Na temelju članka 19. stavak 2. Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", broj 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 125. sjednici održanoj 30. studenoga 2009. godine, donosi


O D L U K U

O PROVOĐENJU DRUGE FAZE REGULATORNE
REFORME NA NIVOU FEDERACIJE BOSNE I
HERCEGOVINE


I


Sukladno obvezama preuzetim potpisivanjem Sporazuma o suradnji između Vlade Federacije Bosne i Hercegovine i International Finance Corporation (IFC) iz Grupacije Svjetske banke, Vlada Federacije. Bosne i Hercegovine prihvaća obvezu provođenja regulatorne reforme na nivou Federacije Bosne l Hercegovine.


II


Ovom Odlukom Vlada Federacije Bosne i Hercegovine proglašava početak provođenja druge faze Projekta na nivou Federacije Bosne i Hercegovine. Druga faza obuhvata analizu i pojednostavljivanje administrativnih postupaka na nivou Federacije Bosne i Hercegovine. Zvaničan početak rada na drugoj fazi je 1. prosinac 2009. godine. Dinamika implementacije Projekta obuhvata: popis administrativnih preporuka i analiza najkasnije do 15. 01. 2010. godine; prvi set preporuka za pojednostavljivanje administrativnih postupaka dostavljen Centralnom koordinacionom tijelu preko Upravnog odbora najkasnije do 31.03.2010. godine; konačni paket preporuka dostavljen Vladi Federacije Bosne i Hercegovine na razmatranje i odlučivanje najkasnije do 31.05.2010. godine; te uspostava Registra. administrativnih postupaka najkasnije do 15.12. 2010. godine.


III

Ovom Odlukom se imenuje Federalno ministarstvo pravde za nositelja aktivnosti u ovoj fazi implementacije Projekta. Druga faza uključuje sve aktivnosti s ciljem povećanja transparentnosti implementacije privrednih propisa na nivou Federacije BiH, te smanjenja troškova poslovanja u Federaciji BiH.


IV


Vlada Federacije Bosne i Hercegovine ovom Odlukom nalaže federalnim ministarstvima da imenuju tajnike ministarstava kao koordinatore za ovu fazu Projekta ispred svojih ministarstava. Tajnici su dužni osigurati neophodnu tehničku podršku nadležnih ministarstava pri izradi preporuka, kao i suradnju tokom cijele implementacije Projekta.


V


Pored angažmana 3 detaširanih službenika iz ministarstava, za implementaciju Projekta će biti angažirani i vanjski tehnički suradnici koji će sačinjavati Tehničku jedinicu Projekta, a prema odredbama sadržanim u potpisanom Sporazumu o suradnji.


VI


Tehnička jedinica će u suradnji sa nadležnim ministarstvima i tehničkim suradnicima, u okviru druge faze Projekta, provesti sistematski pregled administrativnih procedura na nivou Federacije Bosne i Hercegovine te izvršiti analizu i predložiti preporuke za pojednostavljenje, unaprjeđenje ili eliminaciju postupaka. Na temelju usvojenih preporuka, Jedinica će pripremiti popis s konačnom listom svih zakona koji se odnose na administrativne postupke u Federaciji Bosne i Hercegovine, te objaviti listu zakonskih i proceduralnih preporuka.


VII


Upravni odbor za provođenje regulatorne reforme na nivou Federacije Bosne i Hercegovine će nadgledati implementaciju Projekta u ovoj fazi, a sukladno sa potpisanim Sporazumom o suradnji, Federalno ministarstvo pravde će, u suradnji sa Upravnim odborom, predložiti paket preporuka Centralnom koordinacionom tijelu radi prosljeđivanja Vladi Federacije Bosne i Hercegovina na usvajanje.


VIII


Ova Odluka slupa na snagu danom donošenja i objavit će se u "Službenim novinama Federacije BiH".


V broj 940/09
30. studenoga/novembra 2009. godine
Sarajevo

Premijer
Mustafa Mujezinović, v. r.