ZAKON O REVIZIJI PRORACUNA U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE

I - OSNOVNE ODREDBE

Clanak 1.


Ovim zakonom ureduje se revizija prihoda, rashoda i izdataka, financijskih izvjestaja i financijskih transakcija proracuna u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: proracuni u Federaciji), osniva se Ured za reviziju proracuna u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Ured za reviziju) i ureduje njegov pravni polozaj, sjediste, djelatnosti i ovlasti, rukovodenje, financiranje i druga pitanja koja su od znacaja za rad ovog ureda.
Opce definicije

Clanak 2.


Izrazi upotrebljeni u ovom zakonu imaju slijedeca znacenja:
"Revizija": znaci ispitivanje dokumenata, isprava, izvjesca, sustava interne kontrole i interne revizije, racunovodstvenih i financijskih postupaka, te drugih evidencija radi utvrdivanja da li financijski izvjestaji iskazuju istinit financijski polozaj i rezultate financijskih aktivnosti sukladno prihvacenim racunovodstvenim nacelima i revizijskim standardima.
"Revizija ucinka osobe ili organa": znaci pregled ili ispitivanje svih aspekata rada te osobe ili organa;
"Pre-revizija": odnosi se na ispitivanje i certifikaciju racunovodstvenih transakcija u sastavu racunovodstvenog sustava;
"Ovlasteni djelatnik": znaci bilo koji djelatnik kojeg generalni revizor ovlasti, u pismenoj formi, da izvrsava ovlastenja ili obavlja funkcije;
"Prostorije": znaci zgrade, ured, bilo koje zemljiste i mjesto;
"Znacajno pitanje":znaci bilo koje pitanje koje je, po misljenju Ureda za reviziju, dovoljno znacajno da opravda skretanje pozornosti resornom ministru;
"Pismeno ovlastenje": znaci ovlastenje koje je potpisao generalni revizor kojim se izjavljuje da je djelatnik ovlasten za vrsenje tih aktivnosti;
"Javno izvjesce": znaci izvjesce koje ce se prezentirati Parlamentu;
"Koordinacijski odbor": znaci strucni odbor kojeg sacinjavaju generalni revizori i zamjenici generalnih revizora institucija za reviziju u oba entiteta Bosne i Hercegovine uspostavljeni prema Zakonu o reviziji zajednickih institucija Bosne i Hercegovine.

II - URED ZA REVIZIJU PRORACUNA U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE
Pravni polozaj i sjediste Ureda

Clanak 3.


(1) Ured za reviziju je specijalizirana neovisna revizorska institucija Federacije Bosne i Hercegovine.
(2) Sjediste Ureda za reviziju je u Sarajevu.
(3) Ured za reviziju ima svojstvo pravne osobe.

III - GENERALNI REVIZOR I ZAMJENIK
GENERALNOG REVIZORA

Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora

Clanak 4.


(1) Uredom za reviziju rukovodi generalni revizor i zamjenik generalnog revizora;
(2) Generalni revizor ima zamjenika koji ne moze biti iz istog konstitutivnog naroda;
(3) Generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora imenuje predsjednik Federacije Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Predsjednik), na prijedlog Vlade Federacije Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Vlada) uz prethodnu suglasnost Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Parlament);
(4) Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora imenuju se na odreden period od pet godina bez mogucnosti ponovnog imenovanja;
(5) Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora mogu podnijeti pismenu ostavku Predsjedniku;
(6) Predsjednik moze smijeniti s duznosti generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora, samo ako oba doma Parlamenta usvoje prijedlog kojim se trazi smjenjivanje generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora:
· ako kvaliteta revizije ne zadovoljava standarde postavljene clankom 8. ovog zakona;
· ako u toku obavljanja funkcija nastupe okolnosti iz clanka 5.ovog zakona;
(7) Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora su clanovi Koordinacijskog odbora;
(8) Placa i ostale naknade generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora se propisuju posebnim aktom. Te place i naknade ce ici direktno na teret proracunskih prihoda;
(9) Imenovanje generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora i prestanak duznosti se objavljuju u "Sluzbenim novinama Federacije BiH".

Clanak 5.


Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora ne mogu:
(1) biti osobe krivicno kaznjavane za krivicne radnje i postupke nespojive s duznoscu u Uredu za reviziju;
(2) biti clanovi organa zakonodavne, izvrsne ili sudske vlasti, nadzornog ili upravnog odbora poduzeca ili banke;
(3) obavljati bilo koji drugi posao uz nadoknadu, izuzev naucnih, istrazivackih i predavackih aktivnosti.

Clanak 6.


(1) Zamjenik generalnog revizora vrsi duznosti generalnog revizora:
(a) ako postoji upraznjeno radno mjesto generalnog revizora; ili
(b) u vrijeme kada je generalni revizor odsutan sa duznosti ili je iz bilo kojeg razloga sprijecen da obavlja svoju duznost.
(2) Vrsenje duznosti sukladno stavku (1) nece trajati duze od 6 mjeseci.
Prenosenje ovlasti generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora

Clanak 7.


(1) Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora mogu, u pismenoj formi, prenijeti bilo koje od ovlasti generalnog revizora i ovlasti zamjenika generalnog revizora po bilo kojem zakonu bilo kojem od djelatnika Ureda za reviziju ili angaziranih po ugovoru. Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora ni u kom slucaju ne mogu prenijeti svoje odgovornosti.
(2) Pri izvrsavanju prenesenih ovlastenja, djelatnik ili osoba angazirana po ugovoru mora postupiti sukladno svim uputama generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora.
(3) Prenosenje ovlasti generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora ureduje se posebnim aktom, koji donosi generalni revizor u suglasnosti sa zamjenikom generalnog revizora.

IV - GLAVNE FUNKCIJE UREDA ZA REVIZIJU
Nadleznost i ovlastenja

Clanak 8.


(1) Ured za reviziju je ovlasten da revizijom financijskih izvjestaja i financijskih transakcija proracuna u Federaciji utvrdi:
(a) da su poduzete sve mjere za osiguranje ubiranja i cuvanja javnih prihoda i da se odgovarajuci organi pridrzavaju zakona, instrukcija i uputa koji se na njih odnose;
(b) da se isplate javnih rashoda ili koristenje javnih prihoda, ukljucujuci vanproracunska sredstva, vrse po odgovarajucem ovlastenju i za svrhe za koje je dato ovlastenje;
(c) da su poduzete sve mjere za osiguranje prihvacanja, cuvanja, izdavanja i pravilnog koristenja javnih zaliha i da se pridrzava uputa u svezi sa njima.
(2) Pored ovlastenja iz stavka (1), Ured za reviziju upozorava federalnog ministra financija - federalnog ministra finansija (u daljnjem tekstu: ministar) i nadleznog resornog ministra o svim ociglednim nedostacima ekonomicnosti, efikasnosti i uspjesnosti:
(a) u prikupljanju i staranju o javnim prihodima;
(b) u trosenjima ili koristenju javnih prihoda, ukljucujuci vanproracunska sredstva ili javne rezerve.
Aktivnosti koje nece obavljati

Clanak 9.


(1) Ured za reviziju nece postupiti po zahtjevu da vrsi pre-revizioni uvid ili certifikaciju racunovodstvenih transakcija kao dijela racunovodstvenog sustava ako ocijeni da bi to moglo sprijeciti pravilno izvrsavanje njegovih funkcija po ovom zakonu.
(2) U slucaju iz prethodnog stava Ured za reviziju duzan je da u roku od 60 dana od podnosenja zahtjeva, pismeno obavijesti organizaciju koja je trazila takvu reviziju o razlozima za odbijanje.
Revizija financijskih izvjestaja

Clanak 10.


(1) Ured za reviziju vrsi godisnju reviziju financijskih izvjesca korisnika proracuna u Federaciji, u onoj mjeri koliko su financijska izvjesca raspoloziva, osim u slucaju iz stavka (6) ovog clanka.
(2) Tamo gdje financijska izvjesca bilo kojeg definiranog organa nisu raspoloziva sest mjeseci nakon zavrsetka obracunskog perioda, Ured za reviziju ce izvijestiti Parlament o cinjenici takve neraspolozivosti.
(3) Funkcija Ureda za reviziju u svezi sa financijskim izvjescima ne ogranicava se samo na reviziju financijskih obracuna i izvjesca:
(a) poduzeca, kompanija ili organizacija, djelomicno ili potpuno u vlasnistvu, kontrolirane ili financirane iz proracuna u Federaciji, ili drugih fondova koje kontrolira ili za koje daje jamstva Vlada Federacije Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Vlada);
(b) organizacije koje dobivaju proracunska sredstva ili sredstva koja osiguravaju vanjske organizacije bilo kao zajam ili nepovratna sredstva za Federaciju.
(4) Pri izvjescu o reviziji financijskih izvjesca iz st. (1) i (2), Ured za reviziju izvjescuje:
(a) da li su financijska izvjesca sastavljena sukladno svoj vazecoj zakonskoj regulativi;
(b) da li godisnji obracuni odrazavaju tocan i istinit prikaz poslovanja tijekom godine i stanja na kraju godine; i
(c) o ekonomicnosti, efikasnosti i uspjesnosti kojim su organizacije koristile svoja sredstva u obavljanju svojih funkcija.
(5) Ured za reviziju podnosi svoje izvjesce o izvrsenoj reviziji financijskih izvjesca korisnika proracuna u Federaciji Predsjedniku i Parlamentu i/ili institucijama i nadleznim ministrima.
(6) Tijekom perioda do 31.prosinca 2005. godine Ured za reviziju nece morati izvjestavati o svim financijskim izvjescima iz stavka (1), ali ce osigurati Parlamentu i/ili institucijama i nadleznim ministrima izvod financijskih izvjesca koji su objavljeni i onih koji su revidirani uzimajuci u obzir sredstva koja su na raspolaganju Uredu za reviziju. U odredivanju tijekom tog perioda koja ce se financijska izvjesca revidirati, Ured za reviziju ce odrediti prioritete. U prioritete se uvijek ubrajaju zakljucci Parlamenta o potrebi revizije odredenih racuna proracuna.
Revizije ucinka

Clanak 11.


(1) Glede zakonitosti, ekonomicnosti, efikasnosti i uspjesnosti, Ured za reviziju moze u bilo koje vrijeme izvrsiti pregled ili ispitivanje odredenog aspekta poslovanja cijele ili dijela organizacije ciju reviziju Ured za reviziju ima pravo da izvrsi.
(2) Nakon zavrsetka izvjesca o reviziji po ovom clanku, Ured za reviziju podnosi svoje izvjesce na nacin propisan clankom 10. st. 5. i 6.
Misljenje o izvjescu revizije

Clanak 12.


(1) Nakon pripreme predlozenog izvjesca o reviziji ucinka, Ured za reviziju mora dati preslik predlozenog izvjesca osobi na celu administracije doticne organizacije.
(2) Ako primatelj izvjesca revizije dostavi pismeno misljenje Uredu za reviziju u roku od 30 dana nakon prijema predlozenog izvjesca, Ured za reviziju ga mora razmotriti prije pripreme konacnog izvjesca i na mjestima gdje se utvrdi neslaganje, obuhvatiti ga u konacnom izvjescu.
Specijalne revizije i revizije po sporazumu

Clanak 13.


(1) Ured za reviziju moze u bilo koje vrijeme izvrsiti specijalne revizije na zahtjev Parlamenta i/ili na zahtjev institucija i nadleznih ministarstava.
(2) Ured za reviziju moze sklopiti sporazum sa osobom ili organom koji ispunjava uvjete za bavljenje revizorskim poslovima sukladno Zakonu o reviziji Federacije Bosne i Hercegovine ("Sluzbene novine Federacije BiH" br. 2/95 i 12/98), za:
(a) vrsenje revizije financijskih obracuna osobe ili organa;
(b) provodenje revizije ucinka osobe ili organa;
(c) pruzanje usluga osobi ili organu iz djelokruga uobicajenih aktivnosti revizora.
(3) Specijalne revizije i revizije po sporazumu mogu se obavljati uz placanje posebne naknade Uredu za reviziju.
(4) Ured za reviziju ne smije obavljati funkcije po ovom clanku u svrhu koja je izvan zakonskog ovlastenja.
Standardi revizije

Clanak 14.


(1) Ured za reviziju mora primjenjivati standarde revizije koji su uskladeni sa medunarodnim revizorskim standardima (INTOSAI standardi) i osigurati da te standarde primjenjuju sve osobe koje vrse bilo koje funkcije revizije po ovom zakonu.
(2) Ako Ured za reviziju dode do saznanja o bilo kakvom krsenju tih standarda on mora o tome izvijestiti u izvjescu iz clanka 15. ovog zakona.
Specijalna izvjesca

Clanak 15.


Ured za reviziju moze u bilo koje vrijeme prezentirati izvjesca o bilo kojem pitanju Parlamentu i/ili instittucijama i nadleznim ministrima.

Clanak 16.


Ured za reviziju mora skrenuti pozornost ministru nadleznog ministarstva na bilo koje znacajno pitanje koje utice na:
(a) vrsenje revizije;
(b) obavljanje ostalih funkcija.
Angaziranje vanjskih suradnika za ispomoc pri reviziji

Clanak 17.


Ured za reviziju moze angazirati bilo koju osobu za ispomoc pri obavljanju bilo koje funkcije Ureda za reviziju osim funkcije revizora regulirane clankom 13.
Godisnje izvjesce Ureda za reviziju

Clanak 18.


U roku od prva tri mjeseca svake godine Ured za reviziju mora:
(a) pripremiti izvjesce o poslovanju Ureda za reviziju za prethodnu godinu;
(b) osigurati prezentiranje tog izvjesca Parlamentu, putem Vlade.

V - OVLASTI ZA PRIKUPLJANJE INFORMACIJA I TAJNOST

Clanak 19.


Aktivnosti iz cl. 21. i 22. ovog zakona ne ogranicavaju drugi zakoni, osim do mjere u kojoj ovaj i drugi zakoni izricito iskljucuju aktivnosti iz navedenih clanaka.
Svrhe u koje se mogu koristiti ovlasti za
prikupljanje informacija

Clanak 20.


Ovlasti iz cl. 21. i 22. se mogu koristiti u svrhu ili u svezi sa bilo kojom funkcijom Ureda za reviziju, osim:
(a) pripremanje izvjesca iz cl. 15. i 16.,
(b) izvjestavanje o krsenju uspostavljenih standarda revizije iz clanka 14.
Ovlasti generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora da dode do informacija

Clanak 21.


(1) Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora mogu, pismeno, zahtijevati od organizacije u kojoj se vrsi revizija, sljedece:
(a) da pruzi generalnom revizoru, njegovom zamjeniku ili ovlastenom djelatniku bilo koju informaciju koju traze;
(b) da skrene pozornost ili pruzi dokaz generalnom revizoru, zamjeniku generalnog revizora ili ovlastenom djelatniku;
(c) da predoci generalnom revizoru, zamjeniku generalnog revizora ili ovlastenom djelatniku bilo koji dokument koji ta osoba cuva ili je pod njenom kontrolom.
(2) Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora mogu zahtijevati:
(a) da se informacija ili odgovori na pitanja daju usmeno ili pismeno;
(b) da informacije ili odgovori na pitanja budu verificirani pismenom izjavom, kao dokaz da su prezentirane informacije ili odgovori istiniti i da ih mogu koristiti generalni revizor, zamjenik generalnog revizora ili ovlasteni duznosnici.
(3) Organizacija u kojoj se vrsi revizija duzna je postupiti sukladno zahtjevima navedenim u prethodnom stavku.
(4) Posebnim aktom moze se propisati visina troskova koji mogu biti odobreni osobama od kojih se zahtijeva da se ponasaju sukladno ovom clanku.
Pristup prostorijama

Clanak 22.


(1) Generalni revizor, zamjenik generalnog revizora ili ovlasteni djelatnik:
(a) imaju pravo na slobodan pristup, u bilo koje razumno vrijeme:
· prostorijama koje koristi organizacija;
· bilo kom dokumentu ili drugoj imovini;
(b) mogu pregledati, kopirati ili uzeti izvode bilo kojeg dokumenta.
(2) Ovlasteni djelatnik nema pravo pristupa prostorijama ako na zahtjev njihovog korisnika ne predoci pismeno ovlastenje za pristup.
(3) Ako ovlasteni djelatnik pristupi prostorijama, njihov korisnik mora djelatniku osigurati sredstva za uspjesno izvrsenje ovlasti iz ovog clanka.
Lazne izjave

Clanak 23.


Osoba ne smije dati usmenu ili pismenu izjavu djelatniku za reviziju za koju zna da je lazna ili navodi na pogresan trag u bitnim pojedinostima.
Povjerljivost informacija

Clanak 24.


(1) Ako osoba dobije informaciju tijekom obavljanja funkcije Ureda za reviziju, ne smije tu informaciju prenositi, osim tijekom obavljanja funkcije Ureda za reviziju ili u svrhu bilo kojeg zakona koji daje funkciju Uredu za reviziju.
(2) Stavak (1) ovog clanka ne sprijecava Ured za reviziju da prenese konkretnu informaciju kompetentnom organu, ukoliko je to, po misljenju generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora, od javnog interesa.
Povjerljive informacije koje se ne daju u javnom izvjescu

Clanak 25.


(1) Ured za reviziju odredene informacije ne smije ukljuciti u javno izvjesce ako su te informacije proglasene povjerljivim od strane tijela nadleznog za izdavanje certifikata o povjerljivosti odredene informacije;
(2) Ako se steknu uvjeti iz prethodnog stavka zbog kojih generalni revizor i zamjenik generalnog revizora odluce da:
(a) ne pripremi javno izvjesce;
(b) ispusti odredene informacije iz javnog izvjesca;
Ured za reviziju moze pripremiti izvjesce koji ukljucuje doticne povjerljive informacije. Ured za reviziju mora dati preslik izvjesca iz ovog stavka Predsjedniku, ministru i ministrima resornih ministarstava (ako se to odnosi na njih), kao i ovlastenim osobama na razini na kojoj se vrsi revizija.

VI - OSIGURANJE KVALITETE RADA
UREDA ZA REVIZIJU
Odgovornost za osiguranje kvaliteta

Clanak 26.


(1) Osiguranje kvalitete rada Ureda za reviziju bit ce pod kontrolom Odbora za ekonomsku i financijsku politiku Zastupnickog doma Parlamenta i Odbora za ekonomsku i razvojnu politiku, financije i proracun Doma naroda Parlamenta (u daljnjem tekstu: Odbori) .
Duznosti i odgovornosti

Clanak 27.


(1) Odbori mogu imenovati neovisnog kontrolora kvaliteta ko
ji vrsi pregled rada Ureda za reviziju da bi utvrdio da li je taj rad sukladan zakonu, odobrenim standardima revizije i medunarodno prihvatljivom kvalitetom revizije. Kontrolor kvalitete naimenovan po ovom clanku ce biti medunarodno priznata organizacija sa strucnoscu u radu institucije za reviziju. Da bi obavljao svoj rad, kontrolor kvalitete moze pregledati dokumentaciju i materijale koje ima Ured za reviziju, razgovarati sa osobljem za reviziju, pratiti ih pri obavljanju revizije ili provoditi neke druge istrazne radnje koje bude smatrao neophodnim.
Izvjestavanje

Clanak 28.


Kontrolor kvalitete ce tijekom svake godine:
(a) Dostaviti Odborima izvjesce o kontroli kvalitete poslova revizije koji sadrzi zakljucke i preporuke za djelovanje;
(b) U svakom izvjescu, osim prvog, kontrolor kvalitete ce dati komentar o tome u kojoj mjeri su provedene preporuke iz ranijih izvjesca o kontroli kvalitete;
(c) Dostavljati Uredu za reviziju izvjesce u formi nacrta, pri cemu Ured za reviziju moze u roku od 14 dana dati svoje komentare na to izvjesce, koje kontrolor treba uzeti u obzir pri izradi konacnog izvjesca.
(2) Odbori dostavljaju konacno izvjesce o kontroli kvalitete Predsjedniku za prezentaciju pred oba doma Parlamenta.
(3) O svim izvjescima o kontroli kvalitete koji se prezentiraju Parlamentu sukladno odredbama ovog zakona obavjestava se u "Sluzbenim novinama Federacije BiH".
(4) Izvjesca se mogu se nabaviti u Uredu za reviziju.
Povjerljivost informacija

Clanak 29.


Ako osoba tijekom obavljanja funkcije iz ovog poglavlja dode do informacija, ne smije ih prenositi osim tijekom obavljanja funkcije.

VII - PRIJELAZNE I ZAVRSNE ODREDBE
Garantirana raspoloziva sredstva koja odredi Parlament

Clanak 30.


Ministar mora u punom iznosu osigurati sredstva koja Parlament odredi za Ured za reviziju.

Clanak 31.


Generalni revizor i zamjenik generalnog revizora imaju ovlastenje za odobravanje prijedloga utroska sredstava dodijeljenih Uredu za reviziju.
Naknada za reviziju

Clanak 32.


(1) Visinu naknade za vrsenje revizije propisat ce generalni revizor i zamjenik generalnog revizora uz suglasnost Vlade Odlukom na koju saglasnost daje Odbor za financijsku i ekonomsku politiku Zastupnickog doma Parlamenta, nadlezan za pregled proracuna Ureda za reviziju.
(2) Osoba ili organ ciji se financijski obracuni revidiraju duzna je platiti naknadu za reviziju u visini utvrdenoj na osnovu Odluke iz stavka 1. ovog clanka.
(3) Naknada se placa u roku od 30 dana nakon izdavanja racuna.
(4) Racuni za placanje na rate mogu se izdati prije zavrsetka revizije.
(5) Ured za reviziju moze u slucaju neplacanja naknade:
a) blokirati bankovni racun odgovorne organizacije,
b) pokrenuti postupak naknade putem nadleznog suda.
(6) Ured za reviziju duzan je uz godisnje izvjesce iz clanka 18. dostaviti Odluku na temelju koje su odredene naknade za reviziju koje su se primjenjivale tijekom te poslovne godine.
Objavljivanje izvjesca

Clanak 33.


Sva izvjesca koje Ured za reviziju prezentira Parlamentu sukladno odredbama ovog zakona i koja su navedena u "Sluzbenim novinama Federacije BiH" moci ce se kupiti u Uredu za reviziju, po cijeni koju odredi generalni revizor i zamjenik generalnog revizora Odlukom iz clanka 32. ovog zakona.
Neovisnost od usmjeravanja ili kontrole

Clanak 34.


U obavljanju svoje funkcije po ovom zakonu, Ured za reviziju ne podlijeze usmjeravanju niti kontroli od strane bilo koje osobe ili organa.
Prilagodavanje ovog zakona u slucaj
u revizije obavjestajnih agencija i agencija za zastitu

Clanak 35.


Prilikom vrsenja revizije u obavjestajnim i drugim slicnim agencijama, Ured za reviziju je ovlasten da od istih trazi izvjesca i drugu dokumentaciju koja po zakonima i odgovarajucim aktima ovih agencija nosi oznaku povjerljivih.
Kaznene odredbe

Clanak 36.


1. Novcanom kaznom od 500 KM do 2.000 KM, kaznit ce se za prekrsaj osoba u pravnoj osobi koja usmeno ili pismeno da izjavu djelatniku za reviziju za koju zna ili bi morala znati da je lazna ili da moze dovesti do pogresnih izvjesca revizije u bitnim pojedinostima (clanak 23.).
2. Ako prekrsaj iz prethodne tocke ucini pojedinac u pravnoj osobi, kazit ce se novcanom kaznom u iznosu od 200 KM do 1.000 KM.
3. Novcanom kaznom od 500 KM do 2.000 KM, kaznit ce se za prekrsaj odgovorna osoba u Uredu za reviziju:
a) ako informaciju za koju je saznala u toku obavljanja funkcije u Uredu za reviziju prenese neovlastenim osobama (clanak 24. stavak 1.).
b) ako suprotno clanku 25. ovog zakona u javno izvjesce ukljuci informaciju koja na temelju odgovarajuceg certifikata nosi oznaku povjerljive.
Primjena zakona

Clanak 37.


U slucaju sukoba ovog i odredaba drugih zakona koji reguliraju ovu materiju, primjenjivat ce se odredbe ovog zakona.

Clanak 38.


Ovaj zakon stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Sluzbenim novinama Federacije BiH".


Predsjedatelj
Doma naroda
Parlamenta Federacije BiH
Pero Madzar, v. r.

Predsjedatelj
Zastupnickog doma
Parlamenta Federacije BiH
Enver Kreso, v. r.