Koristeci se ovlastima koja su mi data u clanku V Aneksa
10. (Sporazum o civilnoj provedbi Mirovnog ugovora) Opceg okvirnog sporazuma
za mir u Bosni i Hercegovini, prema kojem je Visoki predstvanik konacni
autoritet u zemlji u pogledu tumacenja navedenog Sporazuma o provedbi
civilnog dijela Mirovnog ugovora; i posebno uzimajuci u obzir clanak
II 1. (d) istoga sporazuma prema kojem je Visoki predstavnik ovlasten
"pruzati pomoc kad to ocijeni neophodnim, u iznalazenju rjesenja
za sve probleme koji se jave u vezi sa civinom provedbom";
Pozivajuci se na tocku XI 2. Zakljucaka Vijeca za provedbu mira koje
se sastalo u Bonnu 9. i 10. prosinca 1997. godine, u kojoj je Vijece
pozdravilo namjeruVisokog predstavnika da iskoristi svoj konacni autoritet
u zemlji u pogledu tumacenja Sporazuma o civilnoj provedbi Mirovnog
ugovora kako bi pomogao u iznalazenju rjesenja za probleme, kako je
prethodno receno "donosenjem konacnih odluka, kada to bude smatrao
neophodnim", u vezi sa odredjenim pitanjima, ukljucujuci (u skladu
sa podtockom (c) ove tocke) "mjere u svrhu osiguranja provedbe
Mirovnog sporazuma na citavom teritoriju Bosne i Hercegovine i njenih
entiteta";
Imajuci u vidu da je Vijece za provedbu mira na sastanku u Madridu,
16. prosinca 1998. godine, pozvalo tijela vlasti da u potpunosti bez
rezerve suradjuju sa medjunarodnom zajednicom na sveobuhvatnoj i dosljednoj
reformi platnog sustava, koja se treba okoncati do 31. prosinca 2000,
godine;
Konstatirajuci da ce ulogu i nadleznosti Zavoda za platni promet u oblasti
privatizacije preuzeti Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne
i Hercegovine, i da su zbog toga potrebne izmjene i dopune Zakona o
trazbinama u postupku privatizacije po osnovu razlike primanja korisnika
prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja;
Smatrajuci da je neophodno da Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o
trazbinama u postupku privatizacije po osnovu razlike primanja korisnika
prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja stupi na snagu kako bi
se utvrdio neophodan zakonski okvir za spomenutu reformu platnog sustava
opcenito za prenosenje funkcije Zavoda za platni promet u procesu privatizacije
na Agenciju za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine;
Na osnovu svega iznesenog, ovim donosim slijedecu odluku.
Zakon koji je sastavni dio ove odluke stupa na snagu, kao sto je utvrdjeno
u clanku 2. Zakona na privremenoj osnovi, sve dok Parlament Federacije
Bosne i Hercegovine ne usvoji ovaj zakon u propisanoj formi, bez izmjena
i dopuna i bez postavljanja uvjeta.
Ova odluka stupa na snagu odmah i bit ce bez odlaganja objavljena u
"Sluzbenim novinama Federacije BiH".
O D L U K A O ZAKONU O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA
O TRAZBINAMA U POSTUPKU PRIVATIZACIJE PO OSNOVU RAZLIKE PRIMANJA KORISNIKA
PRAVA IZ MIROVINSKOG I INVALIDSKOG OSIGURANJA
U Zakonu o trazbinama u postupku privatizacije po osnovu razlike primanja
korisnika prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja ("Sluzbene
novine Federacije BiH", broj 41/98), uvode se sljedece izmjene
i dopune:
Clanak 1.
U cl. 5. i 6. rijeci: "Zavoda za platni promet Federacije Bosne
i Hercegovine" zamjenjuju se rijecima: "Agenciji za privatizaciju
u Federaciji BiH".
Clanak 2.
Ovaj zakon se bez odlaganja obajvljuje u "Sluzbenim novinama Federacije
BiH", a primjenjuje se od dana kada Agencija za privatizaciju u
Federaciji Bosne i Hercegovine preuzme sve navedene funkcije Zavoda
za platni promet federacije Bosne i Hercegovine.
Broj 76/00
20. prosinca 2000. godine
Sarajevo
Visoki predstavnik
Wofgang Petritsch, v. r.