Na temelju članka 19. stavak (1), a u svezi sa člankom 21. Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 66. sjednici, održanoj 25.08.2016. godine, donosi
U R E D B U
O DOPUNAMA UREDBE O GENERALNOM TAJNIŠTVU VLADE FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE
Članak 1.
U Uredbi o Generalnom tajništvu Vlade Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Fedracije BiH", br. 40/13, 89/13 i 48/16) u članku 2. iza alineje 14. dodaje se nova alineja 15. koja glasi:
"- koordiniranje i pomaganje razvoja e-Uprave u federalnim organima uprave, a posebno:
1) izgradnju, razvijanje, održavanje i nadziranje infrastrukture interoperabilnosti, poput: biblioteka dokumenata interoperabilnosti, repozitorija poslovnih procesa, metarječnika i rječnika podataka, biblioteke XML (Exstensible Markup Language - prošireni označeni jezik), shema dokumenata, servisne sabirnice javne uprave, PKI infrastrukture (Public Key Infrastructure -infrastruktura javnih ključeva), kataloga javnih registara i elektroničkih usluga, portala dobrih e-praksi;
2) pružanje tehničke, stručne i administrativne pomoći Koordinaciji za interoperabilnost i mjerenje uspješnosti primjene interoperabilnosti;
3) izradu godišnjih operativnih planova za provedbu dugoročnih provedbenih planova interoperabilnosti;
4) objavljivanje relevantnih standarda, preporuka i arhitektura sukladno važećim pravnim propisima;
5) pružanje stručne potpore institucijama: u pripremi projekata, izradi pravilnika, pripremi tenderske dokumentacije i dizajnu rješenja, uz korištenje standarda i preporuka Okvira intero-perabilnosti;
6) implementaciju projekata razvoja i primjene tipskih sporazuma i protokola za interoperabilnost;
7) sudjelovanje u održavanju Okvira interoperabilnosti;
8) stručnu potporu za održavanje Okvira interoperabilnosti i vlastitih specifičnosti (procesne, semantičke, tehničke) za institucije Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, praćenje razvoja elektronskih usluga, elektronskih javnih registara i primjene interoperabilnosti;
9) analizu, standardizaciju i unapređenje informacija i usluga koje pružaju federalni organi putem web-a;
10) promoviranje i uvođenje softvera zasnovanog na otvorenom kodu;
11) stručnu potporu za održavanje Okvira interoperabilnosti i vlastitih specifičnosti (procesne, semantičke, tehničke) za institucije Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, praćenje razvoja elektronskih usluga, elektronskih javnih registara i primjene interoperabilnosti;
12) praćenje primjene Vodilja i standarda za arhitekturu sistema i razvoj aplikacija u organima i institucijama Federacije Bosne i Hercegovine prilikom izgradnje novih ili nadogradnje postojećih informacionih sustava, te prigodom uspostave novih elektronskih usluga i elektronske razmjene podataka, i prigodom izgradnje novih ili nadogradnje postojećih elektronskih javnih registara i pripadajuće elektronske razmjene podataka;
13) objavljivanje najbolje prakse na odgovarajućem portalu (mjerenje uspješnosti primjene elektronskih javnih usluga);
14) primjenjivanje "benchmarking" metode, odnosno modela, te reporučivanje korištenja modela Statističke kancelarije Europske unije, (Statisti-cal Office of the European Communities - EU-ROSTAT), odnosno modela drugih općih uprava Europskog povjerenstva (Directorate General -DG).".
Dosadašnje alineje 15. do 25. postaju alineje 16. do 26.
Članak 2.
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objave u
"Službenim novinama Federacije BiH".
V broj 1646/2016
25. kolovoza 2016. godine
Sarajevo
Premijer
Fadil Novalić, v. r.