Na osnovu clana 99. stav 3. i clana 173. stav 1. Zakona o upravi u Federaciji Bosne i Hercegovine ("Sluzbene novine Federacije BiH", broj 28/97), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na prijedlog federalnog ministra pravde, donosi

UREDBU O NACELIMA ZA UTVRDJIVANJE UNUTRASNJE ORGANIZACIJE FEDERALNIH ORGANA UPRAVE I FEDERALNIH USTANOVA

I OPCE ODREDBE

Clan 1.

Ovom uredbom utvrdjuju se nacela za utvrdjivanje unutrasnje organizacije federalnih organa uprave i federalnih ustanova (u daljem tekstu: federalni organi uprave), sadrzaj pravilnika o unutrasnjoj organizaciji, osnove za utvrdjivanje organizacijskih jedinica i uvjeti za njihovo organizovanje, organizacijske jedinice izvan sjedista federalnog organa uprave, sistematizacija radnih mjesta, rukovodjenje organom i organizacijskim jedinicama,
saradnja u vrsenju poslova, programiranje i planiranje i druga pitanja od znacaja za izradu pravilnika o unutrasnjoj organizaciji federalnih organa uprave.

Clan 2.

Unutrasnja organizacija federalnih organa uprave utvrdjuje se na osnovu odgovarajucih odredaba Zakona o upravi u Federaciji Bosne i Hercegovine ("Sluzbene novine Federacije BiH", broj 28/97u daljem tesktu: Zakon o upravi), Zakona o radnim odnosima i placama sluzbenika organa uprave u Federaciji Bosne i Hercegovine ("Sluzbene novine Federacije BiH", broj 13/98 u daljem tekstu: Zakon o radnim odnosima), Zakona o federalnim
ministarstvima i drugim tijelima federalne uprave ("Sluzbene novine Fededracije BiH", br. 8/95 i 9/96 u daljem tekstu: Zakon o federalnim ministarstvima) i odredaba ove uredbe.

Clan 3.

Unutrasnja organizacija Federalnih organa uprave, u skladu sa zakonima iz clana 2. ove uredbe, uredjuje se pravilnikom o unutrasnjoj organizaciji federalnih organa uprave, po postupku i uvjetima predvidjenim ovom uredbom.

II SADRZAJ PRAVILNIKA O UNUTRASNJOJ ORGANIZACIJI FEDERALNIH ORGANA UPRAVE

Clan 4.

U pravilniku o unutrasnjoj organizaciji federalnih organa uprave uredjuju se, narocito, sljedeca pitanja:
1. unutrasnja organizacija federalnih organa uprave, vrste organizacijskih jedinica i njihov djelokrug,
2. sistematizacija radnih mjesta,
3. rukovodjenje federalnim organom uprave i organizacijskim jedinicama, ovlastenja u rukovodjenju i odgovornost
za obavljanje poslova,
4. strucni kolegij ako se obrazuje,
5. saradnja u izvrsavanju poslova iz nadleznosti federalnog organa uprave,
6. programiranje i planiranje rada,
7. radni odnosi i disciplinska odgovornost,
8. sluzbenici sa posebnim ovlastenjima,
9. javnost rada federalnog organa uprave, i
10. unutrasnja organizacija federalne uprave i federalne ustanove u sastavu federalnog organa uprave.

Clan 5.

Pri izradi pravilnika o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave mora se postupiti tako da se osigura narocito:
1. efikasno obavljanje poslova, racionalna organizacija rada i uspjesno rukovodjenje organom,
2. ostvarivanje pune saradnje federalnog organa uprave sa drugim organima,
3. grupiranje poslova prema njihovoj medjusobnoj povezanosti i srodnosti, vrsti, obimu, stepenu slozenosti, odgovornosti i drugim uvjetima za njihovo vrsenje,
4. potpunije objedinjavanje zajednickih i opcih poslova radi njihovog racionalnog obavljanja i koristenja usluga za
jednickih sluzbi osnovanih za potrebe svih ili pojedinih federalnih organa uprave.

III VRSTE I OSNOVE ZA UTVRDJIVANJE ORGANIZACIJSKIH JEDINICA

Clan 6.

Poslovi i zadaci iz nadleznosti federalnog organa uprave vrse se u okviru organizacijskih jedinica ili bez organizacijskih jedinica, ako nema potrebe da se osnivaju te jedinice.

Clan 7.

Vrsta i broj organizacijskih jedinica utvrdjuje se prema vrsti, srodnosti, obimu i stepenu slozenosti, medjusobnoj povezanosti tih poslova i zadataka i efikasnom izvrsavanju poslova i zadataka iz nadleznosti federalnog organa uprave.

Clan 8.

Organizacijske jedinice mogu se ustanovljavati kao osnovne organizacijske jedinice i kao unutrasnje organizacijske jedinice u okviru osnovne organizacijske jedinice. Unutrasnja organizacijska jedinica ne moze, po pravilu, u svom sastavu imati organizacijske jedinice. Osnovne organizacijske jedinice mogu biti bez unutrasnjih organizacijskih jedinica, ako to priroda poslova i druge potrebe zahtijevaju.

Clan 9.

Osnovne organizacijske jedinice mogu biti: sektor, odjeljenje inspektorat, kabinet, centar, ured, servis i sluzba.
Unutrasnje organizacijske jedinice u sastavu osnovne organizacijske jedinice mogu biti: odsjek, grupa, pisarnica, arhiva, stanica i racunovodstvo. U pojedinim federalnim organima uprave mogu se, samo izuzetno, ako je to neophodno i adekvatnije odgovara prirodi poslova i zadataka, za obavljanje odredjenih poslova, pored organizacijskih jedinica iz st. 1. i 2. ovog clana, obrazovati i organizacijske jedinice pod drugim nazivima, s tim sto se u pravilniku o unutrasnjoj organizaciji mora utvrditi s kojom se organizacijskom jedinicom iz st. 1. i 2. ovog clana izjednacava ta organizacijska jedinica.

Clan 10.

Svaki federalni organ uprave ima pravo da u svom pravilniku o unutrasnjoj organizaciji predvidi one organizacijske jedinice iz clana 9. ove uredbe koje najadekvatnije i najefikasnije osiguravaju vrsenje svih poslova i zadataka iz nadleznosti federalnog organa uprave.

Clan 11.

Sektor se obrazuje za vrsenje poslova i zadataka iz jedne ili vise oblasti iz djelokruga federalnog organa uprave kada je potrebno osigurati neposrednu saradnju i objediniti rad dvije ili vise unutrasnjih organizacijskih jedinica.

Clan 12.

Odjeljenje se obrazuje za vrsenje istovrsnih, srodnih i medjusobno povezanih upravnih i drugih strucnih poslova iz djelokruga federalnog organa uprave za koje je potreban odredjeni stepen samostalnosti u rukovodjenju, a obim poslova zahtijeva najmanje sedam radnika. Izuzetno, odjeljenje se moze obrazovati i s manjim brojem radnika radi vrsenja svih poslova iz jedne ili vise oblasti iz djelokruga federalnog organa uprave, ali ne manje od pet radnika.

Clan 13.

Inspektorat se obrazuje za vrsenje poslova inspekcijskog nadzora iz nadleznosti federalnog organa uprave. U inspektoratu kao osnovnoj organizacijskoj jedinici koja se obrazuje za vrsenje inspekcijskog nadzora u vise oblasti, mogu se obrazovati odsjeci kao unutrasnje organizacijske jedinice po odredjenim oblastima inspekcijskog nadzora. Inspektorat se moze obrazovati i kao unutrasnja organizacijska jedinica u okviru sektora.

Clan 14.

Kabinet se obrazuje za vrsenje poslova i zadataka koji su neposredno vezani za potrebe rada rukovodioca i zamjenika rukovodioca federalnog organa uprave.

Clan 15.

Centar, ured, servis i sluzba obrazuju se za vrsenje istih ili slicnih poslova koji zahtijevaju odredjenu samostalnost u svom radu i efikasno rukovodjenje. Osnovne organizacijske jedinice iz stava 1. ovog clana, mogu se organizirati u onim slucajevima ako obim poslova te jedinice zahtijeva najmanje pet radnika.

Clan 16.

Unutrasnje organizacijske jedinice iz stava 2. clana 9. ove uredbe mogu se obrazovati u okviru one osnovne organizacijske jedinice u kojima je zbog obima, vrste i slozenosti poslova nuzno odredjene poslove obavljati u okviru unutrasnje organizacijske jedinice. Pri opredjeljenju za osnivanje unutrasnje organizacijske jedinice, u skladu sa stavom 1. ovog clana, mora se voditi racuna o tome da se naziv i broj unutrasnjih organizacijskih jedinica odredi prema vrsti i obimu poslova koji ce se obavljati u toj jedinici. Pri odredjivanju broja unutrasnjih organizacijskih jedinica treba polaziti od toga da se predvidi sto manji broj tih jedinica s tim da odsjek ne moze imati manje od cetiri izvrsioca, a grupa, pisarnica, arhiva, stanica i racunovodstvo manje od tri izvrsioca.

Clan 17.

U broj izvrsilaca koji je utvrdjen kao uvjet za obrazovanje osnovnih i unutrasnjih organizacijskih jedinica, uracunava se i sluzbenik koji rukovodi tom organizacijskom jedinicom.

IV ORGANIZACIJSKE JEDINICE IZVAN SJEDISTA FEDERALNOG ORGANA UPRAVE

Clan 18.

Ako je federalnim zakonom predvidjeno, ili ako to zahtijeva poseban karakter pojedinih poslova, organizacijske jedinice federalnog organa uprave mogu se obrazovati i izvan sjedista tog organa.
Pravilnikom o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave utrvdjuju se poslovi i zadaci i sjediste organizacijske jedinice iz stava 1. ovog clana, kao i podrucje za koje se takva organizacijska jedinica obrazuje.
Poslove iz stava 1. ovog clana mogu obavljati i samostalni izvrsioci izvan sjedista federalnog organa uprave, ako zbog malog obima poslova nema potrebe da se obrazuje organizacijska jedinica.

Clan 19.

Organizacijskim jedinicama, odnosno samostalnim izvrsiocima iz clana 18. ove uredbe, osiguravaju se uvjeti za rad glede odgovarajuceg prostora, tehnicke i druge opreme, kao i drugi uvjeti, ovisno o prirodi poslova i zadataka koji se obavljaju.

Clan 20.

Ako dva ili vise federalnih organa uprave obrazuju organizacijske jedinice ili imaju samostalne izvrsioce u istom mjestu izvan svog sjedista, radi koordinacije rada ovih organizacijskih jedinica, odnosno samostalnih izvrsioca, osiguranja uvjeta za njihov rad i racionalnijeg obavljanja odredjenih opcih, tehnickih i drugih zajednickih poslova, Vlada Federacije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Vlada Federacije) moze obrazovati centar federalnih organa uprave (u daljem tekstu: centar). U okviru centra moze se organizirati vrsenje opcih, tehnickih i pomocnih poslova i za potrebe drugih organa i tijela u istom sjedistu za koje se sredstva za rad osiguravaju u Budzetu Federacije. Aktom o obrazovanju centra uredjuje se nacin organiziranja i rukovodjenja, sjediste i podrucje za koje se centar obrazuje i druga pitanja od znacaja za njegov rad.

Clan 21.

Obavljanje odredjenih opcih, tehnickih i pomocnih poslova za potrebe organizacijskih jedinica i samostalnih izvrsilaca iz clana 18. ove uredbe, kao i centra iz clana 20. ove uredbe, moze se povjeriti federalnom organu uprave, odnosno sluzbi cija se sredstva za rad osiguravaju u Budzetu Federacije o cemu odlucuje Vlada Federacije.

V SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Clan 22.

Sistematizacija radnih mjesta federalnog organa uprave utvrdjuje se u okviru organizacijskih jedinica, ako su te jedinice predvidjene, pocev od osnovne pa onda unutrasnje organizacijske jedinice. Sistematizacija radnih mjesta obuhvata radna mjesta sa opisom poslova za svako radno mjesto, uvjete u pogledu stepena i vrste skolske spreme, strucni ispit, radno iskustvo i druge uvjete, odnosno sluzbeno zvanje, broj izvrsilaca, oznaku vrste poslova i naziv grupe u koju poslovi spadaju i njihova slozenost. Razina i vrsta skolske spreme i radno iskustvo odredjuju se prema vrsti i karakteru poslova i njihovoj slozenosti.

Clan 23.

Naziv i broj radnih mjesta utvrdjuje se tako da se na jednom radnom mjestu obavljaju isti ili slicni poslovi koji su medjusobno povezani. Broj izvrsilaca za svako radno mjesto odredjuje se prema vrsti, obimu i slozenosti poslova i zadataka, vodeci racuna da se osigura puna zaposlenost svakog izvrsioca i maksimalno koristi njihovo
strucno znanje i druge radne sposobnosti.

Clan 24.

U okviru sistematizacije radnih mjesta utvrdjuju se i radna mjesta rukovodecih sluzbenika, koja, po pravilu, trebaju biti radna mjesta rukovodilaca osnovnih organizacijskih jedinica. Radna mjesta rukovodecih sluzbenika treba da sadrze opis poslova i zadataka za koja ce biti nadlezni i uvjeti u pogledu stepena i vrste skolske spreme, strucni ispit i radno iskustvo.

Clan 25.

Pri utvrdjivanju ukupnog broja izvrsilaca u federalnom organu uprave mora se voditi racuna o tome da taj broj bude adekvatan vrsti, obimu i slozenosti svih poslova i zadataka iz nadleznosti federalnog organa uprave.

VI RUKOVODJENJE FEDERALNIM ORGANOM UPRAVE I ORGANIZACIJSKIM JEDINICAMA

1. Rukovodjenje federalnim organom uprave

Clan 26.

U odnosu na rukovodjenje treba predvidjeti da federalnim organom uprave rukovodi rukovodilac federalnog organa uprave, s tim da se naziv rukovodioca odredi u skladu sa zakonom, a u odnosu na njegova ovlastenja u rukovodjenju treba samo predvidjeti da ima ovlastenja utvrdjena u Ustavu Federacije, Zakonu o upravi i drugim federalnim zakonima.

Clan 27.

U federalnim organima uprave u kojima, u skladu sa federalnim zakonom, postoji zamjenik rukovodioca federalnog organa uprave, njegova ovlastenja u rukovodjenju treba predvidjeti u skladu sa Ustavom Federacije, Zakonom o upravi i drugim federalnim zakonima u kojima su utvrdjena ovlastenja zamjenika rukovodioca federalnog organa uprave. 2. Rukovodjenje organizacijskim jedinicama

Clan 28.

Radom osnovne organizacijske jedinice rukovodi, po pravilu, rukovodeci sluzbenik, a izuzetno, drugi sluzbenik kome je povjereno rukovodjenje radom osnovne organizacijske jedinice. Rukovodeci sluzbenik kojem je povjereno rukovodjenje radom osnovne organizacijske jedinice ima ovlastenja da organizira, objedinjuje i usmjerava rad te jedinice, odgovara za blagovremeno, zakonito i pravilno, odnosno kvalitetno vrsenje
poslova i zadataka iz djelokruga organizacijske jedinice kojom rukovodi, rasporedjuje poslove i zadatke na organizacijske jedinice u sastavu organizacijske jedinice kojom rukovodi, odnosno na neposredne izvrsioce, pruza izvrsiocima potrebnu strucnu pomoc u radu i vrsi najslozenije poslove i zadatke iz djelokruga organizacijske jedinice kojom rukovodi. Rukovodeci sluzbenik za svoj rad i rad organizacijske jedinice kojom rukovodi odgovara rukovodiocu federalnog organa uprave.

Clan 29.

Inspektoratom, kao osnovnom ili kao unutrasnjom organizacijskom jedinicom, rukovodi glavni federalni inspektor, a njegova ovlastenje u rukovodjenju inspektoratom uredjuju se pravilnikom o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave. Glavni federalni inspektor za svoj rad i rad inspektorata kojim rukovodi odgovara rukovodiocu federalnog organa uprave.

Clan 30.

Ako osnovnom organizacijskom jedinicom ne rukovodi rukovodec i sluzbenik, rukovodjenje vrse:
1. sektorom, odjeljenjem, centrom, uredom, servisom i sluzbomnacelnik sektora, odjeljenja, centra, ureda, servisa
i sluzbe, i
2. kabinetomsef kabineta.

Clan 31.

Unutrasnjom organizacijskom jedinicom odsjekom, grupom, pisarnicom, stanicom i racunovodstvom rukovodi sef.
Sefovi organizacijskih jedinica iz stava 1. ovog clana kojima je povjereno rukovodjenje tom jedinicom ovlasteni su da neposredno organiziraju vrsenje poslova u organizacijskoj jedinici, dodjeljuju radnicima poslove u rad, daju uputstva za vrsenje pojedinih poslova i neposoredno obavljaju najslozenije poslove iz djelokruga organizacijske jedinice kojom rukovode. Sefovi za svoj rad i rad organizacijske jedinice kojom rukovode, neposredno odgovaraju rukovodecem sluzbeniku koji rukovodi osnovnom organizacijskom jedinicom u cijem se sastavu
nalazi unutrasnja organizacijska jednica i rukovodiocu federalnog organa uprave.
3. Strucni kolegij

Clan 32.

U federalnom organu uprave moze se obrazovati strucni kolegij. Strucni kolegij raspravlja nacelna i druga pitanja iz djelokruga federalnog organa uprave i daje misljenja rukovodiocu federalnog organa uprave za rjesavanje tih pitanja. Sastav i djelokrug strucog kolegija utvrdjuje se pravilnikom o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave. 4. Radne grupe i druga radna tijela

Clan 33.

Za izvrsenje pojedinih slozenijih poslova i zadataka, koji zahtijevaju rad rukovodecih sluzbenika i radnika razlicitih profila iz dviju ili vise organizacijskih jedinica, mogu se obrazovati u federalnom organu uprave stalne ili povremene komisije, radne grupe i druga radna tijela. Sastav, zadatke, dinamiku i druge uvjete rada komisija, grupa i tijela iz stava 1. ovog clana, utvrdjuje rukovodilac federalnog organa uprave.


VII SARADNJA U VRSENJU POSLOVA I ZADATAKA

Clan 34.

U izvrsavanju poslova i zadataka iz nadleznosti federalnog organa uprave ti organi su obavezni osigurati sljedecu saradnju, i to:
1. izmedju organizacijskih jedinica unutar federalnog organa uprave, odnosno radnih mjesta koju osuguravaju rukovodec i sluzbenici i drugi sluzbenici koji rukovode osnovnim, odnosno unutrasnjim organizacijskim jedinicama,
2. federalnog organa uprave sa drugim federalnim organima uprave koja se prvenstveno odnosi na pitanja sprovodjenja programa rada federalnog organa uprave i osiguranja jedinstvenih stavova u pogledu primjene federalnih propisa iz odgovarajuce oblasti,
3. federalnog organa uprave sa odgavarajucim organima uprave kantonazupanija, odnosno gradskim i opcinskim
sluzbama za upravu u pogledu pravilne i jedinstvene primjene federalnih propisa za cije su sprovodjenje
nadlezni ti organi i sluzbe. Nacin ostvarivanja saradnje iz stava 1. ovog clana uredjuje se pravilnikom o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave.

Clan 35.

Ako je zakljuckom ili drugim aktom Vlade Federacije, odnosno aktom Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine, odredjeno da dva ili vise federalnih organa uprave zajedno pripreme propis, odnosno drugi materijal, ili da izvrse drugi zadatak, rukovodioci tih organa uprave duzni su odmah, po dobijanju takvog zakljucka, odnosno akta da dogovorno utvrde nacin izvrsavanja zajednickog zadatka, i da obrazuju zajednicko radno tijelo za izvrsenje takvog zadatka.

Clan 36.

Pri izradi zakona ili drugog propisa iz svog djelokruga federalni organi uprave duzni su ostvariti medjusobnu saradnju u pitanjima od zajednickog inetersa, i osigurati uskladjenost stavova u pitanjima koja se uredjuju zakonom, odnosno drugim propisom. Saradnja iz stava 1. ovog clana obavezno se mora ostvariti s Uredom za zakonodavstvo Vlade Federacije, radi osiguranja metodoloskog jedinstva i pravne tehnike u pripremanju i izradi propisa i njihove saglasnosti s Ustavom Federacije i pravnim sustavom i osigurati uskladjenost propisa sa misljenjem Ureda za zakonodavstvo. Saradnja se obavezno mora ostvariti i sa Federalnim ministarstvom pravde u odnosu na pitanja koja se odnose na sankcije i organizaciju i funkcionisanje organa uprave u Federaciji i njihove medjusobne odnose.

VIII PROGRAMIRANJE I PLANIRANJE RADA

Clan 37.

Federalni organi uprave imaju program i planove rada. Program rada donosi rukovodilac federalnog organa uprave. U programu rada utvrdjuje se, po pravilu, jednogodisnja aktivnost federalnog organa uprave u poslovima i zadacima iz njegovog djelokruga, a koji mora biti uskladjen i s programom rada Vlade Federacije. Na osnovu programa rada utvrdjuje se mjesecni plan rada organizacijskih jedinica. U planovima rada iz stava 4. ovog clana utvrdjuje se raspored, dinamika, izvrsioci i drugi uvjeti potrebni za izvrsavanje planiranih poslova i zadataka. Nacin izrade programa rada, odnosno planova rada i nacin ostvarivanja programa i plana rada uredjuju se pravilnikom o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave.

IX RADNI ODNOSI I DISCIPLINSKA ODGOVORNOST

Clan 38.

U pravilniku o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave uredjuju se ona pitanja iz oblasti radnih odnosa i disciplinske odgovornosti za koja je Zakonom o radnim odnosima predvidjeno da se uredjuju pravilnikom o unutrasnjoj organizaciji.

X JAVNOST RADA

Clan 39.

Javnost rada federalnog organa uprave ostvaruje se putem podnosenja izvjestaja o radu Vlade Federacije, odnosno Parlamentu Federacije, a po potrebi i predsjedniku i potpredsjedniku Federacije, kao i davanje informacija i saopcenja putem sredstava javnog informisanja (TV, radio, tisak i dr.).
Izvjestavanje iz stava 1. ovog clana vrsi rukovodilac federalnog organa uprave, a po njegovom odobrenju i drugi sluzbenici federalnog organa uprave. Rukovodilac federalnog organa uprave duzan je odrediti pitanja koja ne mogu biti predmet javnog informisanja. Nacin ostvarivanja javnosti rada iz ovog clana blize se uredjuje pravilnikom o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave.

XI UNUTRASNJA ORGANIZACIJA FEDERALNE UPRAVE I FEDERALNE USTANOVE U SASTAVU
FEDERALNOG MINISTARSTVA

Clan 40.

Ako je federalnim zakonom utvrdjeno da se u sastavu federalnog ministarstva nalazi federalna uprava ili federalna ustanova, unutrasnja organizacija te uprave, odnosno ustanove utvrdjuje se, kao posebna cjelina, u okviru pravilnika o unutrasnoj organizaciji federalnog ministarstva u cijem se sastavu nalaze. Unutrasnja organizacija, uprave i ustanove iz stava 1. ovog clana sadrzi unutrasnja organizacija, vrste i djelokrug organizacijskih jedinica, sistematizaciju radnih mjesta i rukovodjenje i odgovornost u rukovodjenju federalnom upravom i federalnom ustanovom u sastavu federalnog ministarstva.

XII PRIMJENA OVE UREDBE NA STRUCNE I DRUGE SLUZBE

Clan 41.

Odredbe ove uredbe shodno se primjenjuju i na izradu pravilnika o unutrasnjoj organizaciji strucnih sluzbi Vlade Federacije, Ureda za zakonodavstvo Vlade Federacije, i drugih sluzbi, biroa i tijela koja osniva Vlada Federacije, kao i druge organe i tijela za koje je federalnim zakonom ili drugim propisom tako predvidjeno.

XIII POSTUPAK IZRADE PRAVILNIKA O UNUTRASNJOJ ORGANIZACIJI

Clan 42.

Pravilnik o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave donosi rukovodilac federalnog organa uprave uz saglasnost Vlade Federacije. Pri izradi pravilnika o unutrasnjoj organizaciji, federalni organ uprave, prema potrebi, ostavaruje potrebnu saradnju sa drugim federalnim organima uprave, a posebno u pitanjima koja se odnose na razgranicenja poslova koji spadaju u nadleznost federalnih organa uprave. Federalni organi uprave duzni su u trazenom roku dostaviti svoje misljenje o pitanjima iz stava 2. ovog clana.

Clan 43.

Prijedlog pravilnika o unutrasnjoj organizaciji federalnog organa uprave izradjen na nacin predvidjen u clanu 42. ove uredbe, prije dostavljanja Vladi Federacije, obavezno se dostavlja na misljenje Federalnom ministarstvu pravde i Uredu za zakonodavstvo Vlade Federacije. Federalno ministarstvo pravde i Ured za zakonodavstvo Vlade Federacije, u okviru svoje nadleznosti daju misljenje o prijedlogu pravilnika iz stava 1. ovog clana sa gledista njihove saglasnosti sa odredbama ove uredbe, odnosno sa gledista njihove saglasnosti sa zakonima iz clana 2. ove uredbe. Rukovodilac federalnog organa uprave duzan je osigurati uskladjenost prijedloga pravilnika o unutrasnjoj organizaciji sa misljenjem organa iz stava 1. ovog clana. Rukovodilac federalnog organa uprave duzan je, prilikom podnosenja prijedloga pravilnika o unutrasnjoj organizaciji Vladi Federacije, radi davanja saglasnosti, uz pravilnik dostaviti i misljenja organa iz stava 2. ovog clana, data na prijedlog tog pravilnika, a u obrazlozenje uz pravilnik treba dati izjasnjenje za primjedbe koje nisu usvojene i razloge zbog cega nisu usvojene.

Clan 44.

U obrazlozenju pravilnika daje se, po pravilu, izjasnjenje o broju organizacijskih jedinica i broju izvrsilaca sa podacima o obimu poslova za cije je izvrsenje neophodan predlozeni broj izvrsilaca.

XIV PRIJELAZNE I ZAVRSNE ODREDBE

Clan 45.

Danom stupanja na snagu ove uredbe prestaje primjena Uredbe o nacelima za utvrdjivanje unutrasnje organizacije republickih organa uprave i republickih upravnih organizacija Novi precisceni tekst ("Sluzbeni list SR BiH", broj 2/92) i drugih propisa kojima se uredjuje ova materija, a koji se primjenjuju na teritoriju Federacije do dana stupanja na snagu ove uredbe.

Clan 46.

Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Sluzbenim novinama Federacije BiH".

V broj 82/98
2. aprila 1998. godine
Sarajevo
Premijer
Edhem Bicakcic, s. r.