Koristeci se ovlastima koja su mi data u clanku V Aneksa 10. (Sporazum o civilnoj provedbi Mirovnog ugovora) Opceg okvirnog sporazuma za mir u Bosni i Hercegovini, prema kojem je Visoki predstvanik konacni autoritet u zemlji u pogledu tumacenja navedenog Sporazuma o provedbi civilnog dijela Mirovnog ugovora; i posebno uzimajuci u obzir clanak II 1. (d) istoga sporazuma prema kojem je Visoki predstavnik ovlasten "pruzati pomoc kad to ocijeni neophodnim, u iznalazenju rjesenja za sve probleme koji se jave u vezi sa civinom provedbom";
Pozivajuci se na tocku XI 2. Zakljucaka Vijeca za provedbu mira koje se sastalo u Bonnu 9. i 10. prosinca 1997. godine, u kojoj je Vijece pozdravilo namjeruVisokog predstavnika da iskoristi svoj konacni autoritet u zemlji u pogledu tumacenja Sporazuma o civilnoj provedbi Mirovnog ugovora kako bi pomogao u iznalazenju rjesenja za probleme, kako je prethodno receno "donosenjem konacnih odluka, kada to bude smatrao neophodnim", u vezi sa odredjenim pitanjima, ukljucujuci (u skladu sa podtockom (c) ove tocke) "mjere u svrhu osiguranja provedbe Mirovnog sporazuma na citavom teritoriju Bosne i Hercegovine i njenih entiteta";
Imajuci u vidu da je Vijece za provedbu mira na sastanku u Madridu, 16. prosinca 1998. godine, pozvalo tijela vlasti da u potpunosti bez rezerve suradjuju sa medjunarodnom zajednicom na sveobuhvatnoj i dosljednoj reformi platnog sustava, koja se treba okoncati do 31. prosinca 2000, godine;
Konstatirajuci da ce ulogu i nadleznosti Zavoda za platni promet u oblasti privatizacije preuzeti Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine, i da su zbog toga potrebne izmjene i dopune Zakona o trazbinama u postupku privatizacije po osnovu razlike primanja korisnika prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja;
Smatrajuci da je neophodno da Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o trazbinama u postupku privatizacije po osnovu razlike primanja korisnika prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja stupi na snagu kako bi se utvrdio neophodan zakonski okvir za spomenutu reformu platnog sustava opcenito za prenosenje funkcije Zavoda za platni promet u procesu privatizacije na Agenciju za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine;
Na osnovu svega iznesenog, ovim donosim slijedecu odluku.
Zakon koji je sastavni dio ove odluke stupa na snagu, kao sto je utvrdjeno u clanku 2. Zakona na privremenoj osnovi, sve dok Parlament Federacije Bosne i Hercegovine ne usvoji ovaj zakon u propisanoj formi, bez izmjena i dopuna i bez postavljanja uvjeta.
Ova odluka stupa na snagu odmah i bit ce bez odlaganja objavljena u "Sluzbenim novinama Federacije BiH".


O D L U K A O ZAKONU O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O TRAZBINAMA U POSTUPKU PRIVATIZACIJE PO OSNOVU RAZLIKE PRIMANJA KORISNIKA PRAVA IZ MIROVINSKOG I INVALIDSKOG OSIGURANJA


U Zakonu o trazbinama u postupku privatizacije po osnovu razlike primanja korisnika prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja ("Sluzbene novine Federacije BiH", broj 41/98), uvode se sljedece izmjene i dopune:


Clanak 1.


U cl. 5. i 6. rijeci: "Zavoda za platni promet Federacije Bosne i Hercegovine" zamjenjuju se rijecima: "Agenciji za privatizaciju u Federaciji BiH".


Clanak 2.


Ovaj zakon se bez odlaganja obajvljuje u "Sluzbenim novinama Federacije BiH", a primjenjuje se od dana kada Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine preuzme sve navedene funkcije Zavoda za platni promet federacije Bosne i Hercegovine.


Broj 76/00
20. prosinca 2000. godine
Sarajevo

Visoki predstavnik
Wofgang Petritsch, v. r.