Na osnovu člana 19. stav (2) Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 34. sjednici, održanoj 16.12.2015. godine, donosi

 

O D L U K U

O PRENOSU NABAVLJENIH STALNIH SREDSTAVA U
OKVIRU PROJEKTA "JAČANJA ZDRAVSTVENOG
SEKTORA - DODATNO FINANSlRANJE" (HSEP AF),
KRAJNJIM KORISNICIMA

 

I

 

Odobrava se krajnjim korisnicima prenos stalnih sredstava:
- stalna sredstva za zavode zdravstvenog osiguranja
- stalna sredstva za Federalno ministarstvo zdravstva, nabavljenih u okviru implementacije Projekta "Jačanje zdravstvenog sektora - dodatno finansiranje " (HSEP AF).
Lista krajnjih korisnika iz stava 1. ove tačke i specifikacija nabavljenih stalnih sredstava, sa iskazanim finansijskim vrijednostima, sastavni su dio ove odluke. (Prilog 1).

 

II

 

Zadužuje se Federalno ministarstvo zdravstva da, na osnovu ove odluke, sa krajnjim korisnicima iz tačke I ove odluke, sačini ugovor o prenesu stalnih sredstava, u skladu sa tačkom 3. stav 4. "Instrukcije kojom se utvrđuje metodologija za prenos nabavljenih stalnih sredstava i izvršenih radova krajnjim korisnicima i podnošenje završnog izvještaja o završetku projekta" ("Službene novine Federacije BiH", broj 111/1 2).
Zadužuju se krajnji korisnici da dodijeljena stalna sredstva knjigovodstveno evidentiraju, saglasno računovodstvenim propisima u Federaciji Bosne i Hercegovine.
Federalno ministarstvo zdravstva, na osnovu pojedinačnog akta federalnog ministra zdravstva (odluke resornog ministra), dužno je uknjižiti stalna sredstva, iz tačke I stav 1. ove odluke, nabavljena u okviru implementacije Projekta-HSEP AF,

 

III

 

Za realizaciju ove odluke zadužuju sb Federalno ministar­stvo zdravstva i krajnji korisnici iz tačke I ove odluke, svako u okviru svoje nadležnosti.

 

IV

 

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od objavljivanja u
"Službenim novinama Federacije BiH".

 

V broj 1745/2015
16. decembra 2015. godine
Sarajevo

Premijer
Fadil Novalić, s. r.