U R E D B U
O DOPUNSKIM POSLOVIMA OSNOVNE
DJELATNOSTI I POSLOVIMA POMOĆNE
DJELATNOSTI IZ NADLEŽNOSTI ORGANA
DRŽAVNE SLUŽBE KOJE OBAVLJAJU
NAMJEŠTENICI
I-OSNOVNE ODREDBE
Član 1.
Ovom Uredbom, u skladu sa zakonom, uređuje se sadržaj dopunskih poslova osnovne
djelatnosti i poslovima pomoćne djelatnosti (u daljnjem tekstu: poslovi dopunske
i poslovi pomoćne djelatnosti) koje obavljaju namještenici, određuje vrsta,
složenost i uvjeti za vršenje tih poslova i utvrđuju kategorije radnih mjesta
namještenika u federalnim, kantonalnim, gradskim i općinskim organima državne
službe (u daljnjem tekstu: organi državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine
(u daljnjem tekstu: Federacije) u skladu sa Zakonom o namještenicima u organima
državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Zakon o
namještenicima)
Član 2.
Poslovi dopunske i poslovi pomoćne djelatnosti predstavljaju poslove koji su
neposredno vezani za poslove osnovne djelatnosti organa državne službe koji
su utvrđeni u Uredbi o poslovima osnovne djelatnosti iz nadležnosti organa državne
službe koje obavljaju državni službenici, uvjetima za vršenje tih poslova i
ostvarivanju određenih prava iz radnog odnosa (''Službene novine Federacije
BiH'', broj 35/04) i služe za obavljanje poslova osnovne djelatnosti koji su
utvrđeni u toj Uredbi.
Član 3.
Poslove dopunske i poslove pomoćne djelatnosti, predviđene ovom uredbom, vrše
namještenici više, srednje i niže školske spreme, na način i pod uvjetima koji
su utvrđeni ovom Uredbom.
II-POSLOVI DOPUNSKE I POSLOVI POMOĆNE DJELATNOSTI
Član 4.
Poslovi dopunske i poslovi pomoćne djelatnosti iz nadležnosti organa državne
službe, u skladu sa članom 6. Zakona o namještenicima, sastoje se od dvije vrste,
i to:
1) dopunski poslovi osnovne djelatnosti,
2) poslovi pomoćne djelatnosti.
1.Dopunski poslovi osnovne djelatnosti
Član 5.
Dopunski poslovi osnovne djelatnosti dijele se u sljedeće grupe:
1) stručno-operativne,
2) informaciono-dokumentacione,
3) računovodstveno-materijalne,
4) administrativno-tehničke poslove.
Član 6.
U skupinu stručno-operativnih poslova spadaju sljedeći poslovi:
1) obavljanje poslova koji se odnose na geodetsko i drugo snimanje, mjerenje
i računanje površina i određivanje parcela radi izrade zemljišnih evidencija
i obavljanje drugih poslova pripremnog karaktera u toj oblasti, kao i obavljanje
sličnih poslova u drugim oblastima.
2) pripremanje uzoraka materijala (laboratorijski i slično), vršenje ispitivanja
iz određene oblasti (hrane, vode i drugih materijala) i tehničko i drugo dokumentiranje
određenih činjenica,
3) prikupljanje i obrada određenih podataka koji služe za utvrđivanje cijena
predviđenih za određene oblasti, procjenu stanja u oblasti i vođenje propisanih
evidencija, kao i za izradu informacija, analiza izvještaja i drugih analitičkih
materijala iz odgovarajuće oblasti.
4) obavljanje poslova koji se odnose na korištenje poslovnih prostora i stanova,
kontrola korištenja tih prostora i stanova, kontrola korištenja tih prostora
i stanova, plaćanje zakupnina i izdavanje odgovarajućih akata o tim pitanjima,
5) prikupljanje određenih podataka putem kontrolora, anketara, popisivača i
slično i izrada odgovarajućih materijala o tim pitanjima,
6) vršenje svih drugih stručno-operativnih poslova koji nisu obuhvaćeni u odredbama
tač. 1. do 6. ovog člana, a ne spadaju u poslove osnovne djelatnosti.
Poslovi iz stava 1. ovog člana, po složenosti, razvrstavaju se na sljedeća radna mjesta namještenika, i to:
1) poslovi iz tačke 1. su složeni i vrše se na radnom mjestu – viši samostalni
referent,
2) poslovi iz tač. 2. do 4. su djelimično složeni i vrše se na radnom mjestu
– viši referent,
3) poslovi iz tačke 5. su jednostavni i vrše se na radnom mjestu – referent.
Član 7.
U skupinu informaciono-dokumentacionih poslova spadaju sljedeći poslovi:
1) unošenje, koordinacija i logička provjera podataka, administracija WEB stranice,
mreže (LAN) i baze podataka,
2) vođenje projektne dokumentacije, izrada generisanih izvještaja po potrebi,
kao i koordinacija održavanja opreme i implementacije back up strategija,
3) unošenje podataka i izrada generisanih izvještaja, vođenje obračuna o informacionoj
komunikacionoj opremi, kao i implementacija back up strategije (arhiviranje
dokumenata po uputama),
4) obavljanje poslova operatera na sredstvima veze (prikupljanje podataka, njihovo
sređivanje i distribucija nadležnim organima i vršenje drugih sličnih poslova),
5) prikupljanje, sređivanje i obrada podataka koji se dostavljaju statistici
i vršenje razmjene podataka s drugim organima i pravnim osobama i drugim subjektima,
kao i ustrojavanje, vođenje i ažuriranje baze podataka iz određene oblasti,
6) prikupljanje, sređivanje i obrada podataka za vršenje pojedinih informaciono-dokumentacionih
poslova,
7) vršenje svih drugih poslova koji spadaju u informaciono dokumentacione poslove
koji nisu obuhvaćeni u odredbama tač. 1. do 6. ovog člana, a ne spadaju u poslove
osnovne djelatnosti,
Poslovi iz stava 1. ovog člana, po složenosti, razvrstavaju se na sljedeća radna mjesta namještenika, i to:
1) poslovi iz tačke 1. su složeni i vrše se na radnom mjestu – viši samostalni
referent,
2) poslovi iz tačke 2. su manje složeni i vrše se na radnom mjestu – samostalni
referent,
3) poslovi iz tač. 3. do 5. su djelimično složeni i vrše se na radnom mjestu
– viši referent,
4) poslovi iz tačke 6. su jednostavni i vrše se na radnom mjestu – referent.
Član 8.
U skupinu računovodstveno-materijalnih poslova spadaju sljedeći poslovi:
1) pripremanje i analiza podataka i dokumenata koji su potrebni za izradu budžeta,
2) vršenje zaključnih knjiženja i izrada godišnjeg obračuna budžeta,
3) računska obrada, kontiranje i knjiženje situacija po ugovorima i knjiženje
ostalih finansijskih dokumenata,
4) popunjavanje propisanih obrazaca svih vrsta izvještaja i obračuna (periodični
i godišnji,
5) vođenje, kontrola i usaglašavanje knjigovodstvene evidencije za sve vrste
uplata potraživanja, kao i naknada i drugih potraživanja,
6) prikupljanje i vođenje evidencije podataka o obavezama stranaka u vezi zakupa
prostora ili plaćanja drugih obaveza, promjene podataka i obavještavanje stranaka
o promjenama i obavezama,
7) obračunavanje plaća i naknada za zaposlene, određivanje tih podataka i vođenje
odgovarajućih evidencija i o tim podacima izdavanje uvjerenja i drugih akata,
kao i određivanje svih vrsta uplata, naknada i drugih primanja korisnika usluga,
8) vršenje blagajničkog poslovanja i o tome vođenje propisane evidencije,
9) vođenje evidencije stalnih sredstava i njezino ažuriranje,
10)prikupljanje i sređivanje podataka i nabavljanje kancelarijskog i drugog
potrošnog materijala i drugih materijalno-tehničkih sredstava i opreme,
skladištenje i čuvanje tog materijala, sredstava i opreme i vođenje
evidencije utroška potrošenog materijala, sredstava i opreme,
11)vršenje svih drugih poslova iz oblasti materijalnog, računovodstvenog i
finansijskog poslovanja koji nisu obuhvaćeni u odredbama tač. 1. do 10.
stava 1. ovog člana,
Poslovi iz stava 1. ovog člana, po složenosti, razvrstavaju se na sljedeća radna mjesta namještenika, i to:
1) poslovi iz tač. 1. do 3. su složeni i vrše se na radnom mjestu – viši samostalni
referent,
2) poslovi iz tač. 4. i 5. su manje složeni i vrše se na radnom mjestu – samostalni
referent,
3) poslovi iz tač. 6. do 9. su djelimično složeni i vrše se na radnom mjestu
– viši referent,
4) poslovi iz tačke 10. su jednostavni i vrše se na radnom mjestu – referent,
Član 9.
U grupu administrativno-tehničkih poslova spadaju sljedeći poslovi:
1) pripremanje dokumentacije o pitanjima koja se odnose na radne odnose državnih
službenika i namještenika i pripremanje nacrta rješenja i drugih pojedinačnih
akata o tim pitanjima,
2) pripremanje dokumentacije o pitanjima koja se odnose na registraciju udruženja,
fondacija i vođenje registara o tim pitanjima, kao i izdavanje uvjerenja o činjenicama
iz tog registra,
3) primanje podnesaka stranaka, izdavanje potvrda o primljenim podnescima, davanja
informacija strankama o potrebnoj dokumentaciji za ostvarivanje određenih prava
ili izvršavanje obaveza, naplata i poništavanje administrativne takse,
4) vođenje personalne evidencije zaposlenih, izdavanje uvjerenja o podacima
iz te evidencije i ažuriranje podataka te evidencije, prijavljivanje i odjavljivanje
zaposlenih za zdravstveno, penziono i invalidsko osiguranje,
5) vođenje službenih evidencija, ažuriranje i izdavanje uvjerenja i drugih akata
o činjenicama iz tih evidencija,
6) vođenje biračkih spiskova i njihovo ažuriranje,
7) vođenje knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih i knjige državljana BiH i izdavanje
uvjerenja o podacima iz tih evidencija,
8) obavljanje svih poslova na izdavanju radnih knjižica, zamjene knjižica i
izdavanje duplikata knjižica, kao i drugih poslova koji se odnose na te knjižice,
9) poslovi kancelarijskog i arhivskog poslovanja,
10)ovjeravanje rukopisa, prijepisa i potpisa,
11)tehnički poslovi za potrebe rukovodioca organa državne službe,
12)vršenje svih drugih poslova koji spadaju u administrativno-tehničke
poslove koji nisu obuhvaćeni odredbama tač. 1. do 11. ovog člana.
Poslovi iz stava 1. ovog člana, po složenosti razvrstavaju se na radna mjesta namještenika, i to:
1) poslovi iz tač. 1. i 2. su složeni i vrše se na radnom mjestu – viši samostalni
referent,
2) poslovi iz tač. 3. do 11. su djelimično složeni i vrše se na radnom mjestu
– viši referent,
3) poslovi iz tačke 12. su jednostavni i vrše se na radnom mjestu – referent.
2.Poslovi pomoćne djelatnosti
Član 10.
Poslovi pomoćne djelatnosti dijele se u sljedeće grupe:
1) operativno-tehnički, i
2) pomoćni poslovi.
Član 11.
U grupu operativno-tehničkih poslova spadaju sljedeći poslovi:
1) instaliranje, testiranje i održavanje računarske opreme, kao i montiranje,
demontiranje i održavanje telekomunikacionih uređaja i instalacija u telefonskoj
i radio mreži,
2) investiciono i tekuće održavanje objekata, uređaja, instalacija i tehničkih
sredstava rada i opreme,
3) obavljanje poslova operativnog organizizovanja i nadzora vršenja zatvorske
straže,
4) obavljanje poslova koji se odnose na poštanske i telefonske usluge koje nisu
obuhvaćene poslovima iz tačke 1. ovog stava kao i poslove ugostiteljstva,
5) obavljanje poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja ljudi i imovine, odnosno
objekata,
6) obrada materijala na računaru po prijepisu ili diktatu (prijepisi tekstova,
tabela i sl.), vođenje i ažuriranje baze podataka i izrada izvještaja i drugih
akata o podacima iz baze podataka, kao i obavljanje poslova tehničkog crtača
(kompjuterom ili ručno),
7) upravljanje motornim vozilima i održavanje vozila,
8) rukovanje uređajima za kopiranje, umnožavanje, uvezivanje, skeniranje i mikrofilmovanje
materijala ili štampanje materijala,
9) obavljanje stenografskih poslova i poslova snimanja sjednica putem tehničkih
sredstava,
10)vršenje svih drugih operativno-tehničkih poslova koji nisu obuhvaćeni
odredbama tač. 1. do 9. ovog člana.
Poslovi iz stava 1. ovog člana, po složenosti razvrstavaju se na sljedeća radna mjesta namještenika, i to:
1) poslovi iz tač. 1. do 5. stava 1. ovog člana, mogu se rasporediti u složene,
manje složene, djelomično složene i jednostavne što zavisi od vrste i načina
obavljanja poslova i značaja i odgovornosti u obavljanju tih poslova s tim da
se u složene poslove određuju oni poslovi za koje se procijeni da je za njihovo
obavljanje neophodna viša školska sprema ili ako je posebnim propisom predviđeno
da određene poslove mogu vršiti samo osobe više školske spreme,
2) poslovi iz tač. 6. i 7. su djelimično složeni i vrše se na radnom mjestu
– viši referent,
3) poslovi iz tač. 8. i 9. su jednostavni i vrše se na radnom mjestu – referent.
Član 12.
U grupu pomoćnih poslova spadaju sljedeći poslovi:
1) pakovanje i otpremanje službene pošte i kurirski poslovi,
2) održavanje čistoće,
3) drugi pomoćni poslovi (utovar robe i MTS i opreme i slično).
III-UVJETI ZA VRŠENJE POSLOVA DOPUNSKE I
POSLOVA POMOĆNE DJELATNOSTI
Član 13.
Poslovi dopunske i poslovi pomoćne djelatnosti iz nadležnosti organa državne
službe, utvrđeni u odredbama čl. 6. do 9. i čl. 11. i 12. ove Uredbe, mogu vršiti
namještenici koji ispunjavaju opće uvjete utvrđene zakonom i drugim propisima
i sljedeće posebne uvjete: vrstu i stepen školske spreme, odnosno stručne spreme,
stručni ispit, radni staž, poseban odgovarajući oblik stručnog osposobljavanja,
poznavanje stranog jezika, rada na računaru i druge uvjete koji se utvrde u
pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe.
Član 14.
Pod vrstom i stepenom školske spreme odnosno stručne spreme, u smislu ove Uredbe,
podrazumijeva se završno školovanje određenog nivoa i vrste u nadležnoj školskoj
instituciji o čemu je izdata javna isprava, u skladu sa Zakonom.
Član 15.
U odnosu na školsku spremu i radni staž namještenik mora imati sljedeće uvjete:
1) na složenim poslovima i manje složenim poslovima – završenu višu školu,
odnosno VI/1 stepen stručne spreme odgovarajućeg smjera i radni staž poslije
završene više škole u trajanju, i to:
- za višeg samostalnog referenta – najmanje godinu dana radnog staža,
- za samostalnog referenta – najmanje devet mjeseci radnog staža,
2) na djelimično složenim i jednostavnim poslovima – završenu srednju školu
odgovarajućeg smjera i radni staž u trajanju, i to:
- za višeg referenta i VKV radnika – najmanje deset mjeseci radnog staža,
- za referenta i KV radnika – prema potrebi, radni staž do šest mjeseci.
3) na pomoćnim poslovima – završenu osnovnu školu.
Član 16.
Na radnom mjestu šefa unutrašnje organizacione jedinice za koje je potrebna
viša školska sprema, namještenik mora imati najmanje tri godine radnog staža
nakon sticanja više školske spreme.
Na radnom mjestu šefa unutrašnje organizacione jedinice za koje je potrebna
srednja školska sprema, namještenik mora imati najmanje dvije godine radnog
staža nakon stjicanja srednje školske spreme.
Član 17.
Na poslovima iz člana 11. stav 1. tač. 3. i 5. ove Uredbe, mogu raditi namještenici
koji ispunjavaju uvjete utvrđene u Zakonu o agencijama za zaštitu ljudi i imovine
(''Službene novine Federacije BiH'', broj 50/02) i drugim propisima.
Član 18.
Pod odgovarajućim smjerom školske spreme iz člana 15. tač. 1. i 2. ove Uredbe,
podrazumijeva se vrsta više, odnosno vrsta srednje škole čije je obrazovanje
namijenjeno za vršenje poslova koji su sadržani u opisu poslova radnog mjesta
namještenika koji su utvrđeni u pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa
državne službe.
Član 19.
Kao radni staž predviđen u članu 15. ove Uredbe, računa se radni staž ostvaren
poslije završene više odnosno srednje škole, s tim da se u radni staž računa
i pripravnički i volonterski staž, ostvaren u skladu sa Zakonom.
Član 20.
Pod stručnim ispitom podrazumijeva se ispit položen pred komisijom iz člana
31. stav 2. Zakona o namještenicima, po propisu donesenom na osnovu člana 32.
stav 6. Zakona o namještenicima.
U skladu sa odredbom člana 31. stava 1. Zakona o namještenicima, stručni ispit
polažu namještenici i pripravnici koji vrše poslove iz čl. 6. do 9. ove Uredbe.
Stručni ispit polažu i volonteri nakon obavljenog volonterskog staža.
Član 21.
Pod posebnim odgovarajućim oblikom stručnog osposobljavanja iz člana 13. ove
Uredbe, podrazumijeva se završetak određene stručne obuke (kurs, seminar i sl.),
koja je utvrđena kao uvjet u pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne
službe za obavljanje poslova određenog radnog mjesta.
Član 22.
Posebni uvjeti iz člana 13. ove Uredbe, utvrđuju se u pravilniku o unutrašnjoj
organizaciji organa državne službe, u okviru sistematizacije radnih mjesta,
a u skladu sa dredbama čl.14. do 21. ove Uredbe.
IV – KATEGORIJE RADNIH MJESTA NAMJEŠTENIKA
U ORGANIMA DRŽAVNE SLUŽBE
Član 23.
Za obavljanje poslova iz nadležnosti organa državne službe, koji su utvrđeni
u čl. 6. do 9. i čl. 11. i 12. ove Uredbe, utvrđuju se sljedeće kategorije (vrste)
radnih mjesta namještenika:
1) za namještenike više školske spreme:
- šef unutrašnje organizacione jedinice,
- viši samostalni referent,
- samostalni referent,
2) za namještenike srednje školske spreme:
- šef unutrašnje organizacione jedinice,
- viši referent, odnosno VKV radnik,
- referent, odnosno KV radnik,
3) za namještenike s osnovnom školom:
- pomoćni radnik, odnosno NK radnik.
Kategorije radnih mjesta iz stava 1. ovog člana, služe za utvrđivanje radnih mjesta namještenika u pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe, kao i za utvrđivanje platnih razreda i koeficijenata za plaće namještenika u organima državne službe što se vrši aktom organa navedenih u članu 41. Zakona o namještenicima.
Član 24.
Prilikom utvrđivanja opisa poslova za radna mjesta namještenika iz člana 23.
stav 1. ove Uredbe, u pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe,
polazi se od toga da se poslovi iz čl. 6. do 9. i čl. 11. i 12. ove Uredbe,
rasporede prema sljedećim:
1) za šefa unutrašnje organizacione jedinice za koje je potrebna viša školska
sprema određuju se poslovi koji se odnose na rukovođenje organizacionom jedinicom
i poslovi koje treba neposredno da vrši iz nadležnosti organizacione jedinice
kojom rukovodi i da je odgovoran za rad te jedinice,
2) za višeg samostalnog referenta određuju se složeni poslovi iz određene oblasti
za čije je vršenje predviđena viša školska sprema,
3) za samostalnog referenta određuju se manje složeni poslovi iz određene oblasti
za čije je vršenje potrebna završena viša školska sprema,
4) za šefa unutrašnje organizacione jedinice za koje je potrebna srednja školska
sprema određuju se poslovi koji se odnose na rukovođenje jedinicom i poslovi
koje treba neposredno da vrši iz nadležnosti jedinice kojom rukovodi i da je
odgovoran za rad te jedinice,
5) za višeg referenta određuju se djelimično složeni poslovi iz određene oblasti
za čije je vršenje predviđena srednja školska sprema, odnosno VKV radnik odgovarajuće
struke,
6) za referenta određuju se jednostavni poslovi iz određene oblasti za čije
je vršenje potrebna završena srednja stručna sprema, odnosno KV radnika odgovarajuće
struke,
7) za pomoćne radnike, odnosno NK radnike određuju se pomoćni poslovi za čije
je vršenje potrebna osnovna škola.
Za obavljanje određenih poslova iz člana 11. tač. 1. do 5. i tač. 7. i 8. ove Uredbe, za čije je obavljanje predviđena srednja stručna sprema, mogu se odrediti i VKV radnici, odnosno KV radnici odgovarajuće struke ako se procijeni da te poslove mogu vršiti radnici te struke.
V – NAČIN UTVRĐIVANJA RADNIH MJESTA
NAMJEŠTENIKA U PRAVILNIKU O UNUTRAŠNJOJ
ORGANIZACIJI ORGANA DRŽAVNE SLUŽBE
Član 25.
Svako radno mjesto namještenika utvrđuje se tako da sadrži sljedeće elemente:
naziv radnog mjesta, opis poslova, uvjete za vršenje poslova, vrstu djelatnosti
(navesti dopunski poslovi osnovne djelatnosti, ili poslovi pomoćne djelatnosti),
naziv grupe poslova, status izvršioca, pozicija radnog mjesta i broj izvršilaca,
a onda nazivi propisa koji se koriste u vršenju poslova radnog mjesta.
Elementi radnog mjesta predviđeni u stavu 1. ovoga člana, utvrđuju se u skladu
sa odgovarajućim odredbama čl. 6. do 24. ove Uredbe, zavisno od toga o kojem
se elementu radi.
Kod elemenata – uvjeti za vršenje poslova, konkretno se određuju više, odnosno
srednje škole (poimenično naziv škole), stručni ispit, radni staž i drugi potrebni
uvjeti, a sve prema uvjetima koji su utvrđeni u odredbama čl. 13. do 23. ove
Uredbe.
Član 26.
Poslovi iz nadležnosti organa državne službe koji spadaju u poslove dopunske
i poslove pomoćne djelatnosti koji su utvrđeni u odredbama čl. 6. do 9. i čl.
11. i 12. ove Uredbe, razvrstavaju se na radna mjesta namještenika iz člana
23. stav 1. ove Uredbe, u pravilniku o unutrašnjoj organizaciji, na sljedeći
način:
1) prvo se utvrđuje opis poslova za svako radno mjesto namještenika, a onda
se na osnovu kriterija iz stava 1. odgovarajuće odredbe čl. 6. do 9. i čl. 11.
i 12. ove Uredbe, utvrđuje grupa u koju poslovi radnog mjesta spadaju,
2) kada se prema odredbi stava 1. tačka 1. ovog člana, utvrdi grupa u koju poslovi
spadaju, onda se na osnovu iste odredbe na osnovu koje je određena grupa, ali
sada na osnovu stava 2. te odredbe, određuje složenost poslova koji istovremeno
određuju i poziciju radnog mjesta namještenika u koju to radno mjesto spada.
Pozicija radnog mjesta namještenika koja bude utvrđena upisuje se u naziv radnog mjesta.
Član 27.
Ako neki od poslova iz nadležnosti organa državne službe koji se odnose na poslove
dopunske i poslove pomoćne djelatnosti nije obuhvaćen odredbama čl. 6. do 9.
i čl. 11. do 12. ove Uredbe, njihovo razvrstavanje u određenu grupu vrši se
prema vrsti poslova u onu grupu, kojoj prema kriterijima iz tih odredaba Uredbe,
najbliže ili u najvećem obimu pripadaju ti poslovi, a onda se u skladu sa istom
odredbom, a na način utvrđen u odredbi člana 26. stav 1. tačka 2. ove Uredbe,
utvrđuje složenost poslova i po osnovu složenosti pozicija tog radnog mjesta
namještenika
Ako su u opisu poslova nekog radnog mjesta namještenika predviđeni poslovi iz
dvije ili više grupa iz čl. 6. do 9. st. 11 i 12. ove Uredbe, u tom slučaju
kod elemenata – naziv grupe poslova treba navesti svaku grupu u koju spadaju
opisani poslovi i odrediti onaj stepen složenosti poslova koji odgovara kriterijima
iz čl. 6. do 9. i čl. 11. i 12. ove Uredbe, a pozicija tog radnog mjesta određuje
se samo prema najvišem stepenu složenosti poslova koji su određeni za svaku
od navedenih grupa poslova.
VI-PRIMJENA OVE UREDBE NA DRUGE ORGANE I SLUŽBE
Član 28.
Odredbe ove Uredbe na odgovarajući način primjenjuju se i na namještenike koji
taj status imaju u stručnim i drugim službama organa vlasti koji su predviđeni
u članu 73. Zakona o namještenicima, ako posebnim zakonom ili drugim propisom
nije drukčije određeno
VII-PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Član 29.
Organi državne službe dužni su u roku od četiri mjeseca od dana stupanja na
snagu ove Uredbe, uskladiti pravilnike o unutrašnjoj organizaciji, u odnosu
na radna mjesta namještenika sa odredbama ove Uredbe.
U roku od 30 dana od dana usklađivanja pravilnika o unutrašnjoj organizaciji
prema stavu 1. ovog člana, rukovodilac organa državne službe dužan je donijeti
rješenja kojima će namještenike koji se tog momenta zateknu na radu u organu
državne službe, rasporediti na radna mjesta namještenika koja se utvrde u tom
pravilniku i za koje oni ispunjavaju utvrđene uvjete.
Radna mjesta namještenika koja, nakon rasporeda prema stavu 2. ovog člana, ostanu
upražnjena, popunjavaju se u skladu sa Zakonom o namještenicima.
Član 30.
Namještenici koji su se na dan stupanja na snagu ove Uredbe, odnosno na dan
usklađivanja pravilnika o unutrašnjoj organizaciji prema odredbi člana 29. stav
2. ove uredbe, zateknu na radu u organu državne službe, a nemaju radni staž
utvrđen u čl. 15. i 16. ove uredbe, mogu se rasporediti na radno mjesto namještenika
za koje ispunjavaju sve ostale uvjete nezavisno od toga što nemaju propisani
radni staž.
Član 31.
Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje da važi Uredba o poslovima osnovnih
djelatnosti i pomoćno-tehničkim poslovima i uvjetima za njihovo vršenje u organima
uprave i službama za upravu u Federaciji Bosne i Hercegovine ''Službene novine
Federacije BiH'', br. 42/98 i 12/00).
Član 32.
Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u ''Službenim novinama
Federacije BiH''
V broj 596/05
17. novembra 2005. godine
Sarajevo
Premijer
Dr. Ahmet Hadžipašić, s.r.