Koristeci ovlastenja koja su data Visokom predstavniku clanom 5. Aneksa 10. Opceg okvirnog sporazuma za mir u Bosni i Hercegovini, prema kojem je Visoki predstavnik "konacni autoritet u regionu za tumacenje implementacije civilnog dijela Mirovnog sporazuma"; Potvrdjujuci tumacenje ovih ovlastenja iz stava XI 2. Zakljucaka Konferencije za implementaciju mira odrzane u Bonnu 10. decembra 1997. godine, i posebno, u njegovom podstavu c, kojim je Visoki predstavnik ovlasten da preduzme mjere protiv osoba na javnim funkcijama za koje Visoki predstavnik utvrdi da krse pravne obaveze iz Mirovnog sporazuma ili uslove njegove implementacije; Naglasavajuci da je Vijece za implementaciju mira u poglavlju X Aneksa Madridske deklaracije od 16. decembra 1998. godine, ponovno potvrdilo gore navedena ovlastenja; Uzimajuci u obzir mandat povjeren Privremenoj izbornoj komisiji prema clanu III. Aneksa 3. Opceg okvirnog sporazuma za mir u Bosni i Hercegovini i clanu 7.10 Pravila i propisa koji je potom usvojen a koji navodi da nijednoj osobi koju je Visoki predstavnik smijenio nece biti dopusteno da bude kandidat na izborima; Donosim sljedecu,
o smjenjivanju gosp. Stiepe Andrijica sa funkcije predsjednika Upravnog odbora Federalne agencije za privatizaciju. Ova odluka stupa na snagu odmah.
U svojstvu predsjednika Upravnog odbora Federalne agencije za privatizaciju, gosp. Stiepo Andrijic je u mnogobrojnim prilikama uporno i ozbiljno opstruirao proces privatizacije u Federaciji BiH. Gosp. Stipo Andrijic je posebno odgovoran za sljedece: - Odugovlacenje sa usvajanjem propisa o tenderima, zasnovanih na medjunarodnim standardima, koji su hitno potrebni za provedbu transparentnih tendera. Neusvajanje propisa je dovelo do nezadovoljavajucih rezultata na tenderima i jasnog nepostojanja transparentnosti. - Uprkos savjetima domacih i stranih eksperata za privatizaciju, gosp. Andrijic je insistirao na usvajanju svojevoljno odredjenog i nepotrebnog roka (29. februar 2000. godine) za objavljivanje svih tendera. Ovaj rok je doveo do toga da su za preduzeca objavljivani tenderi bez odgovarajucih priprema, u skladu sa postojecim neadekvatnim propisima. Ove dvije tacke su dovele do toga da je Vlada Federacije Bosne i Hercegovine bila primorana da objavi suspenziju procesa objave tendera. - Zanemarivanje savjeta Ureda visokog predstavnika da se provedu preporuke Komisije za nadgledanje privatizacije. Ispunjavanje tih preporuka bi, izmedju ostalog, dovelo do toga da se veliki hoteli prodaju u skladu sa propisima o velikoj privatizaciji, i do kvalitetnijih rezultata. - Sprecavanje provedbe dogovora izmedju Vlade Federacije i medjunarodne zajednice. Tim dogovorima je takodje utvrdjeno da ce se vecina poslova u konkretnim strateskim preduzecima ponuditi strateskim investitorima. Obavijest gosp. Andrijica od 10. maja 2000. godine je bila u suprotnosti sa ovim dogovorom.
|