Na osnovu člana 54. stav 2, Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji Bosne Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", broj 35/05), Vlada Federacije Bosne Hercegovine, na 90. sjednici, održanoj 04.12.2013. godine, donosi
O OSNIVANJU UREDA VLADE FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE ZA PITANJA INVALIDITETA
Član 1.
Ovom uredbom osniva se Ured Vlade Federacije Bosne i Hercegovine za pitanja invaliditeta (u daljem tekstu: Ured), uređuje djelokrug rada, rukovođenje Uredom i odgovornost u rukovođenju, način izvještavanja o radu Ureda, te saradnja sa drugim organima i institucijama.
Član 2.
Sjedište Ureda je u Sarajevu.
Član 3.
Ured obavlja sljedeće poslove;
- obezbjeđuje institucionalno praćenje stanja u oblasti invalidnosti;
- obezbjeđnje primjenu zakona koji regulišu oblast invalidnosti;
- inicira poduzimanje mjera i aktivnosti koje su u funkciji poboljšanja položaja osoba sa invaliditetom;
- koordinira aktivnosti institucija i organizacija koje su odgovorne za rješavanje problema iz ove oblasti i koje su dužne da uključuju pitanja invaliditeta u svoj rad;
- prati implementaciju Strategije za izjednačavanje mogućnosti za osobe sa invaliditetom u Federaciji Bosne i Hercegovine 2011.-2015. godina (u daljem tekstu: Strategija), te predlaže njenu reviziju, a posebno u odnosu na međunarodne obaveze Bosne i Hercegovine u pogledu pitanja invaliditeta u odnosu na Politiku u oblasti invalidnosti ("Službeni glasnik BiH", broj 76/08) i Strategiju;
- prati primjenu Politike u oblasti invalidnosti i Konvencije o pravima osoba sa invaliditetom Ujedinjenih naroda ("Službeni glasnik BiH"- Međunarodni
ugovori, broj 11/09) i predlaže mjere i aktivnosti u svrhu postizanja standarda u oblasti invalidnosti na području Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Federacija), utvrđenih ovim dokumentima;
- inicira i provodi i druge poslove koji su u funkciji unapređenja stanja u oblasti invalidnosti u Federaciji.
Član 4.
Ured će najmanje jednom u šest mjeseci, a po potrebi i češće, izvještavati Vladu Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Vlada Federacije) o poslovima i aktivnostima iz člana 3. ove uredbe.
Član 5.
Obrađivači propisa kojima se uređuju pitanja invalidnosti, prije dostavljanja akata radi davanja mišljenja organima iz člana 27. Poslovnika o radu Vlade Federacije Bosne i Hercegovine -Prečišćeni tekst ("Službene novine Federacije BiH". broj 6/10, 37/10 i 62/10), obavezni su pribaviti mišljenje Ureda o usklađenosti i senzitivnosti istih u pogledu prava, potreba i mogućnosti osoba sa invaliditetom kako su definisani UN Konvencijom o pravima osoba sa invaliditetom, Politikom u oblasti invalidnosti i Strategijom.
Obrađivači propisa dužni su, u obrazloženju zakona i podzakonskih akata, iznijeti konkretne razloge, posebno za svaku primjedbu, prijedlog i sugestiju datu od strane Ureda, koju nisu prihvatili.
Član 6.
U cilju unapređenja svog rada i razmjene iskustava, Ured ostvaruje saradnju sa odgovarajućim institucijama i službama na svim nivoima vlasti u Federaciji, te odgovarajućim službama Vijeća ministara Bosne i Hercegovine i Republike Srpske.
Član 7.
Radom Ureda rukovodi direktor.
Direktor za svoj rad i rad Ureda odgovara Vladi Federacije.
Direktora Ureda postavlja i razrješava Vlada Federacije, na usaglašen prijedlog premijera i zamjenika premijera Vlade Federacije, u skladu sa Zakonom o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine, ("Službene novine Federacije BiH", broj 29/03, 23/04,39/04,54/04, 67/05, 8/06 i 4/12).
Član 8.
Direktor Ureda će, najkasnije u roku od 30 dana od dana postavljenja, donijeti Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji Ureda.
Na Pravilnik iz stava 1. ovog člana, saglasnost daje Vlada Federacije.
Član 9.
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u
"Službenim novinama Federacije BiH".
V broj 1464/2013
04. decembra 2013. godine
Sarajevo
Premijer
Nermin Nikšić, s. r.