Na osnovu člana 19. stav (2) Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), tačke II i III Odluke Upravnog odbora Fondacije za održivi razvoj - Fondacije za održivi razvitak o prestanku rada Fondacije za održivi razvoj -Fondacije za održivi razvitak broj 1-10/1-069/1/17 od 15.02.2017. godine, Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 66. hitnoj sjednici, održanoj 27.02.2017. godine, donosi

 

O D L U K U

O IMENOVANJU POVJERENIKA ZA PROVEDBU
POSTUPKA PRESTANKA RADA FONDACIJE ZA
ODRŽIVI RAZVOJ - FONDACIJE ZA ODRŽIVI
RAZVITAK

 

I

 

Mirsad Čolić, iz Sarajeva ul. Franjevačka 15, imenuje se za povjerenika Vlade Federacije Bosne i Hercegovine za provedbu postupka prestanka rada Fondacije za održivi razvoj - Fondacije za održivi razvitak (u daljem tekstu: Fondacija).

 

II

 

Povjerenik iz tačke I ove odluke će najkasnije, u roku od 60 dana, od dana stupanja na snagu ove odluke, provesti cjelokupan postupak prestanka rada i gašenja Fondacije, pri čemu će imati sve nadležnosti, prava i ovlasti za predstavljanje i zastupanje Fondacije i biti upisan u Registar udruženja i fondacija, koji se vodi u Federalnom ministarstvu pravde, do okončanja ovog postupka.

 

III

 

Zadatak povjerenica je da sa danom 01.03.2017. godine utvrdi:
- Stanje sredstava Fondacije (stalna, obrtna, novčana sredstva i druge vrijednosti),
- Stanje potraživanja i obaveza,
- Broj, strukturu, prava uposlenika Fondacije i obaveze Fondacije prema uposlenicima,
- Stanje ugovornih obaveza koje Fondacija ima po domaćim i međunarodnim ugovorima,
- Stanje sudskih predmeta kod domaćih i međunarodnih sudova u vezi sa Fondacijom,
- Druga stanja i činjenice koji su od značaja za provedbu ove odluke.

 

IV

 

Danom stupanja na snagu ove odluke, povjerenik iz tačke I ove odluke će, u cilju prestanka rada i gašenja Fondacije poduzeti, u rokovima utvrđenim ovom odlukom, slijedeće aktivnosti:
- U roku od 3 (tri dana):
1.     Preuzeti sve pečate i štambilje Fondacije, od di­rektora Fondacije, što će se konstatovati zapisni­kom. U slučaju da imenovani Povjerenik ne bu­de u mogućnosti preuzeti sve pečate i štambilje Fondacije ovlašćuje se da poništi postojeće pečate i štambilje, te izradi nove pečate i štambilje u cilju provođenja zadatih aktivnosti.
2.     Obavijestiti sve banke o prestanku rada Fonda­cije kao i o izmjenama kartona deponiranih pot­pisa i ovlaštenih osoba za potpisivanje platnih naloga kao i informaciju da brojevi računa Fondacije koji služe za otplatu kreditnih obaveza ostaju isti.
3.     Preuzeti poslovne prostorije, sva materijalno-tehnička sredstva Fondacije, poslovnu doku­mentaciju i arhivu Fondacije, preglede i popise svih stanja iz tačke III ove odluke, Godišnji izvještaj o poslovanju Fondacije u 2016. godini, Izvještaj o poslovanju Fondacije u periodu od 01.01. do 28.02.2017. godine kao i izvještaje i nalaze revizija i inspekcijskih pregleda i drugih nalaza obavljenih u toku 2016. i 2017. godine, od direktora Fondacije, što će se konstatovati zapisnikom.
4.     Podnijeti zahtjev Federalnom ministarstvu prav­de za upis promjene ovlaštene osobe za pred­stavljanje i zastupanje Fondacije na period od 01.03.2017. do 30.04.2017. godine, što će Ministarstvo provesti najkasnije u roku od tri dana od dana podnošenja zahtjeva.
- U roku od slijedećih 10 (deset) dana:
1.     Izdati odgovarajuća rješenja radnicima Fonda­cije o raskidu radnog odnosa sa Fondacijom u skladu sa zakonom i ugovorima o radu, te izdati odgovarajuća rješenja o razrješenju dužnosti i raskidu radnog odnosa sa direktorom, izvršnim direktorima i pomoćnikom direktora u skladu sa zakonom i ugovorima o radu.
2.     Nakon prestanka ugovora o radu zaposlenika Fondacije, ovlašćuje se povjerilac da sa određe­nim brojem zaposlenika može sklopiti ugovor o povremenim poslovima, s ciljem provedbe ove odluke, na period ne duži od 30.04.2017. godine.
3.     Prema potrebi će angažovati i druge stručne i kompetentne osobe kao i neovisne institucije i organe za utvrđivanje činjeničnog stanja i pribavljanje stručnih mišljenja i nalaza, te sa istima sklopiti ugovor o povremenim poslovima, na period ne duži od 30.04.2017. godine, a u cilju postizanja optimalnih efekata u provedbi ove odluke, pri tome vodeći računa o ograničenim finansijskim sredstvima.
- U roku od slijedećih 15 (petnaest) dana:
- Povjerenik će sačiniti i Vladi Federacije Bosne i Hercegovine predočiti cjelovit Izvještaj o stanju imovine i stanju prava i obaveza Fondacije, sa detaljnim Planom provođenja postupka gašenja Fondacije koji će između ostalog sadržavati: (a) prijedlog načina i izvora sredstava iz kojeg će se izmiriti obaveze Fondacije do dana njenog gašenja i (b) prijedlog raspodjele imovine, prava i obaveza na pravne sljednike Fondacije.
- U roku od 60 (šezdeset) dana od dana stupanja na snagu ove odluke:
- Vlada Federacije Bosne i Hercegovine će na osnovu usvojenog Izvještaja i Plana provođenja postupka gašenja Fondacije, doznačiti nedo­stajuća novčana sredstva za izmirenje svih obaveza Fondacije, na račun Fondacije, u roku od 10 dana, a Povjerenik će pristupiti izvršenju plaćanja obaveza putem istog računa.
- Povjerenik će obavijestiti domaće i međuna­rodne finansijske institucije, sa kojima Fondacija ima zaključene ugovore i sporazume, o prestanku rada Fondacije, te provesti potrebne aktivnosti za zatvaranje svih računa, koje Fondacija ima, kod ovih institucija i dati instrukcije o pravnom sljedniku Fondacije, odnosno na koga se prenose nadležnosti za dalje postupanje po pojedinim ugovorima i sporazumima.
- Povjerenik će obavijestiti druge poslovne partnere, organe i institucije, o prestanku rada Fondacije, utvrditi stanje izvršenja međusobnih ugovornih i zakonskih obaveza te usaglasiti način i rokove izvršenja međusobnih obaveza.
- Sačiniti završne finansijske izvještaje za period od 01 01.2017. do 30.04.2017. godine, koji će se predati nadležnoj agenciji i Poreznoj upravi. Podnijeti zahtjev Federalnom ministarstvu pravde za brisanje Fondacije iz Registra udruženja i fondacija.

 

V

 

Povjerenik će, nakon okončanja svih aktivnosti na provedbi ove odluke podnijeti Vladi Federacije Bosne i Hercegovine Završni izvještaj o provedenim aktivnostima.

 

VI

 

Sve zatečene i eventualno nastale sporove iz postupka prestanka rada Fondacije vodit će pravni sljednici Fondacije, koje odredi Vlada Federacije Bosne i Hercegovine.

 

VII

 

Nadzor nad provedbom ove odluke Vlada Federacije Bosne i Hercegovine će vršiti putem Federalnog ministarstva finansija-financija.

 

VIII

 

Zadužuje se Federalno ministarstvo finansija - financija da sa Povjerenikom iz tačke I ove odluke zaključi Ugovor o djelu na rok od 2 (dva) mjeseca, kojim će pobliže biti defmisana sva prava, obaveze, rokovi, troškovi, nadzor nad provedbom Odluke i druga pitanja od značaja za realizaciju ove odluke, uz mjesečnu neto naknadu u visini plaće savjetnika direktora u Fondaciji.

 

IX

 

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objave u
"Službenim novinama Federacije BiH".

 

V broj 297/2017
27. februara/veljače 2017. godine
Sarajevo

Premijer
Fadil Novalić, s. r.