R J E Š E NJ E
O IMENOVANJU KOMISIJE ZA JAVNE NABAVKE
1. Imenuje se Komisija za provođenje postupka javne nabavke za projekt - elektronsko
vođenje kancelarijskog poslovanja u Generalnom sekretarijatu Vlade Federacije
Bosne i Hercegovine, u sastavu:
1) FARIS MAHMUTČEHAJIĆ, predsjednik
2) FATA MEHMEDAGIĆ, Član
3) OMER POPARA, član
4) BORIS KATALINIĆ, sekretar
2. Zadatak Komisije je da provede postupak javne nabavke za projekt - elektronsko
vođenje kancelarijskog poslovanja Generalnog sekretarijata Vlade Federacije
Bosne i Hercegovine, izvrši prihvatanje, otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda,
sačini zapisnik o otvaranju ponuda i da preporuku za dodjelu ugovora na način
propisan Zakonom o javnim nabavkama BiH, provedbenim propisima i općim aktima
iz oblasti javne nabavke.
3. Nakon izvršenog postupka javne nabavke za projekt-elektronsko vođenje kancelarijskog
poslovanja u Generalnom sekretarijatu Vlade Federacije Bosne i Hercegovine,
Komisija je dužna dostaviti Izvještaj o radu Sekretaru Vlade Federacije Bosne
i Hercegovine.
4. Za rad i angažovanje članova Komisije na navedenim poslovima isplatit će
se novčana naknada u skladu sa Odlukom o načinu obrazovanja i utvrđivanju visine
naknade za rad radnih tijela osnovanih od strane Vlade Federacije Bosne i Hercegovine
i rukovoditelja federalnih organa državne službe ("Službene novine Federacije
BiH", br. 80/07, 84/07 i 6/08).
5. Visina naknade odredit će se posebnim rješenjem.
6. Ovo Rješenje objavit će se u "Službenim novinama Federacije BiH".
Broj 03/07-34-236/08
12. septembra/rujna 2008. godine
Sarajevo
Sekretar Vlade
Ismet Trumić, s.r.