Na osnovu člana 19. stav (1), a u vezi sa članom 21. Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 66. sjednici, održanoj 25.08.2016. godine, donosi
U R E D B U
O DOPUNAMA UREDBE O GENERALNOM
SEKRETARIJATU VLADE FEDERACIJE BOSNE I
HERCEGOVINE
Član l.
U Uredbi o Generalnom sekretarijatu Vlade Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Fedracije BiH", br. 40/13, 89/13 i 48/16) u članu 2. iza alineje 14. dodaje se nova alineja 15. koja glasi:
"- koordiniranje i pomaganje razvoja e-Uprave u federalnim organima uprave, a posebno:
1) izgradnju, razvijanje, održavanje i nadziranje infrastrukture interoperabilnosti, poput: biblioteka dokumenata interoperabilnosti, repozitorija poslovnih procesa, metarječnika i rječnika podataka, biblioteke XML (Exstensible Markup Language - prošireni označeni jezik), shema dokumenata, servisne sabirnice javne uprave, PKI infrastrukture (Public K.ey Infrastrukcture -infrastruktura javnih ključeva), kataloga javnih registara i elektroničkih usluga, portala dobrih e-praksi;
2) pružanje tehničke, stručne i administrativne pomoći Koordinaciji za interoperabilnost i mjerenje uspješnosti primjene interoperabilnosti;
3) izradu godišnjih operativnih planova za provođenje dugoročnih provedbenih planova interoperabilnosti;
4) objavljivanje relevantnih standarda, preporuka i arhitektura u skladu sa važećim pravnim propisima;
5) pružanje stručne pomoći institucijama: u pripremi projekata, izradi pravilnika, pripremi tenderske dokumentacije i dizajnu rješenja, uz korištenje standarda i preporuka Okvira interoperabilnosti;
6) implementaciju projekata razvoja i primjene tipskih sporazuma i protokola za interoperabilnost;
7) učestvovanje u održavanju Okvira interoperabilnosti;
8) stručnu podršku za održavanje Okvira interoperabilnosti i vlastitih specifičnosti (procesne, semantičke, tehničke) za institucije Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, praćenje razvoja elektronskih usluga, elektronskih javnih registara i primjene interoperabilnosti;
9) analizu, standardizaciju i unapređenje informacija i usluga koje pružaju federalni organi putem web-a;
10) promoviranje i uvođenje softvera zasnovanog na otvorenom kodu;
11) stručnu podršku za održavanje Okvira interoperabilnosti i vlastitih specifičnosti (procesne, semantičke, tehničke) za institucije Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, praćenje razvoja elektronskih usluga, elektronskih javnih registara i primjene interoperabilnosti;
12) praćenje primjene Vodilja i standarda za arhitekturu sistema i razvoj aplikacija u organima i institucijama Federacije Bosne i Hercegovine prilikom izgradnje novih ili nadogradnje postojećih informacionih sistema, te prilikom uspostave novih elektronskih usluga i elektronske razmjene podataka, i prilikom izgradnje novih ili nadogradnje postojećih elektronskih javnih registara i pripadajuće elektronske razmjene podataka;
13) objavljivanje najbolje prakse na odgovarajućem portalu (mjerenje uspješnosti primjene elektronskih javnih usluga);
14) primjenjivanje "benchmarking" metode, odnosno modela, te preporučivanje korištenja modela Statističke kancelarije Evropske unije, (Statistical Office of the European Communities -EUROSTAT), odnosno modela drugih općih uprava Evropske komisije (Directorate General -DG).". Dosadašnje alineje 15. do 25. postaju alineje 16. do 26.
Član 2.
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u
"Službenim novinama Federacije BiH".
V broj 1646/2016
25. augusta 2016. godine
Sarajevo
Premijer
Fadil Novalić, s. r.
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u
"Službenim novinama Federacije BiH".
V broj 1645/2016
25. augusta 2016. godine
Sarajevo
Premijer
Fadil Novalić, s. r.