Na osnovu člana 19. stav 1. Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), a u vezi sa članom 64. stav 2. tačka e) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06 i 4/12), na prijedlog Agencije za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 79. sjednici, održanoj dana 25.07.2013. godine, donijela je

 

U R E D B U

O REGISTRU DRŽAVNIH SLUŽBENIKA

 

Član 1.
(Predmet regulisanja)
Ovom uredbom propisuje se način vođenja Registra državnih službenika zaposlenih u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine i drugim organima i službama iz člana 74. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Registar), utvrđuju se podaci o organima državne službe i državnim službenicima koji se evidentiraju u Registru, određuje način pribavljanja podataka potrebnih za upis u Registar i uređuju druga pitanja koja se odnose na Registar.

 

Član 2.
(Svrha uspostavljanja Registra)
(1)    Registar iz člana 1. ove uredbe uspostavlja se kao jedinstvena kadrovska evidencija koja služi organima državne službe za upravljanje kadrovima i druge potrebe u oblasti radnih odnosa.
(2)    Podatke iz Registra mogu koristiti organi vlasti, drugi organi i institucije u svrhu ostvarivanja svoje nadležnosti i građani u skladu sa zakonom i drugim propisima.

 

Član 3.
(Vođenje Registra)
(1)    Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Agencija) putem Registra iz člana 1. ove uredbe vodi jedinstvenu kadrovsku evidenciju u obliku- informatičke baze (zbirke) podataka primjenom odgovarajućeg informatičkog programa.
(2)   Pod vođenjem Registra u smislu odredaba stava 1. ovog Člana podrazumijeva se unošenje (evidentiranje) u Registar podataka koji se odnose na opće i lične podatke državnih službenika i podatke vezane za ostvarivanje radno - pravnog statusa državnih službenika zaposlenih u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Federacija), kao i njihova obrada koju , vrši Agencija u funkciji kontrolora prema odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka ("Službeni glasnik BiH", br. 49/06, 76/11 i 89/11).

 

Član 4.
(Sadržaj Registra)
(1)    Registar sadrži opće i lične podatke i podatke vezane za ostvarivanje radno - pravnog statusa državnih službenika.
(2)    Registar može da sadrži i druge podatke određene zakonom ili drugim propisima.
(3)   U Registar se unose (evidentiraju) slijedeći podaci o državnim službenicima:
a)     lično ime i prezime, ime jednog roditelja, pol, datum rođenja, nacionalnost, prebivalište i adresa,
b)     vrsta radnog odnosa i datum njegovog zasnivanja,
c)     pozicija i naziv radnih mjesta na kojima je državni službenik radio od zasnivanja radnog odnosa u organima državne službe u Federaciji, interni premještaj, napredovanje i unapređenje u službi,
d)     stručna sprema, položen stručni ispit, drugi oblici stručnog usavršavanja, posebna znanja i vještine i drugi podaci o stručnosti državnog službenika,
(e)   godine radnog iskustva i radni staž (staž osiguranja sa efektivnim trajanjem i/ili staž osiguranja koji se računa sa uvećanim trajanjem), odnosno penzijski staž,
(f)   datum ispunjavanja uslova za penzionisanje,
(g)  ocjena rada,
(h)  izrečene disciplinske mjere i kazne i utvrđena materijalna odgovornost,
(i)   podaci u vezi sa prestankom radnog odnosa,
(j)   podaci sadržani u izjavama državnih službenika o imovnom stanju, o neobavljanju dužnosti odnosno djelatnosti koje dovode do sukoba interesa sa dužnostima državnog službenika, o nezauzimanju stana i drugih nekretnina u vlasništvu izbjeglica ili prognanika, o disciplinskoj kažnjivosti koja ima za posljedicu otpuštanje iz državne službe, da nije pod optužnicom Međunarodnog tribunala za bivšu Jugoslaviju i dr.
(4)   U Registar se unose (evidentiraju) slijedeći opći podaci koji se odnose na organ državne službe u kojem je državni službenik zaposlen:
a)     identifikacijski broj organa državne službe (TIN),
b)     naziv, sjedište (ptt broj i mjesto) i adresa (ulica i broj) organa državne službe,
c)     osnivač organa,
d)     telefon, fax, web stranica, e - mail,
e)     vrsta organa državne službe,
f)      broj sistematizovanih radnih mjesta državnih službenika, odnosno broj popunjenih radnih mjesta državnih službenika.
(5)    Podatke iz st. (3) i (4) ovog člana organi državne službe dostavljaju Agenciji na obrascu - RDS FBiH, koji se nalazi u prilogu ove uredbe i čini njen sastavni dio.

 

Član 5.
(Obrada, čuvanje, zaštita, objavljivanje i korištenje podataka)
(1)     Agencija vrši obradu, objavljivanje i davanje na korištenje podataka iz Registra u skladu sa odredbama općeg akta iz člana 11. Zakona o zaštiti ličnih podataka.
(2)    Podaci iz Registra čuvaju se u skladu sa planom sigurnosti podataka donesenim na temelju Pravilnika o načinu čuvanja i posebnim mjerama tehničke zaštite ličnih podataka ("Službeni glasnik BiH", broj 67/09).

 

Član 6.
(Obaveza dostavljanja podataka)
Organi državne službe su dužni da dostave podatke u Registar u roku osam dana od dana nastanka, promjene ili brisanja podataka na obrascu iz člana 4. stav (5) ove uredbe.

 

Član 7.
(Dostupnost podataka)
(1)    Podaci upisani u Registar dostupni su rukovodiocima organa državne službe i drugim licima i organima koji odlučuju o pravima i dužnostima državnih službenika i namještenika i upravnim inspektorima.
(2)    Svaki državni službenik ima pravo uvida u one podatke iz Registra koji se na njega odnose.
(3)    Organi državne službe, organi vlasti i drugi organi i institucije, odnosno lica iz st. (1) i (2) ovog člana mogu, u skladu sa propisima i planom sigurnosti iz st. (1) i (2) člana 5. ove uredbe, pristupiti Registru u svrhu ostvarivanja svoje nadležnosti, odnosno u svrhu ostvarivanja prava i obaveza vezanih za radno - pravni status državnog službenika.

 

Član 8.
(Vođenje registra državnih službenika i namještenika zaposlenih u organima državne službe na području kantona)
(1)    U slučaju supsidijame primjene Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine na području kantona, odnosno u slučaju povjeravanja Agenciji poslova vođenja registra državnih službenika i namještenika od strane kantona, u cilju osiguranja jedinstvenog sistema vođenja Registra državnih službenika u Federaciji Bosne i Hercegovine i kantonima, Agencija, u skladu sa propisima kantona, primjenom odgovarajućeg informatičkog programa iz člana 3. stav (1) ove uredbe vodi registar državnih službenika, odnosno namještenika zaposlenih u organima državne službe sa područja kantona koji je informatički povezan u jedinstveni Registar državnih službenika Federacije.
(2)    Informatičkim programom iz stava (1) ovog člana omogućava se kantonalnom organu državne službe u čijoj je nadležnosti vođenje kantonalnog registra osiguran pristup jedinstvenom Registru na način da u svakom momentu može pregledati i preuzimati podatke iz jedinstvenog Registra koji se odnose na radno - pravni status državnih službenika, odnosno namještenika zaposlenih u organima državne službe sa područja kantona, bez mogućnosti dodavanja, brisanja, odnosno mijenjanja podataka.
(3)    Pod osiguranim pristupom jedinstvenom Registru iz stava (2) ovog člana podrazumijeva se neograničeno pregledanje i preuzimanje podataka, kao i kreiranje i upotreba raznih izvještaja, tabela i pregleda zasnovanih na podacima sadržanim u jedinstvenom Registru.

 

Član 9.
(Primjena uredbe na registar namještenika)
(1)    Odredbe ove uredbe mogu se primjenjivati i u slučaju da se Agenciji  povjeri vođenje Registra namještenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine.

 

Član 10.
(Stupanje na snagu uredbe)

Ova uredba stupa na snagu narednog  dana od dana objavljivanja u

"Službenim novinama Federacije BiH".

 

V broj 813 72013
25. jula/srpnja 2013. godine
Sarajevo

Premijer
Nermin Nikšić, s. r.