije plana, prepis posjedovnog lista i zahtjev za cijepanje parcela) Federalne uprave za geodetske i imovinsko-pravne poslove.

(4)    Modul "Registar administrativnih postupaka" (u daljem tekstu: Registar) pruža sljedeće informacije:

a)     naziv upravnog postupka,

b)     svrha upravnog postupka,

c)     naziv organa uprave koji provodi postupak i donosi odluku o upravnom postupku,

d)     adresa, broj telefona, faksimil i elektronska adresa,

e)     vrsta djelatnosti za koje se upravni postupak primjenjuje,

f)      pravni osnov za pokretanje upravnog postupka -zakon/podzakonski akt,

g)     iznos takse i naknade koja se plaća tokom vođenja upravnog postupka,

h)     obavezne podatke i dokumentaciju koje je neophodno dostaviti prilikom podnošenja,

i)      propisani rok u kome se mora donijeti odluka po podnesenom zahtjevu za upravni postupak,

j)      vrijeme važenja izdatog akta,

k)     obrazac zahtjeva za pokretanje upravnog postupka (ukoliko je propisan ili pripremljen).

(5)    Kroz modul iz stava (4) ovog člana osigurava se tehnička mogućnost  da  građani  i privredni  subjekti  postavljaju pitanja koja se odnose se na:

a)     pokretanje poslovanja;

b)     obavljanje privrednih djelatnosti;

c)     traženje mišljenja o provođenju propisa od nadležnih organa;

d)     iznošenje problema sa kojim se poslovna zajednica susreće u svom radu, te predlaganje mjera za njihovo otklanjanje;

e)     iznošenje uzroka nastalog problema i odgovornosti nadležnih organa;

f)     davanje inicijativa za promjenu propisa za koje smatraju da nepotrebno opterećuju i usporavaju poslovanje u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem

tekstu: FBiH);

g)     davanje sugestija i prijedloga koji se tiču unapređivanja Portala E-uprava FBiH. Modul E-Konsultacije pruža mogućnost da se na jednom mjestu osiguraju konsultacije zainteresirane javnosti sa fe­deralnim organima uprave, federalnim upravnim organizacijama i institucijama u F BiH u postupku kreiranja javnih politika ili donošenja zakona i drugih propisa.

 

 

V

 

 

Generalni sekretarijat Vlade Federacije Bosne i Hercego­vine (u daljem tekstu: Generalni sekretarijat) omogućava pošti­vanje svih pravila i procedura rada Portala E-uprava FBiH u koordinaciji sa federalnim organima.

Generalni sekretarijat Vlade Federacije Bosne i Hercego­vine je zadužen da provodi aktivnosti kojima će se obezbijediti raspoloživost i pouzdanost servisnog web portala E-uprava F BiH i modernizacija sistema.

 

 

VI

 

 

Rukovodilac organa uprava imenuje iz reda državnih službenika lice koje će ispred nadležnog organa uprave biti zaduženo za stručne i administrativno-tebničke poslove koji se odnose na postavljanje odgovarajućih informacija iz nadležnosti organa na Portal E-uprava F BiH.

 

 

VII

 

 

(1)    Organ uprave odgovoran je za tačnost podataka navedenih u Registru.

(2)    Svi organi uprave dužni su da obavijeste Generalni sekre­tarijat o svim izmjenama u Registru administrativnih postu­paka iz svoje nadležnosti najkasnije u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu izmjene odnosno dana prestanka važenja propisa.

 

 

VIII

 

 

(1)    Generalni sekretarijat je obavezan da primljena pitanja, mišljenja i sugestije iz tačke IV stav (5) ove odluke elektronskim putem proslijedi resornim organima uprave na razmatranje i davanje odgovora.

(2)   Nadležni organ je obavezan elektronskim putem da, u okviru svoje nadležnosti, odgovori na postavljeno pitanje kroz administracijski dio aplikacije.

(3)    Generalni sekretarijat obavezan je da, u saradnji sa federal­nim ministarstvima i drugim tijelima federalne uprave, uspostavi bazu često postavljenih pitanja i odgovora.

 

 

IX

 

 

Online konsultacijama u procesu kreiranja javnih politika i zakona i drugih pravnih propisa koordinira ovlašteni državni službenik ispred nadležnog organa koji učestvuje u izradi propisa ili drugog akta.

 

 

X

(1)    Resorni organi uprave dužni su da svakih šest mjeseci vrše kontrolu svih administrativnih postupaka evidentiranih u Registru i propisa kojima su oni definirani, te izvršiti direktnu izmjenu u Registru ako je došlo do promjene

podataka.

(2)    O izvršenoj promjeni podataka u Registru iz stava (1) ove tačke resorni organi uprave dužni su informirati Generalni sekretarijat.

(3)    Generalni sekretarijat izvještava Vladu Federacije Bosne i Hercegovine jedanput godišnje o svim promjenama u Registru iz stava (1) ove tačke.

 

 

XI

 

 

Generalni sekretarijat će najkasnije u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ove odluke ostvariti operativnost Portala E-uprava F BiH i objaviti ga na internet stranici iz tačke I ove odluke.

 

 

XII

 

 

Stupanjem na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o uspostavi elektronskog registra upravnih postupaka na nivou Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", broj 78/11).

 

 

XIII

 

 

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u

"Službenim novinama Federacije BiH".

 

 

V broj 423/2018

05. aprila 2018. godine

Sarajevo

 

Premijer

Fadil Novalić, s. r.